آنتونی دیویس در دیدار پیش‌فصل لس آنجلس لیکرز مصدوم شد

آنتونی دیویس ، ستاره لس آنجلس لیکرز پس از مصدومیت پیچ‌خوردگی انگشت شست، زمین بازی تدارکاتی پیش‌فصل این تیم مقابل بروکلین نتس را ترک کرد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

مصدومیت آنتونی دیویس

دیو مکمنامین در توئیتر خود نوشت:

لس آنجلس لیکرز اعلام کرد که آنتونی دیویس از ناحیه انگشت شست راست دچار پیچ‌خوردگی شد و به بازی تدارکاتی بازنخواهد گشت.

براساس گزارش مایک ترودل، خبرنگار لس آنجلس لیکرز، به نظر می‌رسد آنتونی در حالی که قصد داشت یک پرتاب را در کوارتر اول بلاک کند، انگشت شستش کشیده شد. او در ابتدا در بازی ماند اما ناگهان زمین را به سمت رختکن تیم لس آنجلس لیکرز ترک کرد و در آنجا دست خود را باندپیچی کرد و قبل از حضور بازگشت به نیمکت تیم بر روی آن یخ گذاشت. دیویس ۱۲ دقیقه در این دیدار بازی کرد و ۶ امتیاز از پرتاب‌های خود بدست آورد. وی همچنین ۳ ریباند و ۲ بلاک را از خود به جای گذاشت.

آنتونی دیویس

دیویس بازی روز شنبه در شنژن چین در حالی آغاز کرد که فرنک وگل مشغول امتحان کرذدن ترکیب ابتدایی خود بود و از او در پست سنتر بهره گرفت. قبل از روز شنبه، آنتونی دیویس دوران خود در لیکرز را قدرتمندانه شروع کرد و در دو بازی تدارکاتی اول پیش‌فصل لس آنجلس لیکرز میانگین ۱۹ امتیاز در ۲۸ دقیقه را به دست آورد. او همکاری مثال‌زدنی با لبران جیمز داشت و موجب شد تا به تیم لیکرز لقب «تیم فانتزی» بدهند. لس آنجلس لیکرز مطمئناً امیدوار است که مصدومیت آنتونی دیویس جدی نباشد و این تیم فانتزی بازیکن کلیدی خود را قبل از ترک کشور چین از دست ندهد. لازم به ذکر است آنتونی دیویس در پیک اول راند اول مراسم درفت سال ۲۰۱۲ توسط نیو اورلینز پلیکانز انتخاب شد و تا سال ۲۰۱۹ به بازی در این تیم ادامه داد. این بازیکن که شش بار آل استار شده در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۱۹ به لس آنجلس لیکرز پیوست.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *