• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • تورنتو رپترز رکورد کسب امتیاز در نیمه اول بازی‌های فصل ۲۰-۲۰۱۹ را شکست

تورنتو رپترز رکورد کسب امتیاز در نیمه اول بازی‌های فصل ۲۰-۲۰۱۹ را شکست

فرد ون ولیت و تورنتو رپترز در شب تقابل آسان با یوتا جاز باز هم سخت‌کوش بودند و رکورد شکنی کردند.

رکورد شکنی تورنتو رپترز

فرد ون ولیت در پایان بازی اظهار داشت:

فکر نمی‌کردم هیچ‌یک از ما انتظار این را داشت که در مقابل این تیم به امتیاز ۴۰ برسد.

پاسکال سیاکم ۳۵ امتیاز بدست آورد و فرد ون ولیت ۲۱ امتیاز و ۱۱ پاس گل کسب کرد و یکشنبه شب تورنتو رپترز با خلق رکورد در نیمه اول توانست در پایان با نتیجه ۱۳۰ بر ۱۱۰ یوتا جاز را از پیش رو بردارد. تورنتو رپترز با نتیجه ۷۷ بر ۳۷ در نیمه اول از حریف پیش افتاد که بزرگترین پیروزی نیمه اول در تاریخ این تیم و این فصل لیگ NBA و هشتمین پیروزی بزرگ تاریخ لیگ NBA بود. همچنین این بزرگترین شکست یک نیمه‌ای تاریخ تیم یوتا جاز بود. کوئین اسنایدر، سرمربی یوتا جاز دراین باره فقط یک جمله گفت:

ما افتضاح بودیم.

سیاکم در نیمه اول ۲۶ امتیاز و مارک گسول ۱۱ امتیاز بدست آوردند و به تورنتو رپترز کمک کردند تا با ثبت نهمین پیروزی متوالی خانگی خود از ابتدای فصل رکورد جدیدی را برای خود ثبت کند. یوتا جاز در نیمه دوم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشت اما باز هم سنگین‌ترین شکست فصل را متحمل شد. آن‌ها هفته گذشته با ۱۹ امتیاز اختلاف به ایندیانا پیسرز باخته بودند. اسنایدر در پایان بازی گفت:

مشخصاً تمرکز ما روی این است که بازی‌ها را بهتر آغاز کنیم.

سیاکم در بازی روز جمعه مقابل اورلاندو مجیک فقط ۴ پرتاب موفق از ۲۲ پرتاب داشت اما با ۸ پرتاب موفق از ۱۰ پرتاب فیلد خود در این بازی خود را بازیابی کرد. او در کل بازی ۱۴ پرتاب موفق از ۲۲ پرتاب داشت و با ۵ پرتاب ۳ امتیازی به رکورد دوران بازیگری خود رسید. او چهارشنبه هفته گذشته و در بازی با نیویورک نیکس هم ۵ پرتاب سه امتیازی داشت. سرجی ایباکا بعد از ۱۰ بازی غیبت به دلیل مصدومیت مچ پای راست به این بازی رسید و در ۲۱ دقیقه ۱۳ امتیاز کسب کرد و تورنتو رپترز هفتمین پیروزی متوالی خود را بدست آورد تا در مقابل تیم‌های کنفرانس غرب ۵ پیروزی و ۲ شکست داشته باشد. مایک کونلی ۲۰ امتیاز بدست آورد و رودی گوبرت ۱۲ امتیاز و ۱۱ ریباند داشت اما یوتا جاز در سومین بازی از ۴ بازی اخیر خود شکست خورد و آن‌ها یک بازی خارج از خانه دیگر بعد از این بازی خواهند داشت که روز دوشنبه مقابل فیلادلفیا سونی سیکسرز خواهد بود.

تورنتو رپترز

مایک کونلی پس از پایان بازی گفت:

می‌دانستیم که بازی فیزیکی خواهد شد و نتوانستیم توپ را به خوبی کنترل کنیم. نتوانستیم به دفاع بازگردیم و قادر نبودیم حداقل‌های یک تیم خوب بودن را به نمایش بگذاریم.

جف گرین، بازیکن یوتا با ۱۹ امتیاز بیشترین امتیاز فصل خود را بدست آورد و داناوان میشل ۱۶ امتیاز کسب کرد. مایک کونلی در کوارتر سوم ۱۳ امتیاز برای یوتا بدست آورد و داناوان میشل ۱۱ امتیاز تا یوتا فاصله را به نتیجه ۱۰۷ بر ۸۶ کاهش دهد.

نکات بازی

یوتا جاز: یوتا جاز در کوارتر اول ۷ بار توپ را لو داد که ۱۳ امتیاز برای تورنتو رپترز به ارمغان آورد. آن‌ها با ۱۸ بار لو دادن توپ این بازی را به پایان رساندند. کونلی در کوارتر اول به دوازده هزارمین امتیاز دوران بازیگری خود رسید.

تورنتو رپترز: ۸ بازیکن تورنتو رپترز حداقل ۱۰ امتیاز در این بازی بدست آوردند. کایل لاری به دلیل مصدومیت از ناحیه انگشت شست چپ در یازدهمین بازی متوالی غایب بود. مارک گسول ۱۱ امتیاز در کوارتر اول بدست آورد که یک امتیاز با بیشترین امتیاز فصل او فاصله داشت. رپترز در کوارتر اول ۱۲ پاس گل را ثبت کرد. دوان هرناندز بعد از غیبت در چهار بازی قبلی به دلیل مصدومیت در این دیدار حاضر بود. تورنتو ۱۱ بازی از ۱۳ تقابل خود با یوتا جاز را با برتری به پایان رساند.

۷۷ امتیاز کسب شده تورنتو رپترز در نیمه اول بیشترین امتیاز نیمه اول این فصل بود. بهترین رکورد قبلی آنان در بازی ۲ نوامبر مقابل میلواکی باکس بود که ۶۶ امتیاز بدست آمد اما آن بازی را ۱۱۵ بر ۱۰۵ واگذار کردند. رکورد تورنتو رپترز در نیمه بازی‌ها ۷۹ امتیاز است که ۲ بار به این امتیاز رسید. آخرین باری که آن‌ها به این امتیاز رسیدند سال ۲۰۱۸ و در بازی مقابل کلیولند کاوالیرز بود.

بازی بعد:

یوتا جاز: دوشنبه شب در خانه فیلادلفیا سونی سیکسرز به میدان خواهند رفت.

تورنتو رپترز: سه‌شنبه شب از میامی هیت میزبانی خواهند کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *