بازبینی آدیداس هاردن شماره 2: کفش مخصوص جیمز هاردن

جیمز هاردن

آیا جیمز هاردن به همان خوبی کوبی، مایکل یا لبرون است؟ آیا جیمز هرادن بهترین بازیکن حمله ای است که تا به حال وجود داشته است؟ آیا جیمز هاردن به عنوان یکی از بهترین بازکنان تاریخ شناخته خواهد شد؟
جیمز هاردن یک شخصیت تفرقه انداز است. این سوالات از یک گروه طرفدار بسکتبال بپرسید و خواهید دید که جواب ها بسیار متفاوت هستند. درک اینکه چرا کفش های با امضای خاص خود را دارد سخت نیست – سلطه بر لقب موثرترین بازیکن زمین بدون تلاش امکان پذیر نیست. یکی از کفش های امضا شده معروف او آدیداس هاردن شماره 2 می باشد. در ادامه یک بازبینی از کفش مخصوص جیمز هاردن شماره 2 را می خوانیم.

ویژگی ها و مزیت های کفش مخصوص جیمز هاردن:

جیمز هاردن
سطح رویی مشبک

اولین بخشی که در بازبینی کفش های جیمز هاردن بررسی می کنیم، سطح رویی آن است. ماده نرمی که بخش داخلی سطح رویی را تشکیل می دهد (پارچه کشی، بوش نئوپرن، و یک برآمدگی که غوزک پای شما را پوشش می دهد) به خوبی پای شما مانند یک جوراب راحت می پوشاند. یک جوراب نئوپرن پای شما را به آرامی در بر میگیرد و شما احساس راحتی می کنید.
موادی که در سطح رویی استفاده شده اند به نظر سبک و انعطاف پذیر می آیند که به شما اجازه چابکی و سرعتی داشتن در زمین را می دهد. این به شما اجازه می دهد که با آزادی عمل در زمین حرکت کنید و با کمترین تاخیر ممکن شروع و یا ایست هایی ناگهانی به شکل جیمز هاردن داشته باشید.
الگوی کشش
این کفش دارای کف لاستیکی با الگوی کشش بسیار زیبایی دارد که آدیداس آن را الگوی فراکتال می نامد. این الگو به نظر تصادفی می آید اما در واقع بر اساس نقاط فشاری که در سطح پای جیمز هاردن قرار دارند و گرایشات وی در زمین طراحی شده است. تیم طراحی فشار نقشه پای او را کشیده و با استفاده از آن این طرح خاص فرکتال را طراحی کرده اند.
جیمز هاردن همیشه در حال استارت ها، ایست ها و تغییر مسیر های ناگهانی است. او بهترین کاهش سرعت را در زمین دارد – هیچ کس نمی تواند سریعتر از او سرعتش را پایین بیاورد. الگوی کششی فرکتال V2 به شما این امکان را می دهد که استارت ها و ایست های سریعتری داشته باشید.
این تکنیک یک قدم به عقب قدرت منحصر به فرد جیمز هاردن محسوب می شود. این یک سلاح تکنیکی است که هیچ کس دیگری آن را ندارد و جیمز هاردن به خوبی از آن استفاده می کند. او به عمد از این روش برای پرتاب های سه امتیازی استفاده می کند که به مهارت زیادی نیاز دارد اما او بهتر از هر کس دیگری آن را انجام می دهد. چیزی که بیشتر از همه جلب توجه می کند توانایی وی در در برقراری تعادل بعد از ایست ناگهانی و حرکت رو به عقب می باشد.
با این حال وقتی به اصول اولیه دریافت کشش خوب بر روی زمین میرسیم، V2 به هیچ وجه شما را نا امید نمی کند. کشش آن بر روی زمین های تمیز شگفت آور است.

جیمز هاردن

بوست و لایه بندی

بوست بهترین فوم در صنعت کفش های بسکتبال می باشد. خیلی از افراد بر این عقیده اند که تکنولوژی بوست ( و کین وست) آدیداس را نجات دادند که باعث شدند این شرکت به یک رقیب جدی برای نایک تبدیل شوند. لایه بندی با استفاده از این فوم بسیار راحت است و قسمت جلوی اسنیکرها مملو از آن ها می باشند. همچنین به شدت ارتجاعی بوده و انرژی زیادی را باز می گردانند.
با توجه به مدت زمانی که جیمز هاردن در زمین می ماند، تیم طراحی V2 تصمیم گرفتند که کفشی طراحی کنند که به او راحتی مضاعف از زیر بدهد. به همین خاطر از بوست بهره زیادی بردند. آن ها در تمام طول کفش از بوست استفاده کردند و حتی 15% بیشتر نیز به کار بردند تا V2 بیشترین سطح بوست را داشته باشد.
ایده آن ها این بود که راحترین کفش ممکن را طراحی کنند تا جیمز هاردن به همان طراوت یک چهارم اول در یک چهارم آخر نیز حضور پیدا کند. در این مورد آن ها موفق عمل کردند و بازبینی های خوبی که در این مورد وجود دارد گواه بر این حقیقت می باشد.
به هر حال، اگر می خواهید که کفش های شما خاصیت جهشی داشته باشند، نا امید خواهید شد. سطح بالای بوست به معنای این است که کفش شما کف ضخیمی دارد و خاصیت پرشی آن کم است.
سوراخ در زبانه پارچه مشبک
فرض کنید در زیر نور خورشید بازی می کنید یا در ساعت 2 بعد از ظهر در باشگاه تمرین میکنید، با همه گرمایی که در آن جا وجود دارد می توانید آن را با یک چاقو آشپزخانه نصف کنید. البته شما به شدت عرق خواهید کرد.
اگر پاهای شما زیاد عرق می کند، V2 با وجود سوراخ های بزرگ در بخش زبانه پارچه مشبک آن به شما کمک خواهد کرد. این به شما تهویه خوبی می دهد. علاوه بر این، پارچه مشبک نیز خود هواکش است.

تکنولوژی Forgefiber

تکنولوژی Forgefiber از نخ آغشته به TPU که فشرده و در لایه های متفاوت و زوایای متفاوت به پارچه مشبک دوخته شده است استفاده می کند. هدف این است که به بخش رویی کفش قدرت کافی در زمان حرکت یک بازیکن را بدهیم.
تیم آدیداس که این تکنولوژی را اختراع کردند بر روی چگونگی رشد ساختار سلول های زنده مطالعه کردند، و در این پروسه سطوح رویه ای طراحی کردند که با نیاز حرکت طبیعی بدن ما بیشتر هم راستا است.
برای مثال، مواد ضعیف در هنگام دویدن یا پریدن پاره می شوند. با توجه به اولویت جیمز هاردن برای پرتاب های سه امتیازی با حرکت رو به عقب، کفش امضا شده او باید سطح رویه قدرتمندی داشته باشد تا بتواند فشار وارده در نتیجه پرش را تحمل کند.
نخ آغشته به TPU با استراتژی دوخته شده است تا انعطاف و حمایت را در نقاط هدف اعمال کند و در نتیجه باعث شود که کفش خیلی سنگین نشود. پاچه مشبک دوخته شده کمک پای شما را در هنگام حرکات و تغییر مسیر های سریع در بر می گیرد.
با استفاده از تکنولوژی Forgefiber در قسمت جلویی پا،کفش ها ماندگاری بیشتری دارند و خیلی از افرادی که از آن ها استفاده کرده اند اعلام کردند که بعد ماه ها استفاده علائم پاره شدن را در آن ها ملاحظه کرده اند.

جیمز هاردن

طراحی بر اساس داده ها

V2 برای جیمز هاردن طراحی شده است. جیمز هاردن که در حال حاضر موثرترین بازیکن می باشد، به نوعی بازی می کند که شامل تغییر مسیر های سریع، سبکی پا می باشد، و بهترین مدافع پرتاب در تمام دوران نیز می باشد. بازی تهاجمی او فوق العاده است – برای مدافعان بسیار ترسناک است.
کفش های آدیداس جیمز هاردن مثل داستان هایی است که لایه های متفاوت دارند و راوی V
پیشرفت جیمز هاردن به عنوان یک بازیکن می باشد. تمرکز بر روی سه حرکت خاص او می باشد: قدم به عقب، قدم یورو و قدم ناگهانی. برای اینکه بهترین کفش برای هاردن طراحی شود یک رویکرد با داده های متمرکز کلید کار بود.
تکنولوژی های بر اساس داده مرکزیت طراحی V2 را در بر داشت. جیمز هاردن به دنبال کفشی بود که به شکل کامل اندازه باشد، لایه های میانی داشته باشد و در قسمت رویی نیز لایه داشته باشد. برای رسیدن به این مهم، تیم طراحی از داده هایی بر اساس نقشه فشار پای استفاده کرده و الگوی کششی کفش را طراحی کردند.
الگوی کششی خارجی به طور کل با توجه به تمایلات جیمز هاردن و نقاط فشار پای او طراحی شده اند. ایده آن های این بود که کفشی طراحی کنند که به جیمز کمک کند تا بهترین بازی خود را ارئه دهد و همچنین در بخش عملکرد نیز برای مصرف کنندگان مناسب باشد. در حالی که جیمز هاردن بهترین پرتاب کننده گارد در NBA است و مشهور به بهترین بازیکن تاریخ بین بازیکنان هجومی می باشد، فکر می کنیم که این کفش بسیار مناسب است.

سیستم قفل کردن

آخرین مرحله این بازبینی از کفش هاردن V2 در مورد اندازه آن است. اگر شما یک پا گنده هستید ما همان حرف همیشگی را به شما می زنیم که اول در یک مغازه کفش امتحان کنید و بعد برای خرید آنلاین برگردید. در غیر این صورت آن ها دقیقا مطابق با اندازه شان خواهند بود.
قفل کردن خوب است، اما تنظیم می شود. طراحی V2 از یک سیستم قفل کردن تنظیم شونده بهره می برد که باعث می شود کفش با اندازه پا تنظیم شود. ناحیه از کفش وجود دارد که در آن پارچه مشبک و مواد ترکیبی به هم میرسند و ممکن است پای شما را گاز بگیرند. این عمل قرار است به شما حس اندازه بود برای پای شما را بدهد.
بهترین قفل کن پای شما در سر جای خود نگه می دارد. هیچ چیز منزجر کننده تر از این نیست که پای شما در حین حرکت در زمین در داخل کفش سر بخورد. قابلیت قفل کردن در V2 از V1 بهتر است.

سوالات پر تکرار

1. من پاهای بزرگی دارم. آیان این مسئله مشکل ساز می شود؟
این کفش دقیقا به اندازه سایز خود برای پاهای معمولی عمل خواهد کرد. به شما پیشنهاد می دهیم که در فروشگاه ها به دنبال آن بگردید و آن را امتحان کنید سپس می توانید به صورت آنلاین سایز مورد نظر خود را سفارش دهید.

2. کجا از آن استفاده کنم؟ داخلی یا خارجی؟
ما آن ها را بهترین کفش برای استفاده خارجی نمی دانیم. لاستیک آن خیلی نرم نیست اما لاستیک قاره ای هم نیست. عملا شما می توانید در زمین های خارجی نیز از آن ها استفاده کنید و همچنان کشش خوبی دریافت کنید اما ماندگاری آن را نمی توانیم در این شرایط تضمین کنیم. علاوه بر این، با اینکه کشش آن در زمین های تمیز خوب است، ممکن است که در زمین های خاکی سر بخورید. تمیز کردن دوره ای نیز لازم است.

3. من کفش هایی را دوس دارم که قابلیت جهشی بالایی دارند. آیا این کفش چنین قابلیتی دارند؟
خیر، اولویت آن ها بوست است در نتیجه لایه ها تقریبا ضخیم هستند اما جهش آن در کمترین حالت ممکن است.

جیمز هاردن

رای نهایی

جیمز هاردن به خاطر توانایی کاهش سرعت و سه امتیازی های خاص خود معروف است. کفش V2 برای وی طراحی شده است و قرار است که به استفاده کنندگان از آن مزیت های هاردن را بدهد. سوالی که این بازبینی ایجاد می کند این است: آیا ارزشش را دارد؟
بعد از تست ها و انجام تحقیقات خود، به این نتیجه رسیدیم که بله، ارزشش را دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *