• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • لبران جیمز: بازی لیکرز-هیت همانند یک مبارزه بوکس قدیمی بود

لبران جیمز: بازی لیکرز-هیت همانند یک مبارزه بوکس قدیمی بود

تقریباً دو ماه از آغاز فصل جدید مسابقات لیگ NBA می‌گذرد و شاید غافلگیرکننده‌ترین تیم در فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ میامی هیت بوده باشد. لبران جیمز در خصوص تقابل لیکرز با میامی هیت صحبت هایی را مطرح کرد.

مصاحبه لبران جیمز

آنها در تابستان یک فوروارد فیزیکی و بامهارت به‌نام جیمی باتلر را از فیلادلفیا سونی سیکسرز به‌خدمت گرفتند و تاکنون بهترین استفاده را از این بازیکن برده‌اند. تا پیش از دیدار روز جمعه هیت برابر لس آنجلس لیکرز، میامی هیت در رده سوم جدول کنفرانس شرق قرار داشت و در استادیوم خانگی رکورد فوق‌العاده ۱۱ پیروزی و ۰ شکست را ثبت کرده بود. با این اوصاف، زمانی که بهترین تیم حال حاضر لیگ یعنی لیکرز همراه با لبران جیمز، آنتونی دیویس و دیگران بازیکنانش به میامی آمد، شاگردان اریک اسپولسترا برای یک مبارزه کلاسیک تا پای جان کاملاً آماده بودند. دیویس در این دیدار ۳۳ امتیاز آورد و جیمز نیز موفق به کسب ۲۸ امتیاز شد. پادشاه با ثبت یک دابل دابل دیگر برای خود، به تیمش کمک کرد تا در این دیدار دشوار، میامی هیت را با نتیجه ۱۱۳-۱۱۰ از پیش رو بردارد. این اولین شکست خانگی میامی هیت در خانه بود، جایی که لبران خاطرات بسیار خوبی از آن دارد. پس از این دیدار، لبران جیمز به خبرنگاران گفت:

دیدار برابر میامی بازی لذت‌بخشی بود. این مسابقه مثل یک مبارزه بوکس سنگین‌وزن بود، درست مثل روزهای قدیم. جو این بازی مثل مبارزات قدیمی بوکس بین جرج فورمن و محمد علی کلی بود. هردو تیم در حال حاضر و در این مقطع از فصل، خیلی خوب بازی می‌کنند. این دیدار تقابل بین دو تیمی بود که فیزیکی، در کنار یکدیگر و سرسختانه بازی می‌کنند. به همین دلیل است که آنها در این مقطع از فصل در چنین جایگاهی قرار دارند و ما نیز به همان علت است که در این نقطه از فصل در این رده قرار داریم. ما در مقابل یک تیمِ واقعاً خوب بازی کردیم. تیمی که تا قبل از این بازی در زمین خودش شکست نخورده بود و امشب هم نشان داد که چرا این اتفاق رخ داده است.

لبران جیمز

لبران جیمز در این دیدار ۱۲ اسیست و ۹ ریباند داشت و دیویس نیز ۱۰ ریباند دیگر برای تیمش کسب کرد. لیکرز با این پیروزی رکورد خود را ارتقا داد و حالا ۲۳ برد و ۳ شکست دارد. آنها حالا ۱۳ پیروزی خارج از خانه پیاپی دارند که این دومین رکورد در این زمینه در تاریخ لیکرز محسوب می‎‌شود. لیکرز همچنین در این دیدار برای هشتمین مرتبه در فصل جاری توانست یک اختلاف دو رقمی را جبران کند و به بازی برگردد. جیمز البته در این دیدار شروعی کند داشت و در نیمه اول مرتکب هفت ترن اور شد و از هم‌تیمی‌های خود بابت روحیه دادن تشکر کرد. لبران در ادامه حرف‌های خود گفت:

هم‌تیمی‌هایم پشت من درآمدند و گفتند که من بیش از حد منفعل بازی می‌کنم، آنها گفتند تو به‌جای آنکه بازی را بخوانی و واکنش نشان بدهی و کار خودت را بکنی، بیش از حد درباره بازی فکر می‌کنی. آنها گفتند تنها کافیست خودم باشم. خدا را شکر که در بازی بسکتبال دو نیمه داریم و من توانستم نیمه اول را از یاد ببرم و در نیمه دوم به تیم کمک کنم تا پیروزی شویم.

برای تیم میامی هیت نیز جیمی باتلر ۲۳ امتیاز آورد، درک جونز جونیور ۱۷ امتیاز آورد، کندریک نان ۱۶ و کلی اولینیک هم ۱۵ امتیاز کسب کرد. همچنین، بم آدبایو نیز ۱۲ امتیاز و ۱۲ ریباند داشت. لیکرز در این دیدار ۵۰ ریباند در مقابل ۳۴ ریباند هیت داشت که دو ریباند آخر لس آنجلسی‌ها در بازی بسیار مهم بود. کنتاویوس کالدول پاپ در حالی که هشت ثانیه به پایان بازی مانده بود یک پرتاب آزاد را از دست داد و اختلاف دو امتیاز بود اما میامی نتوانست ریباند را به‌دست بیاورد. سپس کی سی پی یک‌بار دیگر پشت خط پرتاب آزاد ایستاد و در فاصله ۴.۲ ثانیه به پایان، یک پرتاب را وارد سبد کرد تا لیکرز با اختلاف سه امتیازی برنده این دیدار باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *