پیروزی تاریخی تیم پورتلند تریل بلیزرز برابر دنور ناگتس در پلی آف NBA

در چارچوب رقابت های پلی آف NBA، دو تیم پورتلند تریل بلیزرز و دنور ناگتس به میزبانی پورتلند برابر هم صف آرایی کردند که در پایان این تیم پورتلند بود که توانست با یک کامبک فوق العاده بازی را به سود خود به پایان برساند.

بازی را در ابتدا تیم میهمان بهتر شروع کرد ولی در ادامه پورتلند توانست با درخشش مدافعینش و انتقال سریع بازی از دفاع به حمله امتیازات خوبی را در دقایق پایانی کوارتر اول کسب کند و کوارتر اول را به سود خودش به پایان رساند. در کوارتر دوم بازی سرعت بیشتری گرفت و درخشش یوکیچ و جمال موری باعث شد تا دنور بتواند خودی نشان دهد و علاوه بر در دست گرفتن توپ و میدان این کوارتر را به سود خودش به پایان برساند.

شب درخشان تیم پورتلند تریل بلیزرز در پلی آف NBA

تیم پورتلند تریل بلیزرز پلی آف nba

کوارتر سوم اما صحنه درخشش مک کالم بود که توانست برای پورتلند خوش بدرخشد و امتیازهای زیادی را بدست آورد و در آن سو یوکیچ تنها بازیکن دنور بود که تلاش زیادی کرد تا بازی از دست دنوری ها خارج نشود. نقطه اوج این مسابقه اما وقت چهارم آن بود جایی که جمال موری توانست برای دنور امتیازات خوبی بگیرد ولی در آن طرف هارکلس در دقایق پایانی بازی را در مجموع به تساوی کشاند تا این مسابقه حساس و دیدنی به وقت اضافه یا اورتایم کشیده شود.

در اورتایم اول این بازی در حالی که دنور دو امتیاز جلو بود ، یک توپ دزدی از لیلارد و دو امتیازی مک کالم در فاصله 8 ثانیه مانده به پایان بازی را به اورتایم دوم برد. در اورتایم دوم باز هم درخشش بازیکنانی نظیر لیلارد و میلشپ باعث شد تا بازی مساوی شود و دو تیم راهی اورتایم سوم شوند. در اورتایم سوم هم هر دو تیم موفق نشدند کاری از پیش ببرند و پا به پای هم جلو رفتند تا پس از شصت و شش سال یک بازی در پلی آف NBA به اورتایم چهارم برود، اتفاقی که برای خیلی از دوستداران NBA بسیار تاریخی و به یادماندنی بود.

در اورتایم چهارم باز هم همه اتفاقات بازی نردیک بود تا این که هود ستاره پورتلند توانست تیمش را پیش بیندازد و از غفلت و خستگی بازیکنان حریف استفاده کند و باعث شود تا این بازی در اورتایم چهارم با نتیجه ۱۴۰-۱۳۷ به پایان برسد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *