جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹؛ لیست جدید کمپ تیم ملی بسکتبال آمریکا اعلام شد

عمق ترکیب تیم ملی بسکتبال آمریکا، هفته ها قبل از جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ با خروج چندین بازیکن تست شد و مربیان این تیم مجبور به انتشار لیست جدیدی شدند.

اضافه شدن ۶ بازیکن به لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا

مطابق لیست آپدیت شده که مربیان تیم ملی بسکتبال آمریکا برای کمپ پیش از جام جهانی این تیم اعلام کرده اند، حالا ۶ بازیکن دیگر به لیست اضافه شده و ۸ بازیکنی که در هفته ها و روزهای قبل از حضور در تیم ملی بسکتبال آمریکا انصراف داده بودند، حذف شدند تا یک لیست ۱۷ نفره جدید برای مربیان این تیم درست شود. لیستی که هنوز هم ممکن است دستخوش تغییراتی شود و در نهایت از آن، ۱۲ نفر برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۹ چین، انتخاب می شوند.

در لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا ،که قهرمان دو دوره قبلی مسابقات بوده و مدافع عنوان قهرمانی است، نام جیلن براون و مارکوس اسمارت از بوستون سلتیکس، مونتزرل هرل از لس آنجلس کلیپرز، میسن پلاملی از دنور ناگتس، جولیوس رندل از نیویورک نیکس و تادیوس یانگ از شیکاگو بولز دیده می‌شود. این بازیکنان، به کمپ تمرینی آمریکا در لاس وگاس اضافه خواهند شد و از روز ۵ آگوست، تمرینات خود را زیر نظر گرگ پاپوویچ، شروع خواهند کرد.

تیم ملی بسکتبال آمریکا

لازم به ذکر است که به غیر از این ۶ نفر، کمبا واکر و جیسن تیتوم از بوستون سلتیکس، کایل لاوری از تورنتو رپتورز، کریس میدلتون و بروک لوپز از میلواکی باکس، هریسون بارنز از ساکرامنتو کینگز، آندره دراموند از دیترویت پیستونز، کایل کوزما از لس آنجلس لیکرز، داناوان میچل از یوتا جاز، پی جی تاکر از هیوستون راکتس و مایلز ترنر از ایندیانا پیسرز، سایر نفرات لیست تیم ملی آمریکا برای حضور در کمپ پیش از جام جهانی هستند.

گفتنی است که از این ۱۷ نفر، فقط ۵ نفر که شامل کایل لاوری، بروک لوپز، والکر، دراموند و کریس میدلتون هستند، سابقه حضور در بازی آل استار را دارند.

بازیکنان انصرافی چه کسانی هستند؟

در هفته های گذشته، جیمز هاردن و اریک گوردون از هیوستون، دیمین لیلارد و سی جی مک کالم از پرتلند تریل بلیزرز، بردلی بین از واشنگتن ویزاردز، آنتونی دیویس از لس آنجلس لیکرز، کوین لاو از کلیولند کاوالیرز و توبایس هریس از فیلادلفیا سونی سیکسرز به همراه پال میلسپ از دنور ناگتس، بازیکنانی بودند که از حضور در این لیست انصراف داده بودند و نمی خواستند که برای کشورشان در جام جهانی به میدان بروند.

این ها البته تنها بازیکنانی نیستند که دیگر در تمرینات حضور ندارند و از لیست ۳۵ نفره تیم ملی آمریکا برای مسابقات جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ چین و المپیک ۲۰۲۰ توکیو، ۲۹ بازیکن در این تابستان به میدان نمی‌روند. بازیکنانی که شامل نام های بزرگی همچون لبران جیمز، پال جرج، راسل وستبروک، استفن کری و جیمی باتلر می شود که مدت ها پیش شانس حضور در جام جهانی را با رد درخواست تیم ملی آمریکا، از خود گرفته اند.

البته به نظر می رسد که بسیاری از این بازیکنان، برای تابستان بعدی نظر خود را عوض کنند و به ترکیب تیم ملی آمریکا اضافه شوند.

همینطور فدراسیون بسکتبال آمریکا، لیست ۱۳ نفره تیم منتخبی که قرار است در کمپ تمرینی در مقابل تیم ملی آمریکا بازی کند را نیز منتشر کرده است که ۴ نفر از لیست تیم بازیکنان تازه وارد فصل قبل نیز در آن ها حضور دارد.

تری یانگ و جان کالینز از آتلانتا هاکس، جرت آلن و جو هریس از بروکلین نتس، ماروین بگلی و د آرون فاکس از ساکرامنتو کینگز، میکال بریدجز از فینیکس سانز، جیلن برانسون از دالاس موریکس، پت کاناتون از میلواکی باکس، جاناتان آیزاک از اورلاندو مجیک، میچل رابینسون از نیویورک نیکس، لندری شمت از لس آنجلس کلیپرز و دریک وایت از سن آنتونیو اسپرز، بازیکنانی هستند که برای این تیم انتخاب شده اند.

تیم ملی آمریکا و بازیکنان منتخب، روز ۹ آگوست در لاس وگاس در دیداری دوستانه به مصاف هم می روند و سپس تیم ملی آمریکا، کمپی در ال سگوندو برگزار خواهد کرد. جام جهانی بسکتبال چین، ۳۱ آگوست آغاز می شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *