رجی بولاک به دلیل جراحی گردن تا مدتی نمی‌تواند نیویورک نیکس را همراهی کند

نیویورک نیکس بعدازظهر روز چهارشنبه اعلام کرد که رجی بولاک پس از عمل جراحی موفقیت آمیز گردن خود در نیویورک سیتی تا اطلاع ثانوی قادر نخواهد بود تا این تیم را همراهی کند.

مصدومیت طولان مدت رجی بولاک در تیم نیویورک نیکس

رجی بولاک که به دیسک گردنی دچار شده بود در بیمارستانی مخصوص جراحی در نیویورک گردن خود را به تیغ جراحان سپرد. نیویورک نیکس برنامه ویژه ‌ای برای بهبود مصدومیت او دارد و از شروع اردوی تمرینی برنامه‌های خود را در این‌باره عملی خواهد کرد. این بازیکن که به تازگی به نیکس پیوست. در جریان مذاکرات نیویورک نیکس با رجی بولاک ، برای امضا قرارداد دو طرف از این مصدومیت آگاه بودند و برای این اقدام به توافق رسیده بودند. براساس گزارش رسانه‌ها، بولاک برای عقد قراردادی ۲ ساله به ارزش ۲۱ میلیون دلار با نیویورک به توافق رسید اما به جای آنکه قرارداد در سال دوم به پایان برسد، همه چیز درباره قرارداد سال دوم وی به تصمیم باشگاه بستگی خواهد داشت. هضم این مسئله برای رجی بولاک سخت خواهد بود چرا که برای تثبیت خودش به عنوان یک پرتاب‌کننده عالی در پست وینگر سخت تلاش کرده بود و می‌توانست به سودآورترین قرارداد دوران حرفه‌ای خود برسد.

نیویورک نیکس رجی بولاک

حالا او به خاطر طول دوران بهبودیش برای مصدومیت تنها بالای ۲ میلیون دلار در فصل بعد دریافت خواهد کرد و حتی تضمینی برای تمدید قرارداد او برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ وجود نخواهد داشت. اوضاع برای نیویورک نیکس نیز همینگونه است. آن‌ها لیگ فصل قبل را از حیث پرتاب ۳ امتیازی در رتبه بیست و هشتم به پایان رساندند. رجی بولاک می‌توانست کمک شایانی برای حل این مشکل نیویورک نیکس باشد. اگر مصدومیت او را تا پایان فصل خانه نشین نکند، او هنوز هم می‌تواند این مهم را برای نیکس انجام دهد اما در مصدومیت‌های گردن و کمر هیچ تصمینی برای زمان بازگشت وجود ندارد. علاوه بر این حتی اگر او آماده بازگشت به میادین باشد او تا زمان بهبود کامل مصدومیتش محتاط بازی خواهد کرد.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *