بوستون سلتیکس مانع جدایی جیلون براون شد

جیلون براون ، گارد بوستون سلتیکس ، نشان داد که می‌تواند بازیکن فوق العاده‌ای در لیگ NBA باشد و فقط اندکی نیاز دارد تا هماهنگ تر از سه فصل اولش به میدان برود.

بوستون سلتیکس پیشنهاد های خرید جیلون براون را رد کرد

جیلون براون در ابتدای فصل ۱۹-۲۰۱۸ دچار مصدومیت از ناحیه دست شد و نتوانست در امر گلزنی و دفاع اقدامی انجام دهد. از ترکیب اصلی دور شد اما اعتماد سرمربی خود را به دست آورد و یکی از شش مرد بوستون سلتیکس در نیم فصل دوم بود. این وینگر ۲۲ ساله با ۱۳ امتیاز و ۴.۲ ریباند در هر بازی و ۳۴.۹ درصد پرتاب ۳ امتیازی موفق فصل را به پایان رساند. فصل ۲۰-۲۰۱۹ مهم‌ترین فصل دوران حرفه‌ای براون خواهد بود. او تا ددلاین اکتبر با بوستون قرارداد دارد و این قرارداد تا تابستان آینده قابلیت تمدید دارد اما حتی اگر او تمایل به خروج هم داشت هیچ تیمی پیشنهادی به سلتیکس نداده است. سلتیکس شاید زمانی به تصمیم‌گیری درباره ارزش براون فکر کند اما اکنون چنین خبری نیست و به نظر می‌رسد آن ها نسبت به آینده وی خوشبین هستند. کیس اسمیت، مالک رسانه سلتیکس بلاگ درباره پیشنهاد یکی از تیم‌های رقیب سنتی درباره جذب براون پرده برداشت. سلتیکس این پیشنهاد را در نطفه خفه کرد.

بوستون سلتیکس جیلون براون

اسمیت دراین‌باره نوشت:

می‌خواستند براون را از چنگال بوستون درآورند. آن‌ها در پی این بودند که جیسون تاتوم و گوردون هایوارد را به خدمت بگیرند. اما مکالمات تا گفتن کلمه «جی» ادامه یافت و مقامات سلتیکس گفتند جی سون یا جیلن را به هیچ عنوان به تیمی نمی‌فروشیم. بنابراین، سلتیکس به تاتوم علاقه‌مند است.

براون پتانسیل فوق‌العاده‌ای دارد و در این شکی نیست. مهارت‌های او شبیه به سوپراستارهایی همچون پال جرج و جیمی باتلر در دوران آغاز دوران حرفه‌ای‌شان است. این فصل، فصلی است که براون برای نشان دادن پیشرفت خود و آل استار شدن به آن احتیاج دارد. او باید بازی‌های بیشتری و وقت بیشتری در زمین باشد و بعد از خروجی‌های نقل و انتقالاتی وبوستون باید بار سنگینی را در خط حمله تیم خود به دوش بکشد. سلتیکس در فصل آینده چهار تیم سطح بالا را در کنفرانس شرق خواهد دید و اگر براون سطح بازی خود را ارتقا بدهد و بوستون تیم بسیار خطرناکی خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *