سه تصمیم بزرگ که لیگ ان بی ای را تغییر دادند

طی یک دهه گذشته لیگ ان بی ای از طرق اساسی بهبود یافته است ، از این که تیم ها چگونه بازیکنان را می بینند تا بازیکنان خود را ببینند.

نیویورک تایمز در حال گذر از دهه گذشته در ان بی ای است که شاید بیش از هر لیگ مهم ورزشی دیگر تکامل یابد.

ان بی ای نسبت به سایر لیگ های مهم ورزشی کمتر به سنت پایبند بوده است و لباس های یونیفورم بیشتر از N.F.L تغییر می کند. و پذیرش قوانین آسان تر از M.L.B تغییر می کند.

اما هسته اصلی ان بی ای. – استراتژی ، فرهنگ و روایت آن – طی دهه گذشته به روشهای مهم ، هر دو با انتخاب و فوریت ، ارتقا یافته است. (به یاد داشته باشید که قبل از تصمیم “آژانس آزاد” چگونه بود؟)

وظیفه نویسندگان ما این بود که آنچه را برای ان بی ای تغییر داده است انتخاب کند. در هسته خود در طول دهه گذشته ، چه لحظه ای ، یک موضوع یا یک روند.

لیگ ان بی ای

استراتژی لیگ ان بی ای

 

76ers تصمیم گرفت که راه پیروزی در ان بی ای. برای از دست دادن ، و از دست دادن مقدار زیادی بود. طرح آنها موسوم به “فرایند” شامل تلاش کم یا زیاد تلاش برای بهبود تیم ، از دست دادن بازی های زیادی (63 ، 64 و 72 در سال های متوالی) و گرفتن امتیازات انتخابی عالی بود. سرانجام سام هینکی معمار The Process ، اخراج شد اما به نوعی کار کرد. 76ers جوئل امبیید را با انتخاب شماره 3 و بن سیمونز با شماره 1 گرفتند. این نوع کار نیز نبود. انتخاب شماره یك ماركل فولتز و انتخاب شماره سوم جلیل اوكفور به ستاره تبدیل نشده است.

اما به شکلی بزرگ ، این روند واقعاً کار نکرد. حتی اگر روزی Embiid و Simmons منجر به افتخار 76ers شوند ، آن فصل های تانکر برای همیشه از دست می روند و هواداران مجبور می شوند در یک فصل 10-72 در سال 2015-16 بنشینند ، همیشه خاطرات ناامید کننده تیمی را که اغلب در آن بازی می کنند دادگاه اما به طور مداوم با عملکرد عمیقاً فریبنده توسط دفتر جلوی آن دست و پنجه نرم می شد.

آیا فرایند همه چیز را تغییر داده است؟ امیدواریم که نباشیم.

 

MARC STEIN خبرنگار ورزشی سالن مشاهیر

 

لیگ ان بی ای . امتناع سرسختانه انجمن بازیکنان از اجازه دادن به لیگ برای “صاف کردن” – افزایش تدریجی حقوق و دستمزد شروع فصل در فصل 2016-17 به جای پرش تقریبا 25 میلیون دلاری ، – راهی را برای جنگجویان فراهم کرد تا دورانت را از اوکلاهما سیتی دور کنند. عدم موفقیت گلدن ایالتی در قهرمانی در سال 2016 پس از تصاحب یک سری 3-1 برتری مقابل کلیولند ، یکی دیگر از عوامل مهم دیگر بود ، زیرا Durant تقریباً مطمئناً اگر دو بار قهرمان سلطنت می شدند ، به عضویت در Warriors نخواهد بود. اما سنبله کلاه همان چیزی است که باعث می شود Warriors از لحاظ ریاضی امکان ورود به سیستم را حتی با استفان کاری ، کلای تامپسون و درایوند گرین در لیست داشته باشد. هنگامی که Durant به آنها پیوست ، هیچ مانعی برای تبدیل شدن به یک سلسله جنگجویان وجود نداشت.

دشوار است تصور كنید كه اگر لبرن جیمز قبل از فصل 2010-11-11 با میامی امضا نكرد ، چه دهه به نظر می رسید. ایده سه بزرگ به سختی جدید بود – فقط از ویلت چمبرلین ، جری وست و الگین بیلور بپرسید – اما جمع شدن رقبای دوستانه با روشی روبرو شد به گونه‌ای که بسیاری از افراد نگران کننده بودند.

بازیکنان ، با این حال ، به نظر می رسید که این ایده را دوست دارند. با جذب جیمز بیشتر انتقادها ، ناگهان ستون معاملات تحت تسلط بازیکنان قرار گرفت که راه های خود را برای موقعیت های بهتر برای خودشان مجبور می کردند و سوپرایام های احتمالی ایجاد می کردند.

هنگامی که کوین دورانت در سال 2016 با یک تیم 73 برنده واریورز امضا کرد ، این مفهوم به حالت افراطی جدید منتقل شد و این در ادامه در خارج از فصل ادامه داشت و زمانی که جیمز لیکرز برای آنتونی دیویس معامله کرد و دورانت با کیری ایروینگ در شبکه همکاری کردند. بعضی از طرفداران ممکن است دوران ابرقهرمان را دوست نداشته باشند ، اما به نظر نمی رسد که به جایی می رود.

فرهنگ لیگ ان بی ای

سالها ان بی ای. تحمل نژادپرستی مداوم دونالد استرلینگ. اما در سال 2014 ، پس از کشف TMZ از اظهارات نژادپرستانه ، آدام سیلور تصمیم گرفت كه مدت زمان زیادی طول كشیده و او را برای زندگی از این لیگ منع كرد. این ممنوعیت تنها چند ماه پس از جایگزینی دیوید استرن به عنوان کمیسر ، به استقلال سیلور اشاره کرد و وی را به احترام بی حد و حصر از پایگاه بازیکنان سیاه پوستی لیگ بدست آورد.

این فعالیت یک دهه فعالان بازیکن را که باعث شده بازیکنان هیت بعد از مرگ تیراندازی تریون مارتین ، از کاپشن استفاده کنند ، توربوشارژ کرد. بازیکنان درمورد موضوعات بحث ملی ، مانند قتل مردان و زنان سیاه پوست غیرمسلح توسط افسران پلیس ، و تیمهایی که با حرکاتی مانند Black Lives Matter صحبت می کنند ، صحبت کردند. سرمربیان استیو کر و گرگ پوپوویچ مرتباً خشونت اسلحه و رئیس جمهور ترامپ را محکوم کردند.

با نزدیک شدن به دهه ، دوران فعالیت لیگ در سواحل چین فرو ریخت ، جایی که صدای جیر جیر داریل موری از حمایت مکرر از معترضین هنگ کنگ باعث واکنش معکوس شد در حالی که صاحب راکت ، لیگ و بازیکنان برجسته با عصبانیت کار می کردند تا فاصله بگیرند. از وضعیت چینی ها ، کفش ها را نیز خریداری می کنند.

این باید تصمیم باشد. لبرن جیمز نشان داد که یک ستاره فوق العاده چقدر می تواند قدرت داشته باشد – و یک ستاره فوق العاده سیاه در آن. ورزشکاران سیاه پوست بر ان بی ای مسلط می شوند ، و در اینجا یکی از آنها مشخص شد که او کنترل می کند که چگونه استعداد خود را به کار می برد و به نفع چه چیزی یا چه کسانی سود می برد.

واکنش جدی تصمیم و بازیهای مالی بعدی جیمز نشان داد که نژادپرستی – آشکار و کدگذاری شده – در بین هواداران و مدیران وجود دارد و قدرت ورزشکار رئیس سیاه و سفید و سرشناس سیاهپوست را در بسیاری از ورزشها گسترده می کند. قدرت تصمیم گیری در مورد چه کسی بازی می کند که در کجا و برای چه کسی بازی می کند و چه مدت و تقریباً به طور انحصاری در دست مردان سفید پوست بوده است. جیمز در راستای Curt Flood به مثالی مبدل شد که چگونه بازیکنان سیاه پوست نیز می توانند آن گزینه ها را دیکته کنند.

جیمز نه تنها به سایر ورزشكاران سیاهپوست نشان داد كه چه قدرتی در اختیارشان است ، بلكه به سیاه پوست روزمره نیز كمك كرده است كه احساس راحتی بیشتری در استعدادهای خود داشته باشند.

داستان

درست زمانی که آندره ایگودالا قصد داشت ناخن را در تابوت Cleveland Cavaliers در بازی 7 فینال 2016 بگذارد ، در اینجا LeBron James با تعقیب و گریز همه تعقیب های تعقیب و گریز ، مسدود کردن شوت و تنظیم آنچه که احتمالاً به عنوان یادآوری خواهد شد ، آمده است. مهمترین لحظه از فعالیت های Kyrie Irving.

بله ، حماقت دریموند گرین که برای بازی 5 به حالت تعلیق درآمده بود ، برای از بین بردن کسری 3-1 و پاک کردن 52 سال ناامیدی ورزشی در کلیولند ، کمک جسمی به جیمز و شرکت ارائه داد. اما جیمز برای همیشه روایت شخصی خود را بازنویسی کرد و میراث خود را در شمال شرقی اوهایو و فراتر از آن به عنوان مردی که خیانت به کلیولند (2010) کرده بود ، بازنویسی کرد ، به خانه آمد (2014) و فتح (2016).

او هنوز برنده جایزه ترین بازیکن بازیکن یا حتی All-Star نبود. اما وقتی استفان کاری در 27 فوریه 2013 در مادیسون اسکوارد گاردن حاضر شد ، هواداران شروع به دیدن آینده کردند. این آینده ای بود پر از 3 نشانگر بین کهکشانی و از تلویزیون ساحل غربی باید دید. و سپس او یک نمایش فراموش نشدنی را رقم زد ، در حالی که 11 از 13 را از 3 امتیاز در یک ضربات باریک به ناکس زد ، 54 امتیاز شغلی کسب کرد.

در آن زمان ، جنگجوها هنوز دو سال از مونتاژ اولین دوره قهرمانی خود باقی مانده بودند. اما کوری یک ستاره جدید بود ، یک نگهبان نقاط زرنگ و دانا که می توانست دریبل بزند ، پاس کند و شلیک کند – و همه این کارها را با استعداد هنری انجام دهد. او خلاق و تخیل بود و هیچ کس کاملاً مثل او را ندیده بود. حالا ، نسل بعدی می خواهد درست مثل او باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *