لس آنجلس لیکرز می‌خواهد شرایط یک قرارداد مکس را فراهم کند

روز یکشنبه برابر ۳۰ ژوئن آغاز نقل و انتقالات بازیکنان آزاد در لیگ بسکتبال NBA به حساب می‌آید و بازیکنانی که به عنوان free agency شناخته می شوند می‌توانند بدون قرارداد خاصی به هر تیمی در لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا بپیوندند. لس آنجلس لیکرز یکی از تیم های فعال خواهد بود.

لس آنجلس لیکرز قصد دارد شرایط یک قرارداد مکس را فراهم کند

در این بین برخی تیم ها نیز وجود دارند که با انتقال برخی از بازیکنان کم اهمیت تر خود سعی می کنند تا شرایط و فضای مالی خوبی را برای انتقال ستارگانی به مراتب بزرگتر فراهم آورند. لس آنجلس لیکرز یکی از آن تیم های بزرگ NBA به شمار می‌رود که سه بازیکن خود به نام های مو واگنر، جمریو جونز و آیزاک بونگا را همراه با یک پیک راند دم مراسم درفت سال ۲۰۲۲ به واشینگتون ویزارد منتقل کرد. با این شرایط لیکرز از شر سه قرارداد ناکارآمد خود خلاص شد تا سقف پرداخت دستمزد به ارزش ۳۲ میلیون دلار در یک فصل را خالی نگه دارد. فضایی که لیکرز به راحتی می تواند با آن هر فوق ستاره ای را به سمت خود جلب نماید. مدیران لس آنجلس لیکرز در پی آن هستند تا تیم خود را به بهترین شکل ممکن تقویت نمایند و پس از ترید آنتونی دیویس در این تیم، حال می خواهند ستاره دیگری در کنار لبران جیمز و دیویس در این تیم حضور داشته باشد.

لس آنجلس لیکرز آنتونی دیویس

هر چند برخی نیز اعتقاد داردند که لیکرز این فضای مالی بالا را به چند بازیکن باتجربه یا معمولی اختصاص خواهد داد که می تواند حرکت محتاطانه تری از سوی مدیران این تیم به حساب آید. از سوی دیگر لیکرز، دیویس را متقاعد کرده تا از چهار میلیون دلار پاداش اضافی از ترید خود صرف نظر کند تا آن ها با دستانی پرتر از همیشه در نقل و انتقالات تابستانه خود حضور داشته باشند. صحبت های زیادی خبر از حضور فوق ستارگانی چون کوای لنارد، کایری اروینگ و دی آنجلو راسل در این تیم می دهند که حضور هرکدام از آن ها می‌تواند ترکیب این تیم را بسیار وحشتناک سازد. واگنر، جمریو جونز و آیزاک بونگا بازیکنانی تازه کار به حساب می‌آمدند که واگنر به طور متوسط ۴.۸ امتیاز در ۴۳ بازی، جونز درمجموع ۲۷ امتیاز در ۶ بازی و بونگا نیز ۱۹ امتیاز در ۲۲ بازی خود در فصل گذشته در ترکیب لیکرز به دست آورده بودند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *