NBA چطور رویس وایت را شکست داد؟

رویس وایت

 

محدود به تعهدات حرفه ای ، گوینده بی طرفی در حال شكل گیری است اما كوچكی كه در لنگه او وجود دارد ، یك لغزش از تعصب ، او را از بین می برد.

او توپ را دزدیده و دوباره به اینجا می آید. ”

مارس 2012 ، سومین دوره مسابقات بسکتبال مردان NCAA Division I ، و رویس وایت آزاد است.

او در دراز ، بدن گسترده و قوی می کند. او از سایر بازیکنان مقصر NBA عبور می کند ، از جمله آنتونی دیویس ، که به زودی به عنوان انتخابی متعالی شماره یک ، به لیگ برتر جهان راه می یابد ، یک گرداب دفاعی منحصر به فرد که نماینده تغییر در نحوه بازی است. بدون موقعیت و تسهیلگر و پر فشار.

رویس وایت از او عبور می کند ، بر فراز او ، از طریق او.

رویس وایت که ایستاده 6 و 8 قد دارد و 270 پوند وزن دارد ، با سیالیت شدید حرکت می کند. او توپ را مانند یک نگهبان دریبل می زند ، با دست هایی که تقریباً یک پا با عرض دارند اندازه گیری می کند. او با فریم خود فضا را تمیز می کند و گاهی اوقات حریفان خود را از پشت خط سه امتیاز پشت سر می گذارد و سپس با زاویه های غیرممکن به بازیکنان تیم می رسد. او از آسمان صعود می کند و سپس توپ را با لمس پر از گل به درون سبد می چرخاند.

دیدن مردی بسیار بزرگ و زیرک ، ترکیبی از نیروی محض و چابکی حیرت انگیز و ژنتیک سرنوشت ساز بسیار نادر است ، اما برای سفید نادر نیست. این همان چیزی است که او می داند. او با اطمینان ، با هدف ، با قصد حرکت می کند.

بعد از بازی ، سرمربی کنتاکی ، جان کالیپاری ، مربی که 45 بازیکن کالج را در NBA فارغ التحصیل شده است ، می گوید: “رویس چارلز بارکلی است.” این مقایسه ای است که اغلب مطرح می شود ، و مناسب است زیرا هر دو بازیکن ناهنجاری هستند ، با سرعت و سرعتی ، قادر به گرفتن ریباند از سایر دست های گیرنده و سپس با سهولت برابر یک استراحت سریع خواهید بود. اما مقایسه های دیگری نیز وجود دارد. جیم کالهون ، یکی از بزرگترین مربیان دانشگاه در تمام دوران ، می گوید: “او چیزهای زیادی را با کوین مک هیل در داخل دارد.” یکی از معاونان مربی آن زمان ایالت آیووا ، مت عبد المسیح ، یک قدم فراتر می رود. او به Sport Illustrated گفت: “این برای رویس ناعادلانه است ، اما LeBron فردی است که می توانید او را با او مقایسه کنید.”

گزارش های پویش NBA با تمجید مشابه پخش می شود. “بازیگر مشروع”. “” زمان طولانی Reounder. “” گلزن کم سابقه کار حیله گر. “” بدن آماده NBA. “مربی کالج وی ، فرد هوبرگ ، که اکنون مربی شیکاگو بولز است ، می گوید:” چیزهای زیادی وجود دارد که او میکند. من مطمئن نیستم که تا به حال بازیکنی مثل او را دیده باشم. ”

رویس وایت قصد دارد نظر خود را در مورد این موضوع اعلام کند. دیویس به او می چرخد ​​، سعی می کند او را کند کند ، تا او را از مسیر خود دور کند ، اما این کار نمی کند. وایت به هوا پرتاب می شود ، توپ را از طریق حلقه غرق می کند و سپس اعلامیه خودش را صدا می کند.

“من بهترین بازیگر کشور هستم.”

در آن لحظه ، مشاجره با او دشوار است. وایت در فصل تنهایی خود در ایالت آیووا ، تنها بازیکن تیم ملی است که تیم خود را در گلزنی ، ریباند زدن ، کمک ، دزدی و بلوک هدایت می کند. او همچنین هدایت این تیم را برای اولین بار در هفت سال به مسابقات NCAA برگرداند. در این بازی ، او انتخاب پیش نویس شماره یک NBA آینده را کاملاً نمایان کرده است.

بازگشت بر روی زمین ثابت ، وایت سینه را لرزاند. او فریاد می زند. او اطمینان می دهد که او شنیده می شود ، و مشکل اینجا نهفته است.

رویس وایت حرفی برای گفتن دارد.

آیا تا به حال خواب دیده اید که در جایی عجله دارید ، شاید سعی کنید هواپیما را بگیرید یا قرار ملاقات بگذارید ، اما مهم نیست که چه کاری انجام می دهید و مهم نیست که چقدر تلاش کنید ، ذهن و بدن و شرایطی که در پی دارید می توانید. آیا به یک درک برسید؟

اتفاقی که افتاد نوع دیگری است.

دیوید استرن نام وایت را در پیش نویس NBA در ژوئن 2012 نوشت. او به طور کلی شانزدهم به راکت های هیوستون می رود. او با کمیسر دست تکان می دهد ، در یک کلاه راکتی برای عکس ها قرار می گیرد ، در آئین های مراسم شرکت می کند ، اما او هرگز یک بازی فصل معمولی برای تیم بازی نمی کند. او از ابتدای اردوگاه تمرین ، سپس هفته اول پیش نمایش ، دلسرد است. او در اختلاف قرارداد با تیم قفل می شود.

رویس وایت در NBA

وایت اضطراب و اختلال وسواس-اجباری را تعمیم داده است ، واقعیتی که در طی دوره کالج خود ، وقتی او آن را بزرگ کرد ، بی پروا ، در مصاحبه پس از یک بازی ، آشکار کرد. به زودی پس از آن ، در نگاه بسیاری از جمله مطبوعات ، راهی آسان برای تعریف او شد. این برچسب بود که گیر کرد. سپس شایعات آغاز شد. او از پرواز می ترسد. او تنبل است. بی اعتبار پیش نویس تلف شده این پاداش او برای صداقت بود.

در حالی که این اتفاق می افتاد ، وایت خواستار تصویب قرارداد خود برای تصویب پروتکل سلامت روان بود. او می خواست محافظت کند ، او می خواست احساس امنیت کند و او می خواست که متخصصانی که تصمیمات مربوط به بهداشت روان را می گیرند ، پزشک خود را ، نه کسی در دفتر مقدماتی راکت ها و نه فارغ التحصیل یک مدرسه تجاری. راکت با برخی از اصول اصلاحات موافقت می کند اما به وایت گفته می شود که عملکرد وی اسکناس های بیشتری را برای شما دیکته خواهد کرد. تا زمانی که او خود را به عنوان کالایی اثبات کند ، این استدلال حاکی از آن است که بحث بحث است.

اضطراب وایت از چندین روش بروز می کند. این می تواند بر الگوهای خواب ، اشتهای او ، توانایی اجتماعی بودن وی تأثیر بگذارد. قسمتهای اضطراب او می تواند دقایقی ، روزها یا هفته ها بلعیده شود. آنها می توانند به امواج برسند یا به آرامی در سیل افکاری که نمی توانند نگه داشته شوند ، ایجاد کنند ، که از ترس شکوفا می شود ، و هر چیز دیگری را غرق می کند. وایت می گوید حملات هراس مانند مرگ است.

وقتی وایت برای هیوستون وارد دادگاه شود ، در یک بازی لیگ تابستانی ، افراد حاضر در غرفه پخش نمی توانند کمک کنند اما یک بار دیگر مقایسه کنند. “او من را به یاد چارلز باركلی می اندازد.” “او كل بسته را در اختیار دارد.” در دادگاه ، وایت در حال گذار است. او توپ را در پشت خود می چرخاند ، او هیچ نگاهی نمی كند. او در بسکتبال گرسنه ، مصمم و بی امان بازی می کند.

در نیمه نیمه ، او 10 ریباند کسب کرده و فقط چهار امتیاز کسب کرده است. با وجود اینکه همه افراد حاضر در زمین در همان مکان های مختلف رقابت می کنند ، وایت روی هم تیمی های خود تمرکز کرده است. این به زور یا تصادفی نیست. این فقط راهی است که او بازی می کند.

هنگام نیمه تعطیل ، یک خبرنگار حاشیه ای او را در راه رفتن به اتاق قفل شکار می کند. “آیا می خواهید بیشتر بازی پست را در نیمه دوم جستجو کنید؟”

وایت پاسخ می دهد: “نه”. “من فقط می خواهم به دنبال بازی مناسب باشم.”

وایت یک بسکتبالیست منحصر به فرد خودخواه است. او می گوید ، چیزی که او بیشتر در مورد بازی دوست دارد ، کار تیمی است. او می گوید: “کار تیمی ، خردی از آنچه در جهان به آن بیشتر احتیاج داریم” است.

وایت هرگز به بازی یک فصل معمولی برای Rockets پایان نمی دهد. در عوض ، او در تجارت با فیلادلفیا حمل می شود. او مدت کوتاهی با ساکرامنتو ، لس آنجلس کلیپرز ، NBA D-League متوقف شده است. در کل ، در NBA حداکثر نه دقیقه اضافه می کند. او یک شوت گرفت و از دست داد.

او می گوید: “هر بخشی از داستان من به چالش کشیدن آنچه واقعاً می گوییم و واقعاً چه کاری انجام می دهیم ،”

سفر وایت از سال 2012 آغاز شده است ، از لحظه ای که لیگ نام او را می گذارد ، پیچیده و پیچیده است اما در ریشه آن یک حقیقت ساده و غیرقابل جبران وجود دارد.

NBA بدن او را می خواست. در عوض آنها ذهن او را گرفتند.

اواسط ماه فوریه است و برف در برابر یک آسمان خاکستری زمستان کم رنگ می بارد. صدای سفید ، ضعیف و ناامید ، از طریق تلفن رونق می گیرد.

او می گوید: “این آدم مضحک است ،” او گفت: “حالا که من بازی می کنم و تقریباً در اینجا سه ​​برابر می شوم ، نه تنها من استعداد NBA هستم بلکه خیلی بهتر از اکثر بچه های NBA هستم و چیز ترسناک این نیست که من نیستم. در تیم ، نکته ترسناک این است که تابستان گذشته حتی به اردوگاه آموزشی دعوت نشده ام. حتی به اردوگاه آموزشی دعوت نشده ام. ساختن یک تیم. من یکی از 10 بازیکن برتر بسکتبال جهان هستم. مرد دیوانه است. ”

وایت توضیحی دارد که چرا در NBA حضور ندارد ، و بهتر است آن را بدون مجوز بشنوید:

این به این دلیل است که من مایل بودم وضع موجود را به صورت علنی و درهای بسته به چالش بکشم. من مایل بودم صادق باشم و بگویم “نه ، من شما را به چالش می کشم.” اگر صداقت گفتگو هنوز ضعیف باشد ، نشستن و درآمد 100 میلیون دلار برای من کاری نمی کند. تمام این نسل که در حال آمدن است ، اکنون در حال بزرگ شدن هستند ، که واقعاً به خودشان و همدیگر و بشریت اعتقاد دارند ، آنها معتقدند سود و حرص و طمع روز را خیلی طولانی نگه داشته است ، همه آن چیزها در حال تحقق هستند و من هستم. نمونه ای درخشان از آن بود و آنها از این ترسیدند و این فقط خط آخر است. برای آنها ترسناک است که یک فرد بتواند ایده و عزم خود را داشته باشد. برای آنها که مثال می زند که افراد دارای ایده و عزم و اراده هنوز قدرت را دارند و این را دوست ندارند.

تمام راه آنها برای حفظ قدرت به عنوان یک گروه جمعی است. ما دیگران را از قدرت پویا دور نگه می داریم. ما بازیکنان را از قدرت پویا دور نگه می داریم. ما عوامل را در یک نقطه خاص در قدرت نگه می داریم. ما رسانه ها را با طول مشخصی در پویا نگه می داریم. ما خانواده های بازیکنان یا اجتماعاتی که از آنها به دست می آوریم را در طول مشخصی از قدرت پویا نگه می داریم. ما در تلاش هستیم تا قدرت را از برادریهای کوچک خود خارج کنیم.

و وقتی یکی 21 ساله از یکی از آن جوامع آمده و شما را به چالش می کشد و می گوید:، ببین ، می توانید 100 میلیون دلار خود را حفظ کنید. می توانید خودتان را لعنتی کنید ، “این ترسناک است. نه فقط به این دلیل که من 6’8 هستم ، 270 ، و من به شما می گویم خودتان بروید ، نه فقط این ، بلکه این ترسناک است زیرا یک تحول واقعی اتفاق می افتد که در آستان آنهاست و آنها عالی نیستند. نبض روی آن

وقتی او این حرف را می زند ، سفید تقریباً بیش از دو ماه به اولین فصل کامل بسکتبال خود در 5 سال می رسد. او اولین بازی NBL Canada خود را در Boxing Day در لندن ، انتاریو انجام داد. در خارج ، شهر حدود 400000 نفر با مه آلود بوده و باران یخ زده در خیابان ها فرو می رود. در داخل عرصه بازی ، وایت روی زمین در باغ بودوایزر قدم زد و بلافاصله موفق ترین بازیکنی بود که لیگ بسکتبال ملی کانادا تاکنون داشته است.

در اینجا بازیگران برجسته دیگری و تلاشهای دیگر برای روایت های بازخرید وجود داشته اند. Aquille Carr ، یک حلقه برجسته انسانی برجسته از بالتیمور است که در دوران تحصیل در دبیرستان ، توجه جهانی را به خود جلب کرد ، در نیوبرانزویک دوباره زنده شد و پس از آن ناپدید شد. رناردو سیدنی ، که قبل از ادامه تحصیلات خود به عنوان جادوی جانسون بعدی مورد تعقیب قرار گرفته بود ، به دلیل تعلیق های مختلف افزایش یافت ، مدت کوتاهی در جزیره پرنس ادوارد بازی کرد. این لیگ از بازیکنانی که از یک طریق یا ریل از ریل خارج شده اند استقبال کرده است و سعی کرده اند راهی در مسیر برگشت در کانادا پیدا کنند ، اما داستان های آنها به ندرت پیچیده نیست ، به ندرت به همان اندازه مرتب شده اند. سفید متفاوت است ، هر چند. داستان او بزرگتر از بسکتبال و بزرگتر از یک فرد است. این داستانی است که فراتر از دیوارهای یک سالن ورزشی است. و تمام نشده است.

در سفر دوم خود به طبقه پایین ، وایت توپ را در نزدیکی سبد گرفت و سپس به مدافع خود می چرخد. در یک حرکت بی دردسر ، مدافع خود را به هوا می اندازد و سپس توپ را از طریق حلقه می پیچد. لحظه ای بعد ، او توپ را دزد می کند و یک پاس بیس بال دست نخورده را به یک هم تیمی محوطه جریمه می اندازد. او را با قدم سخت می کشد. قبل از دو ساعت خاموش شدن ساعت ، پنج سال زنگ زدگی در حال حاضر منحل شده است.

مدتی نگذشته است که کلمه بیرون بیاید ، و به خاطر اینکه او کیست ، کجا بوده است و چه کاری انجام داده است ، حمله به وایت به یک نکته تأکید تیمهای مقابل تبدیل می شود. آنها سعی می کنند وایت را از لحاظ فیزیکی از بازی او خارج کنند. آنها سعی می کنند او را مورد آزار و اذیت قرار دهند.

کایل جولیوس ، مربی خود که قبلاً در فصل افتتاحیه NBL در لندن بازی می کرد ، می گوید: “آنها او را سخت تر از هرکسی که من در این لیگ دیده ام ، قرار داده است.” وی بیش از هر کس در لیگ باند می شود. این همان کاری است که آنها سعی می کنند با او انجام دهند. آنها سعی می کنند زیر پوست او قرار بگیرند. ”

در مواجهه با این سفید عمدتا بی سر و صدا ، بیشتر بی تفاوت است. او می گوید: “نبرد قدرت ، هیچوقت ، تمام حرفه من را به چالش نمی کشد.” لحظه های لحظه ای ناامیدی وجود دارد ، و یک ماه بعد وایت به هم تیمی هایش می گوید که چقدر متعهد هستند.

وایت در سن پنج سالگی در سن پائول ، مینه سوتا ، بازی بسکتبال را از پنج سالگی روی یک حلقه هشت پا انجام داد. مادربزرگش توپ را در دستان خود قرار داد. او با یک خانواده بزرگ و متنوع – مکزیکی ، نروژی ، ولزی ، آفریقایی-آمریکایی بزرگ شد. او در اوایل یاد گرفت که چگونه به حرکت در شخصیت های دیگر و چگونه برای پیدا کردن هماهنگی در خانواده خود است.

شاید به عنوان یک نتیجه از این ، نگهبان او همیشه بلند باشد. او می تواند بیان سخت و مشکوکی داشته باشد. در دادگاه ، این به آگاهی بیش از حد منتقل می شود. او همیشه در حال اسکن امکانات است و همیشه موقعیت ها را یک یا دو قدم جلوتر از هر کس دیگری می خواند. وقتی او به همه چیز اعتماد کرده است ، گرمی و پذیرایی دارد و در لندن ، بهترین بازار در NBL ، شهر از ابتدا از او حمایت می کند. او در نوع پاسخ می دهد.

ادامه این مقاله را در اینجا بخوانید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *