مدیربرنامه تاکو فال: امیدوارم که تاکو در بوستون سلتیکس بماند

تاکو فال بعد از اینکه در مراسم درفت سال ۲۰۱۹ تیمی انتخابش نکرد به بوستون سلتیکس پیوست و تنها ۲ ماه پس از انعقاد قرارداد، این سنتر ۲.۲۹ متری به بازیکن محبوب هواداران تبدیل شده است.

مدیربرنامه تاکو فال معتقد است که او توانایی کمک به بوستون سلتیکس را دارد

بعد از عملکرد تحسین برانگیز در لیگ تابستانی لاس وگاس که تاکو فال توانایی‌های فوق‌العاده خود را در دانک کردن، بلاک کردن پرتاب‌ها و گام برداشتن نشان داد، پتانسیل‌های وی برای حضور در بوستون سلتیکس تبدیل به بحث داغ این روزهای رسانه‌های خبری شده است. اگرچه قرارداد تاکو فال تنها به صورتی بسته شده که با پرداخت مبلغی باشگاه می‌تواند او را از تیم خارج کند که معنایش عدم تضمین در قرارداد است، نظر برخی از افراد این است که وی به اندازه کافی این شانس را دارد که در ترکیب بوستون سلتیکس قرار گیرد. هنوز هم این احتمال وجود دارد که بوستون سلتیکس او را به صورت قرضی به تیم مین رد کلاوز در جی لیگ بفرستد همانطور که آن‌ها سابقاً نیز دو بازیکن داشته‌اند که به جی لیگ فرستاده شدند و تنها می‌توانستند ۴۵ روز در کنار بوستون باشند و حداقل ۱۵ بازیکن در فهرست خود دارند که تضمین قرارداد آن‌ها بصورت نسبی است. اما اگر آن‌ها چنین شیوه‌ای را نسبت به تاکو فال اتخاذ کنند، امکان این وجود دارد که تیم دیگری روی این بازیکن نظر داشته باشد و جاستین هینز، مدیربرنامه‌های تاکو فال فکر می‌کند که اگر سلتیکس بخواهد چنین شیوه‌ای را اتخاذ کند تیم‌هایی پیدا خواهند شد که ادعای جذب او را داشته باشند.

بوستون سلتیکس تاکو فال

هاینز در این باره به آدام هیملزباخ از بوستون گلاب می‌گوید:

اگر بوستون تاکو فال را آزاد کند فکر نمی‌کنم او بدون خواهان باشد. از آنجا که او به اندازه کافی پتانسیل خود را برای یافتن جایگاهی در لیگ NBA نشان داده است، یک تیم روی او سرمایه‌گذاری خواهد کرد. واقعاً امیدوارم که او در بوستون سلتیکس بماند. امیدوارم آن‌ها راه حلی برای این مسئله بیابند و روی آینده وی نظر داشته باشند.

البته، شایان ذکر است که هینز مدیربرنامه‌ تاکو فال است و بنابراین مسلم است که با اعتماد به توانمندی‌های فال اطمینان داشته باشد که جزو ترکیب تیمی در لیگ NBA خواهد شد. اما اگر بوستون سلتیکس فال را از تیم خارج کند هنوز امکان این وجود دارد که تیم دیگری بتواند هدف نقل و انتقالاتی تاکو باشد مخصوصاً اگر آن تیم در پست سنتر مشکل داشته باشد. به نظر می‌رسد بوستون سلتیکس برای برنامه‌های آتی خود روی تاکو فال نظر دارد. از زمانی که تاکو فال به مجموعه بوستون سلتیکس اضافه شده، مسئولان ارشد و بازیکنان این تیم جز بیان موارد مثبت چیزی برای گفتن در مورد تاکو فال ندارند. حتی دنی اینگ گفته است که پیشرفت فال تا ماه جولای در اولویت اول قرار دارد و گفت که فال این فرصت را دارد که در ترکیب بوستون سلتیکس قرار گیرد. اگر تاکو به روند رو به رشدش و توانایی تأثیرگذاری بر بازی‌اش ادامه دهد، بوستون سلتیکس راهی برای حفظ او در تیم خود خواهد یافت، یا برای رعایت قانون ۱۵ بازیکن در ترکیب با وی قرارداد امضا می‌کند و یا به فکر قرارداد دو طرفه برای او خواهد افتاد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *