میامی هیت با کمک چهار تیم توانست جیمی باتلر را به خدمت بگیرد

انتقال جیمی باتلر به میامی هیت ، روند پیچیده و جالب توجهی داشت. در واقع مدیران تیم هیت و در راس آن ها پت رایلی توانست باتلر را با همکاری تیم هایی چون فیلادلفیا سونی سیکسرز، لس آنجلس کلیپرز، پورتلند تریل بلیزرز و البته کارشکنی های هیوستون راکتس جذب نماید.

جیمی باتلر به روش پیچیده ای به میامی هیت پیوست

به گزارش آدرین وجناروسکی از ESPN، کارشکنی تیم دالاس موریکس در قبول ترید سه تیمه باعث شد تا انتقال باتلر به موضوع پیچیده ای تبدیل گردد. وجناروسکی در این باره می‌گوید که پس از کارشکنی های هیوستون، دو تیم میامی و فیلادلفیا پای تیم های سوم و چهارمی چون کلیپرز و پورتلند را به این معامله باز کردند. به این شکل که جاش ریچاردسون به فیلادلفیا سونی سیکسرز پیوست، حسن وایتساید راهی پورتلند شد، مو هارکلس و دو پیک درفت، یکی از میامی و‌ دیگری از فیلادلفیا راهی کلیپرز شدند و دست آخر نیز مایرز لنارد و جیمی باتلر به میامی هیت پیوستند که قرارداد باتلر چهار ساله و به ارزش ۱۴۲ میلیون دلار بوده است. حسن وایستاید که راهی پورتلند شد در فصل گذشته به طور میانگین در ۷۲ بازی برای میامی (۵۳ بازی از شروع و ترکیب ابتدایی) توانسته بود ۱۲.۳ امتیاز و ۱۱.۳ ریباند (بهترین در میامی) را به دست آورد.

میامی هیت جیمی باتلر

وایتساید به طور متوسط در هر بازی خود در فصل ۱۹-۲۰۱۸ توانسته بود، ۲۳ دقیقه در ترکیب میامی حضور داشته باشد و بارها از کم بازی کردن خود در این تیم گله مند بود. حال حضور در تیم جدید و پورتلند می تواند شرایط را برای اینکه او بیشتر خود را نشان دهد، فراهم شده است. مو هارکلس نیز به طور متوسط توانسته بود ۷.۷ امتیاز برای پورتلند در فصل گذشته به دست آورد. مایرز لنارد از ابتدای حضورش در NBA که به هفت فصل می رسد در تیم پورتلند حاضر بوده و در فصل گذشته نیز توانست با این تیم در فینال منطقه کنفرانس غرب حاضر شود. به طور میانگین لنارد در فصل قبل در ترکیب پورتلند توانست ۵.۹ امتیاز کسب کند. به هر حال این انتقال بیشتر به سود میامی هیت به پایان پذیرفت و آن ها پس از سال ها می‌توانند از حضور یک ستاره برتر لیگ NBA چون جیمی باتلر در تیم خود لذت ببرند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *