• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • مونترزل هرل ، ذخیره طلایی کلیپرز برای پیروزی مقابل دترویت

مونترزل هرل ، ذخیره طلایی کلیپرز برای پیروزی مقابل دترویت

در شبی که پال جرج فقط یک نیمه بازی کرد، لس آنجلس کلیپرز امتیازات زیادی از بازیکنان نیمکت‌نشین خود بدست آورد. مونترزل هرل ، ستاره نیمکت‌نشین این تیم ۲۳ امتیاز و لو ویلیامز ۲۲ امتیاز کسب کردند تا لس آنجلس کلیپرز پنجشنبه شب بتواند با نتیجه ۱۲۶ بر ۱۱۲ بر دترویت پیستونز غلبه کند و برای اولین بار از تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ پیروزی متوالی را از آن خود کند.

درخشش مونترزل هرل برابر دترویت

پال جرج به دلیل صمدومیت از ناحیه همسترینک نتوانست در نیمه دوم به زمین بازگردد. او با ۱۲ امتیاز به کار خود پایان داد. داک ریورز، سرمربی لس آنجلس کلیپرز پس از پایان بازی اظهار داشت:

هیچ اتفاقی نیفتاده است. او فقط کمی احساس درد داشت. تصمیم گرفتیم تا او را دوباره وارد زمین نکنیم.

کوای لنارد ۱۸ امتیاز در ۳ کوارتر برای کلیپرز به دست آورد. کلیپرز در سه هفته گذشته به طور نوسانی پیروزی و باخت را پیش روی خود می‌دید. بروس براؤن جی آر با ۱۵ امتیاز بیشترین امتیاز دترویت پیستونز را بدست آورد و ۹ بازیکن این تیم امتیازات دو رقمی بدست آوردند. آندره دراموند نیز ۱۰ امتیاز و ۱۲ ریباند از آن خود کرد. دترویت پیستونز چهار بازی متوالی خارج از خانه خود را باخته و در هشت بازی از ۹ بازی نیز با شکست مواجه شده است. لس آنجلس کلیپرز که با ۹ امتیاز از حریف خود عقب افتاده بود در کوارتر دوم کنترل بازی را در دست گرفت. آن‌ها در این کوارتر با نتیجه ۳۵ بر ۲۰ مقابل دترویت پیستونز پیروز شدند که حاصل یک ۹ امتیاز متوالی و یک ۱۰ امتیاز متوالی بود تا در نیمه اول با نتیجه ۶۹ بر ۶۳ پیروز به رختکن بروند. پال جرج ۲ پرتاب ۳ امتیازی متوالی انجام داد و کوای لنارد یک پرتاب سه امتیازی دیگر بدان افزود. مونترزل هرل در پایان بازی اظهار داشت:

همه آماده‌اند تا سرمربی آن‌ها را از روی نیمکت فرابخواند. ما واقعاً به یک یا دو بازیکن وابسته نیستیم. ما فقط اندیشه‌های دفاعی خود را به این بازی تزریق کردیم و صاحب یک پیروزی بزرگ شدیم.

زمانیکه پال جرج از زمین بازی بیرون رفت هم‌بازی‌های او این خلأ را جبران کردند. لندری شمت دو پرتاب متوالی ۳ امتیازی خود را انجام داد که برتری را در کوارتر سوم به ۱۸ امتیاز افزایش داد. موریس هارکلس، لو ویلیامز و مونترزل هرل روی هم رفته ۱۳ امتیاز از ۱۵ امتیاز پایانی لس آنجلس کلیپرز را بدست آوردند و با برتری ۱۰۶ بر ۷۹ به استقبال کوارتر چهارم رفتند. کوای لنارد در پایان بازی گفت:

از انرژی تیم در کوارتر سوم لذت بردم. ما مناطق بازی را در اختیار گرفتیم و نقل و انتقال خوبی در زمین داشتیم. نیمه اول را مدیریت کردیم و از نظر دفاعی عملکرد خوبی داشتیم.

مونترزل هرل

وقتی بازیکنان ترکیب ابتدایی در کوارتر چهارم مشغول استراحت بودند، مونترزل هرل و لو ویلیامز ابتکار عمل را در دست گرفتند. دترویت پیستونز در این کوارتر ۳۳ بر ۲۰ پیروز شد اما اختلاف امتیاز با کلیپرز به حدذی بود که این نتیجه برای جبران آن کافی نبود. وین کیسی، سرمربی دترویت پیستونز در پایان بازی اظهار داشت:

شیوه‌ای را که با آن بازی را آغاز کردیم و به پایان رساندیم دوست داشتم. من جدیت تیم خود را دوست داشتم و همه بازیکنان جوان ما کار بزرگی را انجام دادند. اگر بخواهیم مانند کوارتر سوم بازی کنیم تیم جذابی خواهیم بود.

نکات بازی

دترویت پیستونز: تقریباً دو سال پس از انتقال شوکه‌کننده بلیک گریفین از لس آنجلس کلیپرز به دترویت پیستونز، او یکی از ۶ بازیکنی بود که هنوز هم در هر یک از ترکیب‌ها حضور دارند.

لس آنجلس کلیپرز: انتظار می‌رود پاتریک بورلی که با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند در چند بازی آینده به ترکیب تیم اضافه شود. کلیپرز با ۱۰ پیروزی و ۵ شکست آن‌ها با سومین آمار برتر خود در ماه دسامبر برابری کردند. کلیپرز در ۶ بازی این فصل حداقل ۱۳۰ امتیاز به دست آورده که با دومین آمار برتر بسکتبال NBA برابری می‌کند.

بلیک گریفین به دلیل مصدومیت از ناحیه زانوی چپ نتوانست مقابل تیم سابق خود به میدان برود. دارل بیزلی، از هواداران دو آتشه لس آنجلس کلیپرز فریاد زد:

من پول او را دادم و می‌خواهم بلیک گریفین را درون زمین ببینم.

گریفین که بر روی نیمکت نشسته بود پس از شنیدن این فریاد لبخند زد. پس از آن هواداران شروع به خواندن درباره او کردند:

ما بیلک را می‌خواهیم! ما بلیک را می‌خواهیم.

گریفین نیز در این باره گفت:

عشق زیادی به این هواداران دارم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *