زاین ویلیامسون در تمرین نیو اورلینز پلیکانز چشم‌ها را به خود خیره کرد

زاین ویلیامسون ، بازیکن جوان نیو اورلینز پلیکانز عملکرد خوبی تاکنون داشته و نظر ها را جلب کرده است.

درخشش زاین ویلیامسون

برای چند لحظه، فرانک جکسون، گارد نیو اورلینز پلیکانز نتوانست به چشمان خود اعتماد کند. وقتی نیو اورلینز پلیکانز روز چهارشنبه در روز دوم اردوی تمرینی خود بازی درون گروهی را در دستور کار قرار داد، لنزو بال پاسی را ارسال کرد که به نظر می‌رفت تا با اختلاف ارتفاع زیادی به اوت برود اما زاین ویلیامسون به سرعت پرید، توپ را گرفت و به درون سبد انداخت تا آلوین گنتری، سرمربی نیو اورلینز پلیکانز اولین لحظات هیجانی تمرین این فصل خود را تجربه کند. جکسون در حالی که شوکه شده بود گفت: «وای، این همان زاین است که می‌گفتند.»

بعد از روز اول که زاین ویلیامسون در آن هیچ پرتاب دانکی انجام نداده بود، دریافت پاس بلند برجسته خود را به معرض نمایش گذاشت اما جکسون گفت که همبازی‌های او سابقاً به این حرکت عادت کرده بودند. جکسون گفت:

من این حرکت را دیده بودم. دیوانه‌کننده است. او یک ورزشکار باورنکردنی است. توپ می‌رفت تا با اختلاف زیادی به اوت بروند اما او آن را گرفت و سپس دانک را انجام داد. چیزی که دیدیم یک حرکت عادی نیست.

لنزو بال تأیید کرد که پاس او کمی بی‌دقت داده شد. او هفته گذشته به برنامه The Woj Pod گفت که او در یک سالن خالی با زاین ویلیامسون تمرین می‌کرده است و این را هم می‌گوید که او توپ را به هر جایی از سالن که نیاز بود می‌فرستاد و زاین توپ را از هر نقطه‌ای می‌گرفت. این برنامه روز چهارشنبه هم اجرا شد. لنزو بال در این باره گفت:

بهترین پاس را ندادم اما دیدید که زاین با آن چه کار کرد. سخت است که بتوان از عملکرد او در بازی ایراد گرفت.

زاین ویلیامسون

برندون اینگرام، فوروارد نیو اورلینز پلیکانز را به عنوان یکی از بازیکنان آینده‌داری به شمار می‌آورند که در پایان تمرین دانک حیرت‌زده نبود. نه به خاطر اینکه اینگرام از این حرکت به وجد نیامده باشد بلکه او قبلاً چنین حرکتی را از ویلیامسون دیده بود. اینگرام در این باره می‌گوید:

من این کار برجسته او را دیده‌ام. هر کاری که او در بازی‌اش انجام می‌دهد را به چشم دیده‌ام و بنابراین تا زمانی که او حرکت خارق‌العاده دیگری انجام ندهد از این دست کارهای او حیرت‌زده نخواهم شد.

گنتری و دیوید گریفین، معاون اجرایی عملیاتی بسکتبال نیو اورلینز پلیکانز تلاش می‌کنند تا سطح انتظارات از زاین ویلیامسون را پایین بیاونرد اما اجازه حضور رسانه‌های جمعی در تمرین موجب شد تا توانایی دانک زاین ویلیامسون به جهان مخابره شود. وقتی در مورد دانک پرسیدیم گنتری گفت ویلیامسون اخیراً هم چنین لحظاتی را تجربه کرده اما بسیاری از بازیکنان بسکتبال نیز می‌توانند این کار را انجام دهند. گنتری در این باره گفت:

نیکولو ملی، فکر نمی‌کنم او یک پرتاب را هم امروز از دست داده باشد. و بازیکنان دیگری هم هستند؛ فکر می‌کنم جوش گری بازی خوبی ارائه داد. مشخصاً زاین قابلیت این را دارد که از پاس‌های بسیار بلند هم استفاده کند و در هر تمرین این قابلیت خود را به نمایش می‌گذارد.

و در پایان مصاحبه، جکسون که در تیم کالج دوک با زاین همبازی بود با این سوال مواجه شد که آیا او کسی را با اندازه و چابک ویلیامسون تا به حال دیده است. جکسون شروع به خندیدن کرد و گفت:

نه، نه، نه. ساده بگویم. او مانندی ندارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *