• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • بعد از یک بازی بدون امتیاز مقابل رپترز، جوئل امبید از خود اعاده حیثیت کرد

بعد از یک بازی بدون امتیاز مقابل رپترز، جوئل امبید از خود اعاده حیثیت کرد

جوئل امبید به فرمی از بازی برگشته که انتظار آن را از خود داشت و هیچ چیز شبیه به بدترین عملکرد او در بازی دو شب گذشته نبود.

بازگشت جوئل امبید به روزهای اوج

جوئل امبید ۳۳ امتیاز بدست آورد و ۱۶ ریباند به نام خود ثبت کرد تا فیلادلفیا سونی سیکسرز چهارشنبه شب بتواند با نتیجه ۹۷ بر ۹۱ مقابل ساکرامنتو کینگز به برتری برسد. او دوشنبه شب و در جریان باخت ۱۰۱ بر ۹۶ به تورنتو رپترز هیچ امتیازی کسب نکرده بود. این بازیکن درشت هیکل در ۳۲ دقیقه حضورش مقابل تورنتو رپترز نتوانست هیچ یک از ۱۱ پرتاب فیلد خود را به درون سبد بفرستد که شامل ۴ پرتاب ۳ امتیازی بود و هر ۳ پرتاب آزاد را نیز از دست داد. در مقابل ساکرامنتو کینگز، او اولین امتیاز بازی را با دانک خود در ثانیه ۲۳ به نام خود ثبت کرد و چند امتیاز کلیدی را نیز در پایان بازی بدست آورد تا به فیلادلفیا سونی سیکسرز کمک کند تا در خانه با ۸ پیروزی بدون شکست باشد. او ۱۰ پرتاب موفق از ۱۹ پرتاب فیلد خود داشت و ۱۲ پرتاب موفق را از ۱۴ پرتاب آزاد خود تجربه کرد. جوئل امبید در پایان بازی اظهار داشت:

باید هر شب مثل امشب بازی کنم. بعد از آن شب بدون امتیاز، باید تکاپوی بیشتری در بازی از خود نشان دهم.

جوئل امبید گفت در این بازی نسبت به بازی با تورنتو رپترز که توسط مارک گسول گارد می‌شد احساس آزادی بیشتری داشت و لوک والتون، سرمربی ساکرامنتو کینگز گفت که تیم او نتوانست برنامه‌های مدنظر را اجرایی کند. والتون در پایان بازی اظهار داشت:

برنامه ما این بود که دبل بکنیم اما در ابتدای بازی عملکرد خوبی ارائه ندادیم و بسیار شل و کند ظاهر شدیم. مجبوریم نظم و انضباط بیشتری در بازی داشته باشیم.

ماتیس تایبوله، بازیکن فصل اولی فیلادلفیا سونی سیکسرز با کسب ۱۵ امتیاز که همه آن در نیمه دوم بازی بدست آمد بیشترین امتیاز دوران بازیگری خود را رقم زد. تایبوله بعد از عدم امکان بازگشت جوش ریچاردسون به واسطه مصدومیت از ناحیه همسترینگ در نیمه دوم به زمین بازی آمد. تایبوله که با میانگین ۳.۴ امتیاز به این بازی وارد شد، ۴ توپ‌ربایی و ۲ بلاک را از خود به نمایش گذاشت و هر ۵ پرتاب خود را به درون سبد فرستاد که شامل ۳ پرتاب ۳ امتیازی بود. وی در پایان بازی گفت:

شما مجبورید آماده استفاده از هر فرصتی باشید.

جوئل امبید

بادی هیلد ۲۲ امتیاز و دیوین ددمون ۱۸ امتیاز برای ساکرامنتو کینگز بدست آوردند. بادی هیلد که دوشنبه شب مقابل بوستون سلتیکس با کسب ۴۱ امتیاز بیشترین امتیاز دوران بازیگری خود را رقم زد، ۳ پرتاب موفق از ۱۲ پرتاب سه امتیازی خود داشت و ۹ پرتاب موفق از مجموع ۲۴ پرتاب را از خود به نمایش گذاشت. ساکرامنتو کینگز به لطف کسب ۱۴ امتیاز و دادن فقط ۲ امتیاز نتیجه را ۹۲ بر ۸۷ کرد و اختلاف امتیاز را به ۵ رساند. اما جوئل امبید یک پرتاب دو امتیازی انجام داد تا حساب کار ۹۴ بر ۸۷ شود و سپس از روی خط دو پرتاب دیگر انجام داد تا در ۱:۴۱ مانده به پایان بازی نتیجه ۹۶ بر ۸۷ باشد. بی‌میلی بن سیمونز به پرتاب هنوز در فیلادلفیا جای سؤال دارد. بن سیمونز اولین پرتاب ۳ امتیازی موفق خود را ۲۰ نوامبر مقابل نیویورک نیکس انجام داد ولی دوشنبه مقابل تورنتو رپترز اصلاً تلاشی برای یک پرتاب ۳ امتیازی واقعی انجام نداد. برت براؤن، سرمربی فیلادلفیا سونی سیکسرز در مقام دفاع از گارد رأس خود برخواست و گفت که به موقع پرتاب‌هایش را انجام خواهد داد. او قبل از بازی چهارشنبه شب چند بار دیگر هم درباره پرتاب بن سیمونز مورد سؤال قرار گرفت و پاسخ داد:

به طور کلی، من از او می‌خواهم که پرتاب بیشتری انجام دهد. اگر دقت بیشتری بکند موقعیت پرتاب در اختیار او خواهد بود.

براؤن این را هم گفت که این مسئله چیزی است که بن سیمونز باید در تمرینات بیشتر بر روی آن کار کند. بن سیمونز با ۱۰ امتیاز، ۱۴ ریباند و ۵ پاس گل به کار خود در این بازی پایان داد. فیلادلفیا سونی سیکسرز در خانه همچنان شکست‌ناپذیر باقی ماند. براون در پایان بازی گفت:

ما عاشق بازی در خانه هستیم. جمعیت به تلاش ما احترام می‌گذارد و از آن قدردانی می‌کند. فکر می‌کنم جواب بسیاری از محبت‌های آنان را دادیم.

نکات بازی

ساکرامنتو کینگز: دی آرون فاکس ششمین بازی متوالی خود را به دلیل مصدومیت از دست داد و ترور آریزا نیز به دلیلی مشابه پنج بازی متوالی است که در ترکیب تیم حضور ندارد.

فیلادلفیا سونی سیکسرز: کایل کوئین و شیک میلتون به دلیل مصدومیت در این بازی حاضر نبودند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *