• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • لس آنجلس لیکرز نشان داد که بدون آنتونی دیویس هم می‌توان برنده بود

لس آنجلس لیکرز نشان داد که بدون آنتونی دیویس هم می‌توان برنده بود

آنتونی دیویس اولین بار در فصل جدید برای لس آنجلس لیکرز به میدان نرفت اما این تیم با مشکلی مواجه نشد.

عملکرد خوب لس آنجلس لیکرز در غیاب آنتونی دیویس

لبران جیمز ۲۳ امتیاز و ۲۲ پاس گل در سه کوارتر به دست آورد، کایل کوزما و جاواله مک گی وسط میدان را در اختیار گرفتند تا لس آنجلس لیکرز چهارشنبه شب با نتیجه ۱۲۰ بر ۹۴ از سد گلدن استیت واریرز بگذرد. کایل کوزما که در این بازی جایگزین آنتونی دیویس شده بود ۲۲ امتیاز بدست آورد و جاواله مک گی ۱۸ امتیاز و ۱۷ ریباند کسب کرد. لبران جیمز پس از پایان بازی گفت:

بازیکنان بزرگ ما شگفت‌انگیز هستند. آن‌ها هر دو فاز دفاعی و هجومی را کنترل کردند.

لس آنجلس لیکرز علیرغم غیبت آنتونی دیویس که به خاطر مصدومیت از ناحیه کمر به ترکیب این تیم اضافه نشد، رکورد ۹ پیروزی و ۲ شکست را در این بازی بدست آورد. جاواله مک گی پس از پایان بازی گفت:

اگر یکی از ستاره‌ها در بازی ما حاضر نباشد، ما برای او جایگزین داریم.

لس آنجلس لیکرز در نیمه دوم ۳۱ پاس گل را جذب کرد. ۳۹ امتیاز قبلی آن‌ها در نیمه دوم که یک شب قبل مقابل فینیکس سانز بدست آمده بود بیشترین امتیاز بدست آمده این تیم در نیمه دوم پس از ۱۴ آوریل سال ۲۰۰۹ بود. آن‌ها مقابل تورنتو رپترز، مدافع عنوان قهرمانی نیز ۳۱ امتیاز بدست آورده بودند. لبران جیمز در این باره گفت:

می‌دانیم که وقتی توپ را به حرکت درمی‌آوریم بسیار خوب ظاهر می‌شویم. واقعاً تمرکز بالایی بر روی این ویژگی داریم.

جیمز و همبازی‌های او در نیمه دوم هیچ زمانی را از دست ندادند. جیمز اولین پرتاب موفق این نیمه را انجام داد و جاواله مک گی نیز از پاس الی اوپ او استفاده کرد. وقتی لس آنجلس لیکرز در کوارتر اول ۷۰ درصد پرتاب موفق داشت و ۵ پرتاب سه امتیازی انجام داد، ۱۲ امتیاز متوالی را کسب کرد که سهم لبران جیمز ۶ امتیاز بود. این ۳۸ امتیاز آن‌ها با بیشترین امتیاز کسب شده در یک کوارتر این فصل آن‌ها برابری کرد. لس آنجلس لیکرز در کوارتر دوم اختلاف امتیاز خود را به ۱۸ امتیاز افزایش داد. گلدن استیت واریرز ۱۱ امتیاز متوالی کسب کرد تا اختلاف امتیاز را به ۷ برساند اما لس آنجلس لیکرز به سرعت و تا پایان نیمه اول اختلاف امتیاز را دو رقمی کرد. دانک تک دست لبران جیمز موجب شد جمعیت حاضر در سالن به وجد آید. ۶۷ امتیاز بدست آمده آن‌ها با بیشترین امتیاز بدست آمده لیکرز در این فصل برابری کرد.

لس آنجلس لیکرز لبران جیمز

دی آنجلو راسل، بازیکن سابق لس آنجلس لیکرز ۲۱ امتیاز برای گلدن استیت واریرز کسب کرد. تیمی که پنجمین باخت متوالی خود را بدست آورد تا رکورد ۲ پیروزی و ۱۰ شکست را که بدترین رکورد کنفرانس غرب است به نام خود ثبت کند. وی در پایان این بازی گفت:

ما سخت‌کوش بودیم، اما گاف‌هایی در دفاع خود داشتیم و با همین مشکل به آن‌ها امتیاز دادیم. باید این شکست را فراموش کنیم. بازیکنانی داریم که ظرفیت بازی دارند اما باید به یادگیری ادامه دهیم.

گلدن استیت واریرز سایه‌ای از آن تیمی است که توانست پنج بار متوالی در فینال لیگ NBA حاضر شود. استفن کری و کلی تامپسون مصدوم هستند و کوین دورانت در فصل نقل و انتقالات از این تیم جدا شد.

استیو کر، سرمربی گلدن استیت واریرز پس از پایان بازی گفت:

ما تلاش زیادی انجام دادیم اما نتوانستیم تیم برتر میدان باشیم. حالا باید از اشتباهات خود درس بگیریم. بازیکنان جوان ما در حال یادگیری هستند و باید آن‌ها را در موقعیت‌های حساس قرار دهیم.

لس آنجلس لیکرز ۲ بار با اختلاف ۲۳ امتیاز در کوارتر سوم پیش افتاد، دومین بار با پرتاب ۳ امتیازی دوایت هاوارد این اختلاف امتیاز بدست آمد. هاوارد ۱۵ امتیاز و ۸ ریباند نیز بدست آورد. لس آنجلس در کوارتر چهارم این برتری را به ۲۷ امتیاز افزایش داد. دانک تک دست جاواله مک گی ۱۴ بر ۵ لیکرز را در آغاز کوارتر چهارم پیش انداخت. لبران جیمز در کوارتر چهارم روی نیمکت نشست.

نکات بازی:

گلدن استیت واریز: ۵ پیروزی متوالی آن‌ها در شهر لس آنجلس لیکرز در این بازی به پایان رسید.

لس آنجلس لیکرز: انتظار می‌رود که آنتونی دیویس جمعه به میادین بازگردد. راجون روندو به علت مصدومیت در این بازی حاضر نبود اما در ۲۲ یا ۲۳ نوامبر برخواهد گشت. آن‌ها ۵ پیروزی و ۱ شکست در بازی‌های خانگی خود به ثبت رسانده‌اند. تنها باخت‌های آن‌ها در این فصل مقابل لس آنجلس کلیپرز و تورنتو رپترز بوده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *