دنی گرین با قراردادی دو ساله به لس آنجلس لیکرز پیوست

امروز بیشتر خبرهای نقل و انتقالاتی حول محور باشگاه لس آنجلس کلیپرز می‌چرخید. پس از خبرهایی مبنی بر حضور کوای لنارد و پال جرج دو فوق ستاره فصل پیش رقابت های بسکتبال باشگاهی آمریکا در باشگاه کلیپرز، حال صحبت از عقد قرارداد میان دنی گرین و تیم لس آنجلس لیکرز به میان آمده است.

دنی گرین به لس آنجلس لیکرز پیوست

دنی گرین ، گارد شوت زن فصل قبل تیم تورنتو رپترز می‌خواهد ادامه مسیر ورزشی اش را در این تیم منطقه کنفرانس غرب بگذراند تا در کنار لبران جیمز و آنتونی دیویس، لس آنجلس لیکرز تیم مقتدری را برای فصل آینده مسابقات NBA ساخته و پرداخته نماید. براساس گزارش آدرین وجناروسکی از ESPN، دنی گرین شوتینگ گارد ۳۲ ساله تورنتو رپترز که در تابستان پیش رو به عنوان بازیکن آزاد تبدیل شده بود، قراردادی دو ساله و به ارزش ۳۰ میلیون دلار با لیکرز امضا خواهد کرد. دنی گرین استاد پرتاب های سه امتیازی در لیگ NBA قلمداد می‌شود و جذب او می‌تواند خاطر هواداران و سرمربی لس آنجلس لیکرز را از این بابت آسوده نگه دارد.

لس آنجلس لیکرز دنی گرین

گرین می‌تواند در کنار لبران جیمز و آنتونی دیویس قرار گرفته و به خط حمله زردپوشان در هنگام حملات این تیم کمک شایانی نماید. دنی گرین فصل گذشه به طور میانگین توانست آمار ۱۰.۳ امتیاز و ۴ ریباند را برای تورنتو رپترز به ثبت برساند و همچنین ۴۵.۵ درصد از پرتاب ‌های سه امتیازی خود را نیز وارد سبد نماید. به غیر از حضور گرین در لیکرز، این تیم توانست قرارداد کنتاویوس کالدول-پوپ را نیز تمدید نماید. به گفته رامونا شلبرن از ESPN، کالدول پوپ فصل گذشته به طور میانگین ۱۱.۴ امتیاز و ۲.۹ ریباند برای لیکرز ثبت کرده و از بازیکنان تاثیرگذار این تیم محسوب می شود. با این حرکت می توان یک نیمکت قوی از زردپوشان را در فصل آینده انتظار داشت. از هم اکنون می توان جدال جذاب و تماشایی را میان دو تیم لیکرز و کلیپرز در فصل آینده لیگ بسکتبال NBA متصور بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *