• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • یانیس آنتتوکومپو و لبران جیمز به عنوان کاپیتان‌های تیم آل استار انتخاب شدند

یانیس آنتتوکومپو و لبران جیمز به عنوان کاپیتان‌های تیم آل استار انتخاب شدند

پنجشنبه شب، بر اساس اعلام رسمی لیگ مشخص شد که بازیکن MVP حال حاضر لیگ NBA یعنی یانیس آنتتوکومپو و همچنین لبران جیمز یک بار دیگر به عنوان کاپیتان‌های دو تیم حاضر در بازی آل استار NBA انتخاب شده‌اند.

لبران جیمز و یانیس آنتتوکومپو ، کاپیتان تیم های آل استار

آنتتوکومپو و لبران جیمز پس از آنکه در کنفرانس‌های مربوطه بیشترین رأی هواداران را در انتخاب بازیکنان آل استار به خود اختصاص دادند سرگروه تیم‌های خود در این رویداد خواهند بود. لبران و یانیس دو از ۱۰ استارتر (شروع کنندۀ) این بازی هستند. بازی آل استار ۲۰۲۰ در تاریخ شانزدهم فوریه در شهر شیکاگو برگزار خواهد شد. در گام بعدی سایر بازیکنان هر تیم با رأی بازیکنان استارتر فعلی انتخاب خواهد شد. در تیم کنفرانس شرق سایر بازیکنان شروع‌کننده عبارت‌اند از کمبا واکر، تری یانگ، پاسکال سیاکم و جوئل امبید. در تیم غرب نیز جدا از لبران، جیمز هاردن، آنتونی دیویس، کوای لنارد و لوکا دانچیچ سایر بازیکنان را تشکیل می‌دهند. سایر بازیکنان تیم از جمله ذخیره‌ها در روز پنجشنبه انتخاب خواهند شد. جیمز محبوبترین بازیکن در رای‌گیری بود و شانزدهمین حضور خود در بازی آل استار را تجربه خواهد کرد و از این نظر با رکورد تیم دانکن و کوین گارنت در رده سوم بیشترین انتخاب برای تیم آل استار برابری خواهد کرد.

کریم عبدالجبار و کوبی برایانت به ترتیب با ۱۹ و ۱۸ مرتبه حضور در آل استار رکورددار هستند. اما از نظر بازی کردن در دیدار آل استار جیمز تنها پایین‌تر از عبدالجبار با ۱۸ بازی قرار دارد. برایانت به علت مصدومیت نتوانسته بود در سه بازی آل استار به میدان برود. همچنین روز پنجشنبه اعلام شد که فرانک ووگل به عنوان مربی تیم لبران انتخاب شده و دوایت هاوارد، سنتر لس آنجلس لیکرز نیز در فستیوال آل استار حضور دارد. جیمز در رابطه با این دستاورد لیکرز و هیجان هواداران گفت:

زمانی که تیم شما چنین نتیجه‌ای را ایجاد می‌کند، همه ما باید به آن افتخار کنیم. هواداران تیم لیکرز باید به اینکه دو نماینده در بازی آل استار دارد افتخار کند. روز شنبه یک بازیکن دیگر در مسابقه اسلم دانک داریم و مربی تیم نیز کادر فنی بازی روز یکشنبه خواهد بود پس این خیلی خیلی خوب است.

لبران جیمز

پس از یک رقابت نزدیک، جیمز در مرحله آخر رأی‌گیری هواداران بالاتر از دانچیچ بود و توانست کاپیتانی کنفرانس غرب را کسب کند. جیمز در مجموع ۶,۲۷۵,۴۵۹ رأی کسب کرد و دانچیچ نیز ۶,۱۱۱,۷۳۵ رأی داشت. اگر جیمز دانچیچ را به عنوان یکی از انتخاب‌های خودش برگزیند، این دو در شیکاگو هم‌تیمی خواهند بود. ستاره تیم دالاس ماوریکس گفته است که وقتی در کشور اسلوونی در حال رشد بود بازی آل استار را تماشا می‌کرد. لوکا در انتخاب خودش به عنوان بازیکن اول شک دارد. دانچیچ در این رابطه گفته است:

بازی کردن در کنار لبران جیمز فوق‌العاده خواهد بود. همه می‌دانند که لبران برای من چه معناییی دارد. این برای من بسیار خاص خواهد بود. من ساعت ۳ یا ۴ صبح بیدار می‌شدم و بازی آل استار را تماشا می‌کردم و حالا اینجا هستم. این یک نعمت است. من هرگز فکرش را هم نمی‌کردم که اینجا باشم. این رویایی است که به حقیقت پیوست.

دانچیچ در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰ سال و ۳۵۳ روز خواهد داشت و به ششمین بازیکن تاریخ NBA تبدیل خواهد شد که در یک دیدار آل استار شرکت می‌کند. کوبی برایانت با ۱۹ سال و ۱۶۹ روز جوان‌ترین بازیکن آل استار است. در میان بازیکنان تیم غرب، هر پنج نفر با اختلاف بالایی نسبت به دیگران انتخاب شدند. لبران جیمز، آنتونی دیویس و کوای لنارد محبوب‌ترین فورواردها بودند و دانچیچ و هاردن نیز پرطرفدارترین گاردها بودند. در شرق اما یانیس آنتتوکومپو و جوئل امبید و کمبا واکر پرطرفدارترین نفرات بودند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *