لیکرز نمی‌خواهد مدت طولانی از آنتونی دیویس در پست سنتر استفاده کند

آنتونی دیویس به وضوح نشان داد که ترجیح می‌دهد در پست سنتر به بازی گرفته نشود. این تمایل او تا زمانی که دی مارکوس کازینز و جاواله مک گی آماده حضور در ترکیب لس آنجلس لیکرز بودند قابل هضم بود. البته دیویس گفت که او گاهی اوقات در این پست بازی‌های خوبی ارائه می‌داد.

آنتونی دیویس به مدت طولانی در پست سنتر بازی نمی‌کند

اما دمارکوس کازینز رباط صلیبی پاره کرد. مصدومیتی که می‌تواند وی را کل فصل خانه‌نشین کند. اکنون چه سرنوشتی در انتظار آنتونی دیویس خواهد بود؟

جیرد گرینبرگ، خبرنگار NBA TV دراین باره می‌گوید:

دلایل زیادی برای وقوع این اتفاق وجود دارد: آنتونی  پاور فوروارد قدرتمندی است و ضروری است تا مراقب سلامتی خود باشد. لیکرز می‌خواهد تا دیویس را خوشحال و راضی نگه دارد (آنتونی در تابستان بعدی وارد بازار نقل و انتقالات آزاد نامحدود می‌شود). آن‌ها برای محافظت از ستاره‌ای خود نیز برنامه دارند تا در آینده از وجود آن‌ها سود ببرند.

یک دلیل بسیار مشخص نیز وجود دارد که لیکرز را برای حضور وی در این پست ترغیب می‌کند: آنتونی دیویس در پست سنتر عالی ظاهر شده است.

آنتونی دیویس

او به اندازه کافی هیکل درشتی برای برتری در این منطقه دارد. به این تناسب اندام، استعداد ورزشی و مهارت وی را نیز باید افزود و استفاده از آنتونی دیویس در پست سنتر این فرصت را فراهم می‌آورد که بازیکنان با استعدادتر در کنار او بازی کنند. آنتونی دیویس حتما در برخی از بازی‌ها در پست سنتر به بازی گرفته خواهد شد. حتی اگر کازینز مصدوم هم نمی‌شد باز هم این مسئله محتمل بود.اما اگر لس آنجلس لیکرز واقعاً پایبند به این باشد که از دیویس در پست سنتر استفاده نکند آن‌ها باید با یک سنتر یا دو سنتر دیگر قرارداد امضا کنند. آن‌ها یک بازیکن دیگر می‌توانند به تیم خود اضافه کنند و اگر کازینز نتواند بازگردد، آن‌ها وی را از تیم خارج خواهند کرد و از درآمد آن بازیکن دیگری را خریداری می‌کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *