• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • بازی‌های خاطره‌انگیز واشنگتن ویزاردز در فصل ۲۰-۲۰۱۹

بازی‌های خاطره‌انگیز واشنگتن ویزاردز در فصل ۲۰-۲۰۱۹

از آنجایی که باید برای بازگشت بسکتبال NBA صبور باشیم، وقفه به وجود آمده در NBA می‌تواند فرصت خوبی باشد تا درباره آن‌چه که از واشنگتن ویزاردز در فصل جاری دیدیم واکنشی داشته باشیم.

عملکرد واشنگتن ویزاردز در فصل جاری

اگرچه فراز و نشیب‌های این تیم در فصل جاری زیاد بود اما یک مورد در ۶۴ بازی اول این تیم به طور ثابت تکرار شد. آن‌ها تیم ظریفی نیستند.   بنابراین با توجه به توقف فصل ۲۰-۲۰۱۹ چه فرصتی بهتر از این برای مرور بهترین لحظات این تیم وجود خواهد داشت؟ در اینجا به پنج بازی فصل ویزاردز نگاهی می‌اندازیم که می‌توانید آن‌ها را در صدر ۵ بازی برتر مورد علاقه خود از ویزاردز قرار بدهید:

شب ایش اسمیت مقابل دنور ناگتس

بخشی از فصل واشنگتن ویزاردز با مصدومیت بازیکنانش گذشت و این مصدومیت آن‌ها ار در شرایط بدی قرار داد. یکی از بازی‌ها در این شرایط سخت مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ یعنی دنور ناگتس بود که ویزاردز در آن بازی نیاز به یک عملکرد قهرمانانه داشت. در آن شب خاص ایش اسمیت این مسئولیت را بر عهده گرفت. اسمیت با ۳۲ امتیاز بیشترین امتیاز دوران بازی خود را بدست آورد و به معنای واقعی کلمه دنور ناگتس را نابود کرد. بعد از بازی، مایک مالون، سرمربی دنور ناگتس عملکرد تیم خود را شرم‌آور خواند و واشنگتن ویزاردز را به دلیل ارائه سطح بازی بالاتری از تیم خود ستود. شکست دادن تیم‌های بزرگ در خانه برای واشنگتن ویزاردز تبدیل به یک عادت شد.

۵۵ امتیاز کسب شده بردلی بیل مقابل میلواکی باکس

در اواخر ماه فوریه، واشنگتن ویزاردز در مقابل بهترین تیم فصل NBA قرار گرفت و در دومین شب متوالی بازی‌اش مقابل میلواکی باکس با نتیجه ۱۳۷ بر ۱۳۴ شکست خورد.   اما این نتیجه تأثیرگذارتر از عملکرد بردلی بیل در این بازی نبود. او شب قبل مقابل شیکاگو بولز ۵۳ امتیاز کسب کرده بود اما هی‌کس، حتی بهترین کارشناسان آماری نیز پیش‌بینی نمی‌کردند که او دوباره به امتیاز ۵۰ برسد. بردلی بیل در این بازی با ۵۵ امتیاز و ۱۹ پرتاب موفق از ۳۳ پرتاب به کار خود در این بازی پایان داد. او ۸ پرتاب سه امتیازی موفق انجام داد ئ روی هم رفته در کوارتر چهارم و وقت‌ اضافه ۲۹ امتیاز بدست آورد. بیل این بازی را جالب‌ترین بازی دوران حرفه‌ای خود خطاب کرد و چطور می‌توانید به عقب برنگردید و این بازی را نبینید؟

واشنگتن ویزاردز بردلی بیل

متیو میامی هیت را سوزاند

در ادامه الهام‌بخشی تیم واشنگتن ویزاردز و قدرتمند بودن این تیم در خانه، به اواخر سال ۲۰۱۹ رجوع می‌کنیم که یان ماهینمی، جردن مک رائه و گریسون متیوز در دیدار با میامی هیت خوش درخشیدند. جردن مک رائه ۲۹ امتیاز کسب کرد، یان ماهینمی ۲۵ امتیاز بدست آورد و گریسون متیوز که به عنوان یار تعویضی به این بازی آمده بود در ۲۹ دقیقه موفق به کسب ۲۸ امتیاز شد. شبی که واشتگتن ویزاردز و هیوستون راکتس یک میلیون امتیاز بدست آوردند شب بازی افتتاحیه واشنگتن ویزاردز در خانه چه شب عجیبی بود. توجهات زیادی روی این بازی وجود نداشت اما غیرممکن است که بتوانیم از بازی که روی هم رفته ۳۱۷ امتیاز در خود داشت به سادگی عبور کنیم.

عملکرد ضعیف دفاعی واشنگتن ویزاردز در این فصل شهره خاص و عام است و این در حالی است که هیوستون راکتس در ابتدای فصل هیچ تمایلی برای استفاده از اقدام منطقه‌ای نداشت و همین بود که دو تیم از امتیازآورترین تیم‌های لیگ را در آن بازی شاهد بودیم. این بازی یک طوفان به تمام معنا بود.  جیمز هاردن با کسب ۵۹ امتیاز و ۹ پاس گل در این بازی به کار خود پایان داد و این در حالی بود که بردلی بیل ۴۶ امتیاز و ۸ پاس گل بدست آورد. مجموعاً ۱۳ بازیکن موفق شدند امتیازات خود را در این بازی دورقمی کنند و واشنگتن ویزاردز در ۳ کوارتر از ۴ کوارتر بازی حداقل ۴۰ امتیاز کسب کرد و در پایان هیوستون راکتس با نتیجه ۱۵۹ بر ۱۵۸ بر حریف خودفائق آمد.

بازی برنده بردلی بیل مقابل دالاس ماوریکس

همه عاشق یک پایان دراماتیک هستند، درست است؟ بعد از ددلاین نقل و انتقالاتی NBA، واشنگتن ویزاردز چند بازی از بهترین بازی‌های بسکتبال خود را ارائه داد و یکی از خاطره‌انگیزترین آن‌ها بازی بود که با لی‌اوپ بردلی بیل به پیروزی ختم شد. یک پاس فوق‌العاده از تروی براؤن جی آر و یک پرتاب دیدنی از بردلی بیل پیروزی را برای واشنگتن ویزاردز به ارمغان آورد. واشنگتن ویزاردز قبل از آن‌که بسکتبال NBA به حال تعلیق دربیاید شاید به آن موفقیتی که مدنظر هوادارانش بود نرسید اما نمی‌توانید بگویید که آن‌ها هیچ لحظه فوق‌العاده‌ای را رقم نزدند. این ۵ لحظه هم گلچینی از خاطره انگیزترین لحظات بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *