پیش‌بینی مایکل تامپسون: تقابل واریرز و لیکرز در فینال کنفرانس غرب

این فصل برخلاف فصول گذشته در کنفرانس غرب NBA رقابت تنگاتنگی را شاهد خواهیم بود. مایکل تامپسون معتقد است که فینال کنفرانس غرب بین لیکرز و واریرز خواهد بود.

پیش بینی فینال کنفرانس غرب توسط مایکل تامپسون

در پیش‌فصل لیگ NBA روند نقل و انتقالات به گونه‌ای بوده که تحول عظیمی در ترکیب تیم‌ها به وجود آمده است. کوای لنارد و پال جرج به لس آنجلس کلیپرز پیوسته‌اند. آنتونی دیویس همبازی لبران جیمز در لس آنجلس لیکرز شده و گلدن استیت واریرز دی آنجلو راسل را در حالی به خدمت گرفت که کوین دورانت را از دست داد. بین ۱۰ تا ۱۲ تیم در میان تیم‌های کنفرانس غرب حضور دارند که مدعی حضور در مرحله پلی آفی هستند که بیش از ۸ تیم ظرفیت ندارد! گلدن استیت واریرز با ۵ بار عنوان قهرمانی کنفرانس غرب حاشیه امنیت را در این فصل از دست داده است. کلی تامپسون به خاطر یکاوری دوران مصدومیت پارگی رباط صلیبی‌اش حداقل تا ماه فوریه از میادین دور است. به همین دلیل استفن کری، دریموند گرین و دی آنجلو راسل باید کشتی گلدن استیت واریرز را به سمتی هدایت کنند که تاج پادشاهی کنفرانس غرب را از دست ندهد. حالا مایکل تامپسون در خصوص فینالیست‌ها سخن گفته است.

مایکل تامپسون

در حقیقت، برخی از بسکتبال‌دوستان بر این باور هستند که گلدن استیت واریرز نمی‌تواند کار خاصی در مرحله پلی‌آف انجام دهد اما مایکل تامپسون نظر دیگری دارد. مایکل تامپسون ، بازیکن سابق لس آنجلس لیکرز پیش‌بینی خود از فینال کنفرانس غرب را بیان کرد و گفت اگر گلدن استیت واریرز با همین بازیکنان روی فرم باشد فینال کنفرانس غرب را با لبران جیمز، آنتونی دیویس و دیگر بازیکنان لس آنجلس لیکرز برگزار خواهد کرد. کنفرانس غرب در زمینه رقابت هیچ کمبودی در این فصل ندارد اما اگر گلدن استیت واریرز و لس آنجلس لیکرز می‌خواهند در فینال یکدیگر را ملاقات کنند باید در حداکثر مرز آمادگی خود باشند. لازم به ذکر است در فصل ۱۹-۲۰۱۸ لیگ NBA فینال کنفرانس غرب را واریرز و پورتلند برگزار کردند و در نهایت واریرز با پیروزی در این دیدار در فینال لیگ NBA از تورنتو رپترز شکست خورد. حالا باید دید که پیش بینی مایکل تامپسون در نهایت درست خواهد بود یا خیر.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *