شیکاگو بولز یک پوینت گارد بومی را به ترکیب خود اضافه کرد

در حالی که تنها چند روز تا آغاز کمپ تمرینی تیم شیکاگو بولز باقی مانده است این تیم با جذب یک گارد دیگر به عمق ترکیب خود افزود.

جذب بازیکن توسط شیکاگو بولز

نماینده شیکاگو بولز در جی-لیگ یعنی ویندی سیتی بولز با بازیکن پرور‌یافته در شهر شیکاگو یعنی میلتون دویل قرارداد امضا کرد. ویندی سیتی بولز برای در اختیار گرفتن حق امضا با دویل از نتس، جاکار سمپسون را مرخص کرد و پیک چهارم مراسم درفت جی لیگ را به تورنتو رپترز داد. دویل درست مثل گارد حال حاضر تیم لس آنجلس کلیپرز، پاتریک بورلی، محصول آکادمی ورزشی دبیرستان مارشال های شهر شیکاگو است. دویل در فصل ۲۰۱۷-۱۸ ده بازی برای بروکلین نتس انجام داد و به‌صورت میانگین ۳.۴ امتیاز، ۱.۸ ریباند و ۱ اسیست به ازای ۱۲ دقیقه حضور در هر بازی ثبت کرد. درصد پرتاب منطقه‌ای ۲۷.۷ و درصد پرتاب سه امتیازی او ۱۷.۴ بوده است.

شیکاگو بولز

دویل که ۲۵ ساله است و ۱۹۳ سانتی‌متر قد دارد، پس از دبیرستان به تیم دانشگاهی کانزاس جیهاکس پیوست اما هرگز برای این تیم به میدان نرفت. او به لویولا منتقل شد و قبل از آنکه چهار سال مدوام برای این تیم به میدان برود، یک سال بیرون نشست. دویل از نظر امتیازی در هر فصل توانسته بود یک میانگین دورقمی برای لویولا رمبلرز ثبت کند. او یک سال قبل از آنکه رمبلرز به جمع چهار تیم پایانی NCAA برسد این تیم را ترک کرد. لویل هرگز به NBA درفت نشد و به‌عنوان یک بازیکن روکی در جی-لیگ حضور پیدا کرد. او سال قبل در تیم مورسیای اسپانیا بازی می‌کرد. لازم به ذکر است که تیم ویندی سیتی بولز زیرمجموعه شیکاگو بولز است که در جی-لیگ فعالیت دارد. شیکاگو بولز در فصل قبل مسابقات تنها ۲۲ پیروزی کسب کرد و ۶۰ بازی را به حریفان واگذار نمود. شیکاگو بولز پس از دوران طلایی که با جردن سپری کرد و قدرت اندکی که در دوران اوج درک رز تجربه کرد اکنون درحال بازسازی تیم خود است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *