• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • یانیس آنتتوکومپو چگونه پایه‌گذار دهمین پیروزی متوالی میلواکی باکس شد؟

یانیس آنتتوکومپو چگونه پایه‌گذار دهمین پیروزی متوالی میلواکی باکس شد؟

یانیس آنتتوکومپو بازی خود را با یک دانک شروع کرد و هنگامیکه در کوارتر چهارم میلواکی نتوانست از برتری فاحش خود محافظت کند نقشی کلیدی را در این کوارتر ایفا کرد.

یک شب فوق‌العاده دیگر برای یانیس آنتتوکومپو ، فوق‌ستاره میلواکی باکس

یانیس آنتتوکومپو ۱۱ امتیاز از ۳۳ امتیاز خود را در کوارتر چهارم بدست آورد و میلواکی باکس جمعه شب موفق شد با نتیجه ۱۱۹ بر ۱۱۰ کلیولند کاوالیرز را مغلوب کند و دهمین برد متوالی خود را بدست آورد. لاری نانس جی آر، مهاجم کیلولند کاوالیرز پس از پایان بازی اظهار داشت:

این همان دلیلی است که او را عنوان‌دار MVP کرده و او امشب گوشه‌هایی از مهارت یک بازیکن در حد MVP را به نمایش گذاشت. چندین بار بازی خوب او را مقابل خود و سبد تیمم دیدم.

یانیس آنتتوکومپو توانست روی سر کوین لاو یک دانک انجام دهد. او از روش‌های متنوعی برای تیم خود امتیاز کسب کرد، پرتاب ۳ امتیازی، یک پرش شناور و دانک! آنتتوکومپو در حالی که تعداد دبل دبل‌های خود را در این فصل به ۱۹ دبل دبل متوالی می‌رساند، ۱۲ ریباند نیز بدست آورد. میلواکی باکس که اکنون با ۱۶ پیروزی و ۳ شکست صدرنشین کنفرانس شرق است از فصل ۸۶-۱۹۸۵ نتوانسته بود ۱۰ پیروزی متوالی را بدست آورد. کلیولند در ابتدای کوارتر سوم با نتیجه ۷۴ بر ۵۲ از حریف عقب بود اما ۱۰ پرتاب ۳ امتیازی در این کوارتر انجام داد تا اختلاف را تک رقمی کند. کاوالیرز به این ماراتن ادامه داد و لی آپ کوین لاو نتیجه را در ۲:۲۰ مانده به پایان بازی ۱۱۳ بر ۱۱۰ کرد که این آخرین امتیاز کسب شده کلیولند بود. یانیس آنتتوکومپو در پایان بازی اظهار داشت:

با برتری در نیمه اول کار بزرگی انجام دادیم و اختلافی را به وجود آوردیم که ما را نجات داد. اگر ما آن اختلاف امتیاز را ایجاد نمی‌کردیم، احتمالاً حالا افسوس می‌خوردیم.

پرتاب کرییس میدلتون و ۲ پرتاب آزاد جورج هیل به بازی پایان داد و باز هم آنتتوکومپو تفاوت را رقم زد. مایک بودنهولزر، سرمربی میلواکی باکس در پایان بازی اظهار داشت:

یانیس مشخصاً بسیار باورنکردنی است اما هر کسی که پیرامون او حضور دارد کاری را برای موفقیت انجام می‌دهد.

یانیس آنتتوکومپو

کلیولند کاوالیرز با کسب ۴۲ امتیاز در کوارتر سوم بازی بیشترین امتیاز خود در یک کوارتر این فصل را بدست آورد. کلیولند از ۳۴ پرتاب سه امتیازی خود ۱۷ پرتاب موفق داشت. جان بویلن، سرمربی کلیولند کاوالیرز پس از پایان بازی اظهار داشت:

همانطور که انتظار می‌رفت هیچ‌کس نمی‌توانست تصور کند که بعد از آن نیمه اول بازی بدین‌گونه رقم بخورد اما روند بازی عوض شد و دیدار واقعاً خوبی را مشاهده کردیم.

هیل ۱۸ امتیاز بدست آورد، کریس میدلتون که از زمان مصدومیت و غیبت در ۷ بازی، این دومین باری بود که در ترکیب قرار می‌گرفت توانست ۱۲ امتیاز کسب کند. کلیولند کاوالیرز ۹ بازیکن با امتیازات دو رقمی در این بازی داشت. داریوژ گارلند، بازیکن فصل اولی این تیم ۲۱ امتیاز کسب کرد که شامل ۵ پرتاب ۳ امتیازی بود و جدی عثمان ۲۰ امتیاز بدست آورد. تریستان تامپسون ۱۱ امتیاز و ۱۳ ریباند به اندوخته‌های کلیولند کاوالیرز اضافه کرد که در نیمه اول توانست پنج هزارمین امتیاز دوران بازیگری خود را بدست آورد. کوین لاو که علیرغم مصدومیت در این بازی به میدان رفت ۱۶ امتیاز و ۸ ریباند در ۳۱ دقیقه حضورش بدست آورد. او بازی‌های روز شنبه و دوشنبه را از دست داد و چهارشنبه ۲۴ دقیقه برای تیمش به میدان رفت. کوین لاو پس از پایان بازی اظهار داشت:

در بازی قبلی حس فوق‌العاده‌ای داشتم و در این بازی نیز احساس خوبی را تجربه کردم.

نکات بازی

میلواکی باکس: هیل بعد از ۲ بازی غیبت به دلیل مصدومیت در این بازی حاضر شد. دونته دیوینچنزو ۱۱ امتیاز و ارسان ایلیاسوا و بلدسوئه هر کدام ۱۰ امتیاز به خود اختصاص دادند.

کلیولند کاوالیرز: نانس ۱۸ امتیاز کسب کرد و ۷ پرتاب موفق از ۸ پرتاب فیلد خود داشت. کلیولند با ۳۲ پاس گل بیشترین پاس گل دوران بازیگری خود را به ثبت رساند و این آمار از ۴۴ فیلدگل به دست آمد.

کریس میدلتون در بازگشت از مصدومیت در هر دو بازی از روی نیمکت به زمین مسابقه آمد. بودنهولزر در پایان بازی با بیان این‌که او به زودی به ترکیب اصلی راه خواهد یافت اظهار داشت:

او مدذت کوتاهی است که از مصدومیت بازگشته و نمی‌توانیم الان او را در ترکیب اصلی قرار دهیم.

بازی بعد

میلواکی باکس: شنبه شب از شارلوت هورنتس میزبانی خواهند کرد.

کلیولند کاوالیرز: سه‌شنبه شب از دترویت پیستونز پذیرایی می‌کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *