• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • جیسون تاتوم و جیلن براؤن چگونه کار شیکاگو بولز را یکسره کردند؟

جیسون تاتوم و جیلن براؤن چگونه کار شیکاگو بولز را یکسره کردند؟

هنگامیکه از جیسون تاتوم درباره هماهنگی تیمی در این فصل سؤال شد شکی نداشت که این هماهنگی به وجود آمده است.

درخشش جیسون تاتوم

وقتی بوستون سلتیکس دوشنبه شب مقابل شیکاگو بولز با نتیجه ۱۱۳ بر ۱۰۱ به پیروزی رسید در پایان بازی گفت:

وقتی همه در این برد شریک شدند جذابیت فوق‌العاده‌ای داشت. بازیکنان برای موفقیت یکدیگر خوشحال بودند.

جیسون تاتوم ۲۱ امتیاز بدست آورد و جیسون تاتوم ۱۹ امتیاز کسب کرد تا ۶ بازیکن بوستون سلتیکس بتوانند امتیازات دو رقمی بدست آورند. انس کانتر ۱۵ امتیاز و ۹ ریباند بدست آورد، کمبا واکر ۱۴ امتیاز کسب کرد و مارکوس اسمارت ۱۲ امتیاز برای بوستون سلتیکس به ارمغان آورد تا این تیم دومین پیروزی متوالی خود را بعد از ۳ شکست پیاپی بدست آورد. گرنت ویلیامز ۱۱ امتیاز و اسمارت ۸ پاس گل کسب کردند. گوردون هیوارد ۸ امتیاز، ۸ پاس گل و ۶ ریباند برای بوستون سلتیکس کسب کرد و ۴ اقدام منطقه‌ای موفق از ۱۱ اقدام منطقه‌ای خود داشت. برد استیونس درباره گوردون هیوارد اظهار داشت:

فکر می‌کنم او در نیمه اول بسیار خوب بود. خیلی مهم است که او با پساکاری و بازی خوانی‌اش ما را به تیم برتر زمین تبدیل کرد.

زاچ لاوین با ۳۰ امتیاز و ۲ دانک بسیار زیبا برترین بازیکن شیکاگو بولز بود. تادئوس یانگ ۱۷ امتیاز برای شیکاگو کسب کرد و این تیم ۷ شکست در ۸ بازی اخیر خود تجربه کرده است. جیم یوبلن، سرمربی شیکاگو بولز در پایان بازی اظهار داشت:

در بین دو نیمه از شیوه بازی خود ناامید شدیم. فکر می‌کنم در نیمه دوم به خود آمدیم، به میدان وارد شده و رقابت کردیم. ما درباره پیروزی در کوارتر سوم و نیمه دوم صحبت کردیم. این امر می‌توانست به ما کمک کند تا پیروز این دیدار باشیم. ما پیروز نشدیم اما کوارتر سوم و نیمه دوم را از آن خودمان کردیم و تلاش می‌کنیم همینگونه ظاهر شویم.

شیکاگو بولز در نیمه اول با نتیجه ۵۵ بر ۳۷ از حریف عقب افتاد اما در ۴ دقیقه ابتدایی نیمه دوم ۱۷ امتیاز کسب کرد و فقط ۵ امتیاز به حریف داد. زاچ لاوین در این راه ۶ امتیاز بدست آورد. لاوین در پایان بازی گفت:

آن‌ها به میدان آمدند و در ابتدای بازی به هر آنچه می‌خواستند رسیدند.

شیکاگو اختلاف امتیاز زیاد خود را در کوارتر سوم ۲ بار به شش امتیاز کاهش داد و آخرین بار کریس دان با پرتاب سه امتیازی خود درست جلوی نیمکت بوستون سلتیکس این مهم را انجام داد اما بوستون سلتیکس با کسب ۸ امتیاز و دادن فقط ۲ امتیاز به حریف با پیروزی ۸۳ بر ۷۱ به استقبال کوارتر چهارم رفت. شیکاگو بولز در کوارتر چهارم و زیر ۶ دقیقه مانده به پایان بازی اختلاف را به نتیجه ۹۵ بر ۸۴ تقلیل داد.

جیسون تاتوم

نکات بازی:

شیکاگو بولز: گافورد بعد از مصدومیت و غیبت در ۴ بازی اخیر در این دیدار حضور در ترکیب اصلی را تجربه کرد. وندل کارتر جی آر چهارمین دیدار متوالی خود را به دلیل مصدومیت از دست داد.

بوستون سلتیکس: دنیل سیث به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو این بازی را از دست داد.

بوستون سلتیکس پوسترهای کوچکی از کمبا واکر، جیلن براؤن و جیسون تاتوم را در اختیار هواداران قرار داد که آمار این بازیکنان بر جلوی این پوسترها نوشته شده بود و از آن‌ها خواسته بود که به هر سه آن‌ها جهت حضور در بازی آل استار رأی دهند.

ویلیامز پار ار فراتر از این گذاشت و بعد از بازی هر سه این بازیکنان را به کنار خود آورد و پس از آن رو به دوربین‌ها گفت:

اگر همه این‌ها در بازی آل‌استار حضور داشته باشند برای یک ماه موهایم را صورتی می‌کنم. به هواداران اجازه می‌دهم که نوع رنگ صورتی را خودشان انتخاب کنند. می‌تواند روشن‌ترین صورتی یا تاریک‌ترین صورتی این جهان باشد. اگر هر سه آن‌ها در بازی آل‌استار حضور داشته باشند این کار را خواهم کرد.

بوستون سلتیکس یک بار در این بازی عقب افتاد – ۶ بر ۴ در کوارتر اول – و فقط برای ۲۲ ثانیه ادامه داشت. پرتاب‌های سه امتیازی کمبا واکر موجب شد تا آن‌ها اولین پیروزی با اختلاف ۱۰ امتیاز را بدست آوردند و در کوارتر اول ۵۲.۵ درصد پرتاب موفق داشته باشند.

بازی بعدی:

شیکاگو بولز: چهارشنبه شب میزبان واشنگتن ویزاردز خواهند بود. در اولین بازی فصل که در تاریخ ۱۸ دسامبر برگزار شده بود آن‌ها واشنگتن را از پیش رو برداشته بودند.
بوستون سلتیکس: چهارشنبه شب در دومین بازی خود مقابل دترویت پیستونز حاضر خواهد شد. بوستون بازی اول را با برتری ۱۱۴ بر ۹۳۶ پشت سرگذاشته بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *