با انصراف جیمز هاردن از تیم ملی آمریکا، وی در جام جهانی حاضر نخواهد شد

جیمز هاردن بر روی فصل آینده NBA تمرکز کرده است و نمی‌خواهد برای تیم ملی بسکتبال آمریکا به میدان برود.

انصراف جیمز هاردن از حضور در تیم ملی بسکتبال آمریکا

براساس گزارش جاناتان فیگن، خبرنگار رسانه هیوستن کرونیکل، جیمز هاردن از حضور در تیم ملی بسکتبال آمریکا که باید در جام جهانی ۲۰۱۹ چین به مصاف حریفان برود انصراف داد. گارد فوق العاده هیوستون راکتس می‌خواهد وقت خود را صرف شناخت و هماهنگی با هم‌تیمی جدیدش راسل وستبروک صرف نماید. جیمز هاردن به هیچ وجه قصد ندارد از تصمیم خود برگردد و در جام جهانی بسکتبال بازی نخواهد کرد. وی روز جمعه به گرگ پوپوویچ، سرمربی سن آنتونیو اسپرز که سرمربی تیم ملی بسکتبال آمریکا نیز هست گفت که در ماه آینده برای اردوی تمرینی لاس وگاس تیم ملی نخواهد پیوست و در جام جهانی چین نیز حاضر نخواهد شد. هاردن که روز جمعه در مراسم اهدای کفش و دیگر ملزومات ورزشی به کودکان بسکتبالیست پولیس هیوستون حاضر شده بود اظهار داشت که می‌خواهد مدت باقی مانده تا لیگ را صرف آماده سازی خود برای حضور در ترکیب هیوستون راکتس بنماید. جیمز هاردن برای فصل بعد آماده می‌شود و می‌خواهد به بازی در کنار راسل وستبروک خو بگیرد. جیمز هاردن زمانی که در سه سال اول حضورش در تیم اوکلاهما سیتی تاندر بازی می‌کرد با راسل همبازی بود.

جیمز هاردن

اوایل ماه جاری، راکتس، وستبروک را به خدمت کرد و کریس پال نیز به تاندر پیوست. هاردن در فصل گذشته توانست میانگین ۳۶.۱ امتیاز، ۷.۵ اسیست و ۶.۶ ریباند را در کارنامه خود ثبت کند و ۳۶.۸ درصد پرتاب ۳ امتیازی را از خود به جای بگذارد. پس از این که جیمز هاردن به واسطه عملکردش در فصل ۱۸-۲۰۱۷ جایزه MVP را از آن خود کرد برای دومین فصل متوالی جزو کاندیداهای نهایی این جایزه ارزشمندشد.
واضح است که هاردن از شانس تیم خود برای حمله به عنوان قهرمانی NBA اطمینان بسیاری دارد. در مصاحبه اخیرش جیمز تأیید کرد که باور دارد که وی خیلی خیلی زود برای هیوستون قهرمانی به ارمغان آورد و افزود:

این شهر من است و اینجا هستم تا در کنار بمانم. می‌دانم که باید یک قهرمانی در بسکتبال بیاورم و این مهم را خیلی خیلی زود انجام خواهم داد. فقط می‌خواهم از شما قدردانی کنم و به شما بگویم که یکی از اعضای این شهر هستم و برای همیشه خواهم بود.

با توجه به اینکه گلدن استیت واریرز کوین دورانت را از دست داد و وی به بروکلین نتس پیوست، چشم انداز NBA هیجان انگیز شده است. از لس آنجلس لیکرز و لس آنجلس کلیپرز می‌توان به عنوان رقبای اصلی هیوستون راکتس در کنفرانس غرب اشاره کرد.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *