لیگ بسکتبال NBA: پیش بازی کلیولند کاوالیرز – تورنتو رپترز

کوای لنارد لیگ بسکتبال NBA

انگار نه انگار که همین پارسال تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز در مرحله‌ی دوم پلی‌آف، ۴ بر ۰ تورنتو رپترز را حذف کرد و تا فینال پیش رفت. حالا کلیولند کاوالیرز به‌اندازه‌ی سه شکست با قعر جدول کنفرانس شرق فاصله دارد و رپترز به‌اندازه‌ی سه پیروزی با صدر جدول. امروز در بسکتفا، بهترین سایت بسکتبال قصد داریم به بررسی وضعیت این دو تیم بسکتبال بپردازیم که قرار است در راستای سری مسابقات لیگ بسکتبال NBA در ساعت ۲:۳۰ بامداد سه‌شنبه ۲۱ اسفند به مصاف هم بروند. این بازی در ورزشگاه اختصاصی کلیولند کاوالیرز یعنی کویکن لونز آرنا برگزار خواهد شد. با بسکتفا، بهترین سایت بسکتبال همراه باشید.

کوین لاو کلیولند کاوالیرز

کلیولند کاوالیرز: لیگ بسکتبال NBA آن‌ها را فراموش کرده

بازگشت کوین لاو از مصدومیت طولانی‌اش هم به بهبود وضعیت تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز کمکی نکرد. این تیم همچنان مصدومیت‌زده است و همچنان حرفی برای گفتن ندارد. جی. آر. اسمیت یک ماه و نیم است که از مصدومیت درنیامده و لری ننس و تریستان تامپسون هم که اخیراً در بند مصدومیت افتاده‌اند و غیاب آن‌ها دفاع ضعیف این تیم را حتی ضعیف‌تر خواهد کرد. حتی متیو دلاودوا، بهترین پاسور فعلی تیم هم امروز در زمین تمرین حاضر نبوده و حضور او در بازی پیش رو در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

کلیولند کاوالیرز در این فصل فقط ۱۶ بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته و ۵۰ بار شکست خورده است. همه‌چیز در آمار این تیم بسکتبال نشان می‌دهد که طرفداران آن‌ها دیگر دلیلی برای دنبال کردن بازی‌های آن‌ها در ادامه‌ی این فصل از لیگ بسکتبال NBA ندارند و بهتر است منتظر تغییرات اساسی برای فصل بعد باشند. جدی عثمان و کالین سکستون، بازیکنان جوان و آینده‌داری هستند که حتی در این شرایط بحرانی هم دارند عملکرد خوبی از خود به‌نمایش می‌گذارند. شاید با داشتن یک تیم مربی‌گری قوی‌تر و حضور ستاره‌ای که بهتر از کوین لاو جای خالی لبران جیمز را پر کند، استعداد این بازیکنان جوان نیز شکوفا شود.

کایل لاوری تورنتو رپترز

تورنتو رپترز: همچنان درتلاش برای صدرنشینی

برعکس کاوالیرز، تیم بسکتبال تورنتو رپترز از فرم بسیار خوبی برخوردار است. تنها بازیکن مصدوم این تیم، فرد ونولیت، پوینت گارد نیمکت‌نشین تیم است که در این فصل از لیگ بسکتبال NBA عملکرد خوبی داشته است. او جای کایل لاوری، پوینت گارد اصلی تیم را به‌خوبی در زمین پر می‌کرد و در هر بازی به‌طور متوسط ۲۷ دقیقه حضور داشت. اما تورنتو رپترز پوینت گارد خوب کم ندارد. حالا در غیاب او، جرمی لین که در نقل و انتقالات میان فصل به این تیم آمد،‌ روی نیمکت منتظر فرصتی برای خودنمایی خواهد بود. کوای لنارد، ستاره‌ی بی‌چون‌وچرای تیم هم که برای رویارویی با هر تیمی خود را خسته نمی‌کند، در بازی قبل مقابل میامی هیت حضور نداشت و بعید نیست از بازی مقابل تیم بحران‌زده‌ی کلیولند هم برای استراحت استفاده کند. بسکتفا، بهترین سایت بسکتبال، در مطلب دیگری به تحلیل مفصل‌تر وضعیت تیم تورنتو رپترز در لیگ بسکتبال NBA پرداخته، که توصیه می‌کنیم در صورت تمایل آن را مطالعه نمایید.

از اینکه با مطلبی دیگر همراه بسکتفا، بهترین سایت بسکتبال بودید، سپاسگزاریم. منتظر مطالب بعدی سایت بسکتبال ما باشید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *