تمرینات مخفیانه تیم‌های NBA در دوران قرنطینه

هیچ بازیکنی در طول 2 ماه اخیر به توپ بسکتبال دست نزده است، البته این چیزیست که در رسانه ها بیان شده است.

با این حال گزارش ها و شایعات بسیاری مطرح شده که نشان می‌دهد تیم‌های NBA در دوره قرنطینه به صورت مخفیانه در حال تمرین بوده اند. لیکرز و کلیپرز دو تیمی هستند که بیش از دیگر تیم‌ها، شایعات درباره تمرینات مخفیانه شان مطرح است.

در رابطه با لیکرز، اینطور بیان شده که تمامی اعضای تیم به صورت مخفیانه در زمینی که یکی از هواداران تیم در اختیار باشگاه قرار داده تمرین می‌کرده اند. البته مطمئنا این هوادار یک هوادار عادی نبوده است که چنین زمینی را در اختیار داشته و توانسته در اختیار باشگاهی مثل لیکرز قرار دهد. جی جی ردیک پیشتر در این زمین بازی کرده است. اما نکته جالب این است که بیل سیمون این شایعه را مطرح کرده و جی جی ردیک نیز آن را تایید می‌کند.

بیل سیمون در این رابطه گفت:” یک شایعه درباره لس آنجلس لیکرز مطرح است که من هنوز نتوانسته ام به اطلاعات دقیقی از آن دست بیایم. با این حال تیم در زمین یک شخص پولدار در حال تمرین بوده است. در عین حال هیچکس در این رابطه حرفی نمی‌زند ولی شما شایعات متفاوتی در این رابطه شنیده اید.”

جی جی ردیک در این رابطه گفت:” خوب ، در رابطه با لیکرز من هم چیزهای مشابهی شنیده ام. البته هیچ چیزی در رسانه های اجتماعی مبنی بر تمرینات مخفیانه تیم منتشر نشده و ما مدارک زیادی نداریم ولی شخصی در لس آنجلس که فکر کنم خانه اش در منطقه بل ایر باشد و یک زمین کامل با تمامی تجهیزات دارد، چنین لطفی به تیم کرده است. یک زمین کامل با رختکن، اتاق وزن کشی، دوش های مجهز و هر چه که بخواهید. من قبلا آنجا تمرین کرده ام. احساس می‌کنم که لیکرز نیز در این زمین تمرین کرده و به نظرم منطقی هم باشد.”

البته که اینکه تمام بازیکنان تیم با هم به صورت مخفیانه تمرین کرده باشند چیز دور از ذهنی نیست. اما درباره کلیپرز، به نظر میرسد پل جرج به صورت اتفاقی تایید کرده که استیو بالمر تمامی بازیکنان را دور هم جمع کرده که با هم تمرین کنند. در حقیقت NBA قانونی وضع کرده که ایجاد زمین تمرین در خانه برای بازیکنان ممنوع است. داریوش مایلز در پادکستی ، به این موضوع اشاره کرد و جواب جالبی از پل جرج گرفت.

او پرسید:” اینکه همه به اتاق وزن کشی فرستاده شده اند و یک زمین در خانه شان ایجاد کرده اند حقیقت دارد؟” و جرج نیز این موضوع را تایید کرد.

پل جرج همچنین تایید کرد که خانه 9 میلیون دلاری اش، یک زمین کامل بسکتبال دارد و تجهیزات تمرین برای آنه ارسال شده است. در حقیقت اینطور نیست که بازیکنان کلیپرز در طی مدت قرنطینه هیچ تمرینی نداشته باشند. به نظر می‌رسد این موضوع که هیچ بازیکنی در NBA در طول 2 ماه اخیر دست به توپ نزده باشد، باورپذیر نیست. شاید بازیکنانی مثل پاتریک بورلی در این مدت با تیم تمرین نکرده باشند زیرا او مجبور شد در شهر هیوستون بماند ولی مطمئنا این موضوع در مورد تمامی بازیکنان صدق نخواهد کرد. شاید سال‌ها بعد که اخبار دقیق تری راجع به این روزها منتشر شود، این موضوع بیان شود که تیم ها در طول قرنطینه، به صورت مخفیانه تمریناتی هماهنگ شده برگزار کردند تا آمادگی جسمانی خود را برای ادامه فصل که به زودی شروع خواهد شد حفظ کنند.

البته فرصت خوبی نیز برای باشگاه‌ها ایجاد شد که در این مدت آمادگی بدنی خود را بالا ببرند و مطمئنا تیم‌هایی که نتوانستند این تمرینات مخفیانه را ترتیب دهند، از آمادگی بدنی کمتری برخوردار خواهند بود و در ادامه فصل به مشکل خواهند خورد. حال با شروع دوباره لیگ باید دید که این دو ماه چه تاثیری بر روند مسابقات خواهد گذاشت و آیا شاهد آمادگی بیشتر تیم‌ها خواهیم بود و یا طبق اتفاقی که پیش بینی می‌شد، تیم‌ها دچار افت شدید خواهند شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *