استیو کر: استفن کری در اوج دوران آمادگی روحی و روانی خود قرار دارد

آیا به خاطر دارید که استیو کر، سرمربی گلدن استیت واریرز در روز ۱۲ اکتبر سال ۲۰۱۷ در مورد استفن کری ، فوق‌ستاره فعلی این تیم چه گفت؟

صحبت های استیو کر در خصوص استفن کری

البته که یادتان نمی‌آید. پس فلاش بکی به آن صحبت‌ها می‌زنیم:

فکر می‌کنم استفن در اوج دوران آمادگی فیزیکی و روانی خودش قرار دارد. فکر می‌کنم او حالا بهتر از سال قبل است و این یعنی خبرهایی در راه است. او تأثیرگذارترین بازیکن هجومی است و اگر بخواهیم از حیث کاری که او با مدافعان حریف انجام بدهیم قیاس کنیم شاید بهترین مهاجم تاریخ باشد. اینجا بازیکنانی مانند مایکل جردن هستند که تأثیرگذار ظاهر می‌شوند اما ترسی که استفن کری در دل مدافعان می‌اندازد را تا به حال جایی ندیده‌ام.

استفن کری

صحبت‌های استیو کر درباره استفن کری در روز یکشنبه را شنیدید؟ استیو کر بعد از تمرین گلدن استیت واریرز به خبرنگاران گفت:

استفن در اوج دوران آمادگی فیزیکی و روانی خود قرار دارد. او آماده است تا سال فوق‌العاده‌ای داشته باشد. او نسبت به سن خود خردمند است، درک خوبی از قدرت و شرایط دارد و از نظر دفاعی نیز هر چیزی را در زمین زیرنظر دارد. تیم‌ها در مقابل او به هر شیوه‌ای که امکانش وجود دارد بازی می‌کنند بنابراین او در حال حاضر در شیرین‌ترین نقطه حرفه‌ای خود قرار دارد و باید امیدوار بود که او سال‌های بعد نیز چنین روندی را ادامه دهد. اما او یک بازیکن شگفت‌انگیز است.

بهترین آمار فصل استفن کری در فصل ۱۶-۲۰۱۵ رقم خورد که او با کسب میانگین ۳۰.۱ امتیاز، ۵۰.۴ درصد پرتاب منجر به امتیاز۴۵.۴ پرتاب عمیق، ۶.۷ اسیست، ۵.۴ ریباند و ۲.۱ توپ‌ربایی بهترین عملکرد خود را ثبت کرد. حالا کوین دورانت به بروکلین نتس پیوسته و کلی تامپسون نیز حداقل تا اواخر فوریه خانه‌نشین است. حالا استفن کری می‌تواند دستاوردهای ارزشمندی را بدست بیاورد. اگر همه این‌ها درست باشد و این بازیکن ۳۱ ساله با مصدومیت روبرو نشود باید گلدن استیت را در پلی‌آف دید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *