• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • ناکامی تری یانگ برابر مدافعان بوستون سلتیکس ؛ درخشش ادامه‌دار جیسون تاتوم

ناکامی تری یانگ برابر مدافعان بوستون سلتیکس ؛ درخشش ادامه‌دار جیسون تاتوم

بوستون سلتیکس فشار دفاعی را روی تری یانگ آورد و برای امتیازگیری در لحظات آخر روی گرنت ویلیامز حساب باز کرد.

پیروزی بوستون سلتیکس برابر آتلانتا

این کار تأثیر خارق‌العاده‌ای به جای نگذاشت اما برای رقم زدن چهارمین پیروزی متوالی بوستون سلتیکس کافی بود. جیسون تاتوم ۲۸ امتیاز بدست آورد و بوستون سلتیکس دوشنبه شب توانست با نتیجه ۱۲۳ بر ۱۱۵ مقابل آتلانتا هاکس به برتری برسد. جیلن براؤن در پایان بازی گفت:

بد ظاهر شدیم اما کار را به پایان رساندیم.

با توجه به این‌که کمبا واکر بازی را از روی نیمکت تماشا می‌کرد، گوردون هیوارد ۲۴ امتیاز و براؤن ۲۱ امتیاز برای بوستون سلتیکس به دست آوردند. تری یانگ با ۳۴ امتیاز بهترین بازیکن آتلانتا هاکس بود و این بیست و پنجمین بازی این فصل او بود که حداقل ۳۰ امتیاز کسب می‌کرد. کوین هوئرتر ۲۳ امتیاز گرفت که شامل ۵ پرتاب سه امتیازی بود و جان کولینز چهارمین دبل دبل خود را با ۲۲ امتیاز و ۱۱ ریباند رقم زد. به دلیل مصدومیت، آتلانتا هاکس با تغییر کوچکی در ترکیب اصلی خود به این میدان آمده بود که آن هماهنگی خوب سابق را با هم نداشتند. این مورد را می‌شد از ضعف گارد آل استار آن‌ها پی برد که با ۹ بار لو دادن توپ بیشترین میزان لو دادن توپ در دوران بازیگری خود را رقم زد. تری یانگ پس از پایان بازی اظهار داشت:

دفعات زیادی به هوا ‌پریدم و پاس دادم و انتظار داشتم بازیکنی در گوشه زمین باشد اما هیچ‌کس آن‌جا نبود. من امشب توپ‌های زیادی لو دادم. این بزرگترین دلیل باخت ما بود.

با توجه به ۲۳ امتیاز کسب شده توسط تری یانگ در نیمه اول، آتلانتا هاکس در پایان این نیمه با برتری ۶۲ بر ۶۰ به رختکن رفت. بوستون سلتیکس ۷ امتیاز اول کوارتر سوم را بدست آورد و اختلاف خود با حریف را به ۱۳ امتیاز رساند. آن‌ها در کوارتر چهارم با نتیجه ۹۵ بر ۸۴ از حریف پیش افتاده بودند. آتلانتا هاکس تا ۲۳ امتیازی بوستون رسید اما بوستون هیچ‌گاه برتری خود را از دست نداد.

بوستون سلتیکس

نکات بازی:

بوستون سلتیکس: انس کانتر بعد از غیبت در ۵ بازی به دلیل مصدومیت در این بازی به میادین بازگشت. او ۸ امتیاز و ۹ ریباند در کمتر از ۱۶ دقیقه بازی از خود به جای گذاشت. کمبا واکر دومین بازی متوالی خود را به علت مصدومیت زانوی پای چپ از دست داد. ویلیامز ۱۳ امتیاز در این بازی کسب کرد. گوردون هیوارد بازی را در پست گارد رأس آغاز کرد و گفت:

واقعاً احساس خیلی متفاوتی نداشتم. باید به خودم یادآوری می‌کردم که به میادین بازگشتم و توپ در دستان من است. جیسون تاتوم با ۱۰ پرتاب موفق از ۲۰ پرتاب فیلد خود به کار خود در این بازی پایان داد که شامل ۵ پرتاب موفق از ۹ پرتاب سه امتیازی بود.

آتلانتا هاکس:

اوان ترنر از ۲۸ دسامبر برای اولین بار بود که بازی می‌کرد. او ماه گذشته از مصدومیت آشیل و همسترینگ رنج می‌برد. ترنر کار زیادی انجام نداد، ۲ امتیاز کسب کرد و در ۲۱ دقیقه ۲ پاس گل داشت. آتلانتا هاکس با دو گارد رأس این دیدار را آغاز کرد و جف تیگ در ادامه به یانگ پیوست. تیگ ۱۸ امتیاز کسب کرد. برای آتلانتا هاکس در این بازی فقط ۱۰ بازیکن در دسترس بودند. کم ردیش در لیست مصدومین این تیم این تیم حضور داشت که در بازی شنبه شب مقابل دالاس ماوریکس این مصدومیت به سراغش آمده بود. دنیل سیث، مهاجم بوستون سلتیکس در کوارتر سوم به روی زمین افتاد، او در حالی که برای بلاک کردن توپ تراوئون گراهام تلاش می‌کرد بر روی پای راست خود فرود آمد.

این برخورد به زمین برای او دردآور بود و با کمک خود را به رختکن رساند. اما پس از معاینه مشخص شد مصدومیت او جدی نیست و می‌تواند به زمین برگردد. اما برد استیونس تصمیم گرفت که دیگر او را به میدان نفرستد، بنابراین دنیل سیث با کسب ۹ امتیاز در ۱۹ دقیقه حضورش به کار خود در این بازی پایان داد. جان کولینز نمایش تک نفره‌ای در درون زمین داشت و در غیاب الکس لن و برونو فرناندو، بازیکنان مصدوم آتلانتا هاکس اغلب تنها حرکت می‌کرد. جان کولینز در پایان بازی اظهار داشت:

فراز و نشیب زیادی را در بازی امشب شاهد بودیم. این امری است که وقتی بازی کوچک انجام می‌دهید رخ می‌دهد. شما از برخی ریباندهای هجومی منصرف خواهید شد.

بازی بعدی:

بوستون سلتیکس: به خانه بازخواهد گشت تا چهارنشبه شب مقابل اورلاندو مجیک صف‌آرایی کند.

آتلانتا هاکس: به مینسوتا سفر خواهند کرد تا چهارشنبه با مینسوتا تیمبرولوز مصاف دهند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *