لیگ بسکتبال NBA تحت سلطه کرونا؛ تست مثبت سه بازیکن دیگر!

روز گذشته بود که از لیگ بسکتبال NBA خبر رسید تست کرونای کوین دورانت مثبت اعلام شده و بدین ترتیب این بسکتبالیست سرشناس نیز حالا با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کند. البته هنوز نام سه بازیکن دیگر باشگاه بروکلین که به کرونا مبتلا شده‌اند اعلام نشده و شمس چارانیا در توئیترش نوشته که یکی از این ۴ نفر،کوین دورانت است.


کوین دورانت که تابستان گذشته به باشگاه بروکلین منتقل شد، در طول این فصل از رقابت‌های NBA به دلیل عمل جراحی بر روی تاندون آشیل پایش هنوز برای این تیم به میدان نرفته و در هفته‌های اخیر در حال انجام تمرینات بازیابی برای بازگشت به روزهای اوج بود و حالا به دلیل کرونا مدتی باید به استراحت بپردازد. البته هنوز علائم اصلی کرونا در دورانت بروز نکرده ولی با مثبت اعلام شدن تست کرونای او، این بسکتبالیست سرشناس جدیدترین ورزشکاری است که خبر ابتلایش به کرونا منتشر شده است.

سه بازیکن جدید لیگ بسکتبال NBA در دام ویروس کرونا

سه بازیکن جدید لیگ بسکتبال NBA در دام ویروس کرونا
پس از رودی گوبر، داناوان میچل، کریستین وود و کوین دورانت حالا موج جدیدی از ابتلا به ویروس کرونا در میان بازیکنان لیگ NBA به راه افتاده است. بر اساس گزارش شمس کارانیا، دو بازیکن از لس آنجلس لیکرز و یک بازیکن از بوستون سلتیکس به ویروس کرونا مبتلا شدند تا تعداد کل بازیکنان مبتلاشده لیگ به ویروس کوید-۱۹ افزایش یابد. مارکس اسمارت اندکی پس از بیانیه رسمی سلتیکس در توییتر خود اعلام کرد نتیجه آزمایشش مثبت اعلام شده است.

این در حالی است که ساعاتی پیش نتیجه تست کرونای یک عضو از فرنچایز دنور ناگتس و سه بازیکن از فیلادلفیا سونی سیکسرز هم مثبت اعلام شده بود. از طرف دیگر اسامی بازیکنان بیمار لیکرز هنوز اعلام نشده است. احتمال می‌رود به‌زودی ابتلای بازیکنان بیشتری از لیگ NBA به ویروس کرونا مثبت اعلام شود. همچنین در خبری دیگر، در ورزش فوتبال آمریکایی نیز تست کرونای شان پیتن، سرمربی نیواورلینز سینتس مثبت اعلام شده است تا بدین ترتیب پای کرونا به NFL نیز باز شود. این اولین مورد مثبت ویروس در فوتبال آمریکایی است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *