• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • چگونه همکاری جیمز هاردن و وستبروک، فینیکس سانز را عاجز ساخت؟

چگونه همکاری جیمز هاردن و وستبروک، فینیکس سانز را عاجز ساخت؟

وقتی همکاری جیمز هاردن و راسل وستبروک در درون زمین شروع می‌شود همیشه باید منتظر رقم خوردن اتفاقات خوبی برای هیوستون راکتس بود. این ۲ گارد فوق‌ستاره سرعت متفاوتی به خط حمله دادند و فینیکس سانز نتوانست شنبه شب کاری از پیش ببرد.

درخشش جیمز هاردن و وستبروک برابر فینیکس

مایک دی آنتونی، هیوستون راکتس پس از پایان بازی اظهار داشت:

راسل حمله کرد، حمله کرد و حمله کرد. وقتی در نیمه زمین آن‌ها قرار می‌گرفتیم زمان جولان جیمز هاردن فرا می‌رسید.

هاردن ۴۷ امتیاز کسب کرد، راسل وستبروک ۳۰ امتیاز بدست آورد و توانست با نتیجه ۱۳۹ بر ۱۲۵ بر فینیکس سانز غلبه کند و دهمین پیروزی خود در ۱۳ دیدار اخیر را بدست آورد. فینیکس سانز در ۹:۳۷ مانده به پایان بازی ۱۱۵ بر ۱۰۷ پیش بود اما هیوستون راکتس ۲۱ امتیاز کسب کرد و فقط ۹ امتیاز به حریف داد تا پاسخ حریف را اینگونه داده باشد. هاردن در کسب این ۲۱ امتیاز چهار پرتاب ۳ امتیازی را به درون سبد فرستاد و همین موجب شد تا فینیکس سانز و هوادارانش نسبت به ادامه بازی ناامید شوند. هاردن ۱۵ پرتاب موفق از ۲۷ پرتاب فیلد داشت که شامل ۹ پرتاب موفق از ۱۹ پرتاب سه امتیازی او بود. او با میانگین ۳۸.۵ امتیاز در هر بازی از این حیث پیشتاز لیگ امسال است. ستاره سابق ایالت آریزونا قبل از این بازی در این فصل ۱۱۲۴ امتیاز کسب کرده بود که از زمان رکورد ۱۱۳۴ امتیاز ریک بری در فصل ۶۷-۱۹۶۶، برای بازیکنی با ۲۹ بازی یک رکورد محسوب می‌شود. وی در پایان این دیدار از جانب تعدادی زیادی از هواداران شدیداً مورد تشویق قرار گرفت. هاردن در پایان بازی گفت:

قبل از اینکه به بسکتبال NBA بروم، این شهر عشق زیادی به وجود من تزریق کرد. بنابراین احساس می‌کنم باید به میدان می‌رفتم و عرض اندام می‌کردم.

امتیازگیری جیمز هاردن در سراسر این فصل به گونه‌ای ثابت بوده است، اما راسل وستبروک در هفته‌های اخیر و به تازگی روی بهترین فرم خود آمده است. او در ۳ بازی اخیر میانگین ۳۳.۷ امتیاز، ۸ ریباند و ۶.۳ پاس گل را به خود اختصاص داد. این ۲ بازیکن در بازی شنبه شب برتری خود را به اثبات رساندند و عملکردی از خود در خط حمله هیوستون راکتس نشان دادند که فینیکس سانز نتوانست مقابل آن کاری انجام دهد. مایک دی آنتونی در پایان بازی گفت:

نمی‌دانم که آیا کسب این ۳۰ امتیاز معیار به حساب می‌آید یا خیر اما راسل وستبروک واقعاً خوب بازی کرد و کارهای زیادی برای ما انجام داد و شما می‌دانید که جیمز هاردن فوق‌العاده بازی می‌کند.

جیمز هاردن

راسل وستبروک نیز اظهار داشت:

این بازی توازن خوبی برای تیم و خود من ایجاد کرد. فکر می‌کنم در مسیر درستی قدم برمی‌داریم.

راسل وستبروک ۱۰ پاس گل و کلینت کاپلا ۱۴ امتیاز و ۱۷ ریباند بدست آورد. هیوستون راکتس ۵۹ درصد پرتاب موفق از فیلد داشت. فینیکس سانز ۶ بازی متوالی را با شکست سپری کرده و حالا ۱۱ پیروزی و ۱۸ شکست در کارنامه خود دارد. کلی اوبر جی آر با ۲۶ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن فینیکس سانز بود و دوین بوکر ۱۹ امتیاز بدست آورد. الیه اوکوبو در اولین بازی فصل خود ۱۷ امتیاز کسب کرد و همه ۵ بازیکن اصلی آن‌ها در این بازی امتیازات دو رقمی کسب کردند تا برای سومین بار در این فصل این رکورد را تکرار کرده باشند. دوین بوکر در بازی جمعه شب که با باخت به اوکلاهاما سیتی تاندر همراه بود اعتقاد داشت فینیکس رقابت خوبی را انجام داد اما آن‌ها نتوانستند راهی برای متوقف کردن جیمز هاردن و راسل وستبروک بیابند.
بوکر پس از پایان این بازی درباره هاردن و وستبروک گفت:

آن‌ها MVP هستند، آن‌ها می‌آیند تا پرتاب‌های موفق خود را انجام دهند. فقط می‌توانید مقابل آن‌ها دفاع بکنید و بازی را در مسیر درست خود پیش ببرید.

هاردن در کوارتر اول ۱۸ امتیاز کسب کرد و تا نیمه اول آن را به ۲۹ امتیاز رساند، ۱۰ پرتاب موفق از ۱۵ پرتاب فیلد خود در نیمه اول داشت که ۴ پرتاب موفق از ۸ پرتاب سه امتیازی را شامل می‌شد.

نکات بازی:

هیوستون راکتس: اریک گوردون به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو ۱۹ بازی اخیر تیم را از دست داده است.

فینیکس سانز: دی آندره آیتون دومین بازی متوالی خود را به دلیل مصدومیت مچ پا از دست داد. آیتون بعد از رهایی از ۲۵ بازی محرومیت خود فقط در یک بازی سانز حاضر بوده است و در آن ۱۸ امتیاز در ۲۴ دقیقه حضور مقابل لس آنجلس کلیپرز به دست آورد و در نیمه دوم همان بازی به دلیل مصدومیت مچ پای خود از بازی بیرون رفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *