دی آنجلو راسل : از پیوستن به گلدن استیت واریرز هیجان زده هستم

دی آنجلو راسل ، گارد تازه جذب شده گلدن استیت واریرز سابقه بازی درخشانی از خود نشان داده است. وی فصل پیش به عنوان آل استار انتخاب شده و به عنوان یکی از بهترین بازیکنان در فصل ۱۶-۲۰۱۵ شناخته شد و دوران دانشجویی بسیار موفقی در ایالت اوهایو داشت.

دلایل پیوستن دی آنجلو راسل به گلدن استیت

راسل که به نظر می‌رسد یکی از مهم‌ترین مهره‌های نقل و انتقالات بوده است، در مصاحبه اخیر خود با الکس کندی ، خبرنگار رسانه HoopsHype در این باره می‌گوید:

واقعاً پیش‌فصل هیجان‌انگیزی برای بسیار از تیم‌ها و بازیکنان است. نقل و انتقالات خاص زیادی انجام شده که موجب می‌شود نقل و انتقالات دیگری نیز انجام می‌شود. من فقط یکی از بازیکنان بودم که به دنبال مکانی برای خود می‌گشتم.

حالا راسل عضوی از گلدن استیت واریرز است که در پایان ژوئن و در ازای کوین دورانت به گلدن استیت واریرز پیوسته است. دی آنجلو راسل در تیم نقش فوروارد ایفا می‌کند که به دنبال کسب عنوان قهرمانی است.

گلدن استیت دی آنجلو راسل

دی آنجلو راسل در ادامه مصاحبه‌اش می‌گوید:

از پیوستن به گلدن استیت واریرز هیجان زده هستم. این ماورای هیجان زدگی است. آن‌ها در پنج فینال متوالی لیگ NBA حاضر بودند و قهرمانی بدست آورده‌اند. این کاری بود که باید برای افزودن به سابقه حرفه‌ای خود در این لیگ انجام می‌دادم. می‌خواهم یک بازیکن پیروز باشم. فکر می‌کنم این اولین گام آن باشد که به تیمی با این میزان موفقیت بروم. فکر می‌کنم همه چیز خیلی خوب پیش خواهد رفت. آن‌ها مربیان و بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارند و با حضور آن‌ها همه چیز امکان‌پذیر می‌شود. آماده‌ام که این چرخ را به حرکت درآورم.

تمام کاروان گلدن استیت واریرز نیز از اضافه شدن این بازیکن به آبی و طلایی‌پوشان هیجان‌زده هستند. استیو کر، سرمربی گلدن استیت او را بازیکنی پویا نامیده که پرتاب‌های فوق‌العاده‌ای دارد و از گارد جوان خود انتظارات زیادی دارد. دی آنجلو راسل باید به بازی در کنار استفن کری نیز خو بگیرد که شاید آرزوی همه نباشد، اما برای راسل مخصوصاً همینطور است و می‌خواهد وی را الگوی خود سازد. به نظر می‌رسد دی آنجلو راسل در مسیر درستی قرار گرفته و می‌تواند رسیدن به موفقیت را تسریع ببخشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *