مک کالوم قراردادش را به مدت ۳ سال با پرتلند بلیزرز تمدید کرد

سی جی مک کالوم قراردادش را به مدت ۳ سال با پرتلند بلیزرز تمدید کرد تا همچنان در این تیم حضور داشته باشد.

تمدید قرارداد سی جی مک کالوم با پرتلند بلیزرز

سم گلدفدر خبرنگار Excel Sport به ESPN گفت:

پرتلند بلیزرز و سی جی مک گالوم به توافقی ۳ ساله به ارزش ۱۰۰ میلیون یورو دست یافتند که با قرارداد فعلی این بازیکن به پنج سال و ۱۵۷ میلیون یورو می‌رسد.

قرارداد جدید از فصل ۲۲-۲۰۲۱ آغاز خواهد شد. مک کالوم روز شنبه برای تمدید قرادادش اعلام آمادگی کرد و مانند دامیان لیارد در لیست تمدیدی‌های تابستان این باشگاه قرار گرفت. گلدفدر و نیل الشی، رئیس عملیاتی بسکتبال باشگاه پرتلند بلیزرز در روز سه شنبه این توافق را قطعی کردند.

الشی در این باره می‌گوید:

سی جی یک بازیکن فوق العاده است و بخش مهمی از آینده ما را رقم می‌زند. این تمدید قرارداد نشان‌دهنده‌ی پیوند قوی میان سی جی مک کالوم و پرتلند بلیزرز و شهر پرتلند است.

پرتلند بلیزرز مک کالوم

مک کالوم ۲۷ ساله یکی از عناصر اصلی موفقیت پرتلند بلیزرز در فصول اخیر بوده است و با این تیم به دو نیمه نهایی کنفرانس غرب و فینال فصل قبل کنفرانس رسیده است. وی برای تمدید قراردادش در ۲۷ جولای اعلام آمادگی کرد. وی سه سال پیش با قراردادی ۴ ساله به ارزش ۱۰۶ میلیون یورو به این تیم پیوسته بود. او به طور میانگین در هر یک از دو فصل عادی اخیر خود ۲۱ امتیاز و در پلی آف به ترتیب ۲۵.۳ و ۲۴.۷ امتیاز کسب کرد. مک کالوم دهمین پیک از درفت سال ۲۰۱۳ بود و در سال ۲۰۱۶ عنوان بهترین بازیکن NBA از نظر پیشرفت را به خود اختصاص داد.

بلیزرز با لیارد نیز قراردادی ۴ ساله به ارزش ۱۹۶ میلیون یورو در تابستان جاری منعقد کرد که به این ترتیب او تا سال ۲۰۲۵ در این تیم خواهد ماند. لازم به ذکر است که مک کالوم در کالج لیهای پای به میادین بسکتبال گذاشت و در مراسم درفت ۲۰۱۳ به پرتلند بلیزرز پیوست. او تنها بازیکنی از لیهای بود که در مراسم درفت برگزیده شد و پیراهن شماره ۳ این تیم به احترام وی بایگانی شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *