• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • لبران جیمز و آنتونی دیویس، شاه کلید پیروزی در ماراتن میامی و لیکرز

لبران جیمز و آنتونی دیویس، شاه کلید پیروزی در ماراتن میامی و لیکرز

لبران جیمز این بازی را یک جنگ تمام ‌عیار توصیف کرد. آنتونی دیویس ۳۳ امتیاز بدست آورد، لبران جیمز نیز در این بازی ۲۸ امتیازی شد تا لس آنجلس لیکرز جمعه شب با نتیجه ۱۱۳ بر ۱۱۰ میامی هیت را از پیش رو بردارد.

درخشش لبران جیمز و آنتونی دیویس برابر میامی هیت

لبران جیمز پس از پایان بازی اظهار داشت:

دو تیم که واقعاً خوب بازی می‌کنند در این برهه از فصل مقابل یکدیگر قرار گرفتند. دو تیمی که فیزیکی بازی می‌کنند، بازیکنان آن‌ها با هم هماهنگ هستند و سخت‌کوش ظاهر می‌شوند. به این دلیل است که این دو تیم در برهه کنونی در چنین جایگاهی قرار دارند و به همین واسطه است که ما در رتبه فعلی هستیم.

لبران جیمز ۱۲ پاس گل و ۹ ریباند را به نام خود ثبت کرد و آنتونی دیویس نیز ۱۰ ریباند از خود به نمایش گذاشت. لس آنجلس لیکرز رکورد ۲۳ پیروزی و ۳ شکست را به دست آورد و به همراه میلواکی باکس همچنان بهترین رکورد بسکتبال NBA را در اختیار دارند. همچنین آن‌ها رکورد بیشترین برد متوالی خارج از خانه تاریخ NBA را با ۱۳ برد در اختیار دارند. اما این بازی تا ثانیه‌های پایانی پیروز خود را نشناخته بود. جیمی باتلر، لبران جیمز را کنار زد تا به اندازه کافی برای آخرین پرتاب آزاد باشد اما پرتاب ۳ امتیازی او بر بالای سر آنتونی دیویس راه به جایی نبرد.
لبران جیمز درباره جیمی باتلر اظهار داشت:

همیشه فوق‌العاده است که در مقابل یک رقیب واقعی در این لیگ می‌ایستی.

جیمی باتلر با ۲۳ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن میامی هیت بود، دریک جونز جی آر ۱۷ امتیاز کسب کرد، کندریک نان در این بازی ۱۶ امتیازی شد و کلی اولینیک ۱۵ امتیاز به نام خود ثبت کرد. بم آدبایو ۱۲ امتیاز و ۱۲ ریباند برای میامی هیت بدست آورد، تیمی که در خانه شکست‌ناپذیر و ۱۱ پیروزی متوالی خانگی بدست آورده بود. اریک اسپوئلسترا ، سرمربی میامی هیت در پایان بازی گفت:

همه چیز مساوی شده بود، مصاف دو تیم واقعاً خوب را شاهد بودیم که در یک ماراتن حضور داشتند. نیمه اول قادر بودیم تا اختلاف امتیاز با لیکرز ایجاد کنیم و سپس در کوارتر سوم آن‌ها توانستند برتری خود را نشان دهند.

لبران جیمز و آنتونی دیویس

لس آنجلس لیکرز در زمینه ریباند ۵۰ بر ۳۴ بر میامی هیت برتری یافت و آخرین ریباند بهترین ریباند این تیم بود. کنتاویوس کالدول پوپ ۸ ثانیه مانده به پایان بازی یک پنالتی را از دست داد تا هیت با همان ۲ اختلاف امتیاز از حریف عقب باشد اما میامی هیت نتوانست ریباندی کسب کند. کالدول پوگ در ۴.۲ ثانیه مانده به پایان بازی روی خط برگشت، یکی از دو پرتاب را به درون سبد انداخت و اختلاف با لیکرز به ۳ امتیاز افزایش یافت. جیمی باتلر آخرین پرتاب را برای میامی هیت انجام داد، یک پرتاب سه امتیازی در حدود یک ثانیه مانده به پایان بازی! این پرتاب به سبد برخورد کرد و راهی به درون آن نداشت. لس آنجلس لیکرز در نیمه اول با ۱۴ امتیاز اختلاف عقب افتاد.

لبران جیمز در ۸:۲۱ مانده به پایان کوارتر سوم یک پرتاب سه امتیازی انجام داد تا حساب کار در عدد ۶۵ مساوی شود. کار به جایی رسید که لس آنجلس لیکرز در ۳:۰۵ مانده به پایان این کوارتر ۱۰ امتیاز جلو بیفتد. آنتونی دیویس در موقعیت بعدی یک پرتاب سه امتیازی انجام داد، جاواله مک گی یک اولی اوپ برای لبران جیمز فرستاد و چند ثانیه بعد یک خطا برای لیکرز گرفت تا نتیجه ۷۱ بر ۶۵ شود و از آنجا به بعد لیکرز کنترل بازی را در دست گرفت. برتری لس آنجلس لیکرز در کوارتر سوم به ۱۱ امتیاز رسید- ۲۱ امتیاز از لو دادن‌ توپ میامی هیت در ابتدای این کوارتر بدست آمد- اما هیت اختلاف امتیاز را قبل از شروع کوارتر چهارم به ۳ امتیاز رساند و لیکرز تا پایان بازی این اختلاف ۳ امتیازی را حفظ کرد.

نکات بازی:

لس آنجلس لیکرز: وقتی کریس سیلوا، بازیکن میامی هیت ۲ پرتاب آزاد را در ۴:۰۲ مانده به پایان نیمه اول انجام داد، لیکرز با نتیجه ۵۱ بر ۴۱ از حریف خود عقب افتاد. لبران جیمز رکورد خود در مقابل میامی هیت را به ۶ پیروزی و ۱۳ شکست ارتقا داد.

میامی هیت: جنیفر لوپز و الکس رودریگز به عنوان دو سلبریتی در سالن حاضر شده بودند. هر دوی آن‌ها پیراهن «Vice» را بر تن داشتند. در کنار آن‌ها کریس بوش، گوچی مانه و دی جی خالد نیز حضور داشتند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *