• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • پوپوویچ و سن آنتونیو اسپرز چگونه نوار ۵ پیروزی پیاپی میلواکی را پاره کردند؟

پوپوویچ و سن آنتونیو اسپرز چگونه نوار ۵ پیروزی پیاپی میلواکی را پاره کردند؟

سن آنتونیو اسپرز که در فصول اخیر به یک تیم با سطح پرتاب متوسط مشهور است در حال درک این موضوع است که چرا گرگ پوپویچ، سرمربی آن‌ها به تیمش در مورد اهمیت پرتاب‌های سه امتیازی بیشتر می‌گوید.

پیروزی سن آنتونیو اسپرز برابر میلواکی

دمار دروزن ۲۵ امتیاز کسب کرد و سن آنتونیو اسپرز با ۱۹ پرتاب سه امتیازی بیشترین آمار فصل خود از این حیث را رقم زد و دوشنبه شب توانست با نتیجه ۱۲۶ بر ۱۰۴ مقابل میلواکی باکس به پیروزی برسد و نوار ۵ پیروزی متوالی باکس را پاره کرد. دمار دروزن در پایان بازی اظهار داشت:

بازی بزرگی بود و اعتماد به نفس خود را یافتیم. حالا می‌دانیم که مقابل بهترین تیم لیگ NBA نیز می‌توانیم صف‌آرایی کنیم.

سن آنتونیو اسپرز ۱۹ پرتاب موفق از ۳۵ پرتاب سه امتیازی خود داشت و این بدترین شکست فصل میلواکی باکس بود. پتی میلز ۲۱ امتیاز بدست آورد که شامل ۶ پرتاب موفق از ۱۰ پرتاب سه امتیازی این تیم بود. لامارکوس آلدریج و رودی گای ۱۸ امتیاز کسب کردند و روی هم رفته ۴ پرتاب موفق از ۵ پرتاب سه امتیازی داشتند. یانیس آنتتوکومپو ۲۴ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۸ پاس گل برای میلواکی باکس بدست آورد و دونته دیوینچنزو ۱۶ امتیاز به آن افزود. سن آنتونیو اسپرز ۴ بازی بعد از ثبت ۱۸ پرتاب موفق سه امتیازی مقابل دترویت پیستونز که بیشترین آمار فصلش بود در این بازی نوزدهمین پرتاب موفق سه امتیازی خود را که توسط رودی گای مقابل میلواکی به درون سبد رفت به نظاره نشست. لامارکوس آلدریج بازیکن کلیدی در این پیروزی بود و در ۵ بازی گذشته‌اش ۱۶ پرتاب موفق از ۲۳ پرتاب سه امتیازی خود به جای گذاشت. پتی میلز در پایان بازی گفت:

از زمانی که لامارکوس آلدریج در زمینه پرتاب‌های سه امتیازی ما فعالیت می‌کند و قابلیت تبدیل این پرتاب‌ها به امتیاز را داشته است، فضای خوبی در درون زمین ایجاد شد.

آلدریج آن‌قدر در زمینه پرتاب‌های سه امتیازی خوب عمل کرد که میلواکی باکس از دمار دروزن غافل شد. مایک بودنهولزر، سرمربی میلواکی باکس پس از پایان بازی اظهار داشت:

احترام زیادی برای دمار دروزن قائل هستیم، به نحوه موفقیت لامارکوس آلدریج در ۵، ۶ یا ۷ بازی گذشته در زمینه پرتاب‌های سه امتیازی فکر می‌کنم، همه در مورد او صحبت‌می‌کنند و می‌گویند آیا می‌توانیم این پرتاب‌ها را تقلیل دهیم؟ او در کوارتر اول این بازی و نیمه اول بازی روز شنبه فوق‌العاده ظاهر شد. نمی‌خواهم بگویم با پرتاب‌های ۲ امتیازی دمار دروزن در این بازی زنده ماندیم اما تا حدودی بله، همینطور بود اما هنوز هم فکر می‌کنم تیم ما با پرتاب‌های سه امتیازی برد را در این بازی از آن خود کرد.

سن آنتونیو اسپرز بسکتبال NBA

میلواکی باکس که آخرین باختش به ۲۵ دسامبر مقابل فیلادلفیا سونی سیکسرز بازمی‌گشت با آمار ۳۲ پیروزی و ۶ شکست همچنان بهترین تیم لیگ است. گرگ پوپوویچ تا حدودی موافق است که این کامل‌ترین نمایش فصل تیم او بود. پوپوویچ در پایان بازی گفت:

فکر می‌کنم صحبت در این مورد مشکل است. بازی فیزیکی ما خوب بود. کوارتر سوم را ضعیف آغاز کردیم اما فکر می‌کنم امشب بیشتر در بحث بدنی و اجرای دستورات بازی باثبات عمل کردیم. شب خوبی بود.

میلواکی باکس شنبه شب با نتیجه ۱۲۷ بر ۱۱۸ سن آنتونیو اسپرز را شکست داده بود اما نتوانست در این بازی نتوانست برتری اول بازی خود را حفظ کند. میلواکی باکس بازی را با ۳ پرتاب سه امتیازی متوالی آغاز کرد اما سن آنتونیو اسپرز ۱۳ امتیاز کسب کرد و فقط ۴ امتیاز به حریف داد تا با رقم زدن نتیجه ۱۵ بر ۱۳ برای اولین بار جلو بیفتد. دمار دروزن لی اوپ یانیس آنتتوکومپو را بلاک کرد. ۷ بازیکن در کوارتر اول برای سن آنتونیو اسپرز امتیازآوری کرد که سهم دمار دروزن ۹ امتیاز بود. سن آنتونیو اسپرز در کوارتر دوم ۳۸ امتیاز بدست آورد تا بالاترین امتیاز فصل کوارتر سوم این فصل NBA شکل بگیرد. سن آنتونیو اسپرز ۱۲ پرتاب از ۲۰ پرتاب سه امتیازی خود را در نیمه اول بدست آورد و اختلاف ۱۸ امتیازی با حریف را رقم زد و بیشترین پرتاب سه امتیازی در یک نیمه در تاریخ این تیم بود.

نکات بازی:

میلواکی باکس: پت کوناتون به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داد. کوناتون ۵ امتیاز و ۴ ریباند در ۱۸ دقیقه حضورش در بازی روز شنبه مقابل سن آنتونیو اسپرز داشت. دونته دیوینچنزو برای شانزدهمین بار در این فصل امتیازات خود را دورقمی کرد.

سن آنتونیو اسپرز: لامارکوس آلدریج ۷۷۸۱ فیلدگل را در کارنامه دوران حرفه‌ای خود دارد. جمال مورای به ویلی اندرسون و آلوین رابرتس به عنوان تنها بازیکنان تاریخ اسپرز پیوست که ۱۰۰۰ امتیاز، ۶۰۰ ریباند و ۴۰۰ پاس گل در ۱۵۰ بازی اول خود دارند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *