دورانت و اروینگ به بروکلین نتس پیشنهاد دادند تا کارملو آنتونی را جذب کند

کوین دورانت و کایری اروینگ سابقاً از بروکلین نتس خواسته بودند تا با ستاره سابق NBA دی آندره جردن قرارداد امضا کند، حالا خواهان جذب کارملو آنتونی هستند.

آیا دورانت و اروینگ می‌توانند بروکلین نتس را برای جذب کارملو آنتونی متقاعد کنند؟

فرانک ایزولا، خبرنگار The Athletc در این باره نوشت:

بروکلین نتس هنوز هم به جذب کارملو آنتونی که اخیراً با گروهی از بازیکنان این تیم در لس آنجلس تمرین کرده علاقه‌مند است. کایری اروینگ نیز در کنار آن بازیکنان بوده است. در حقیقت، یک منبع آگاه به The Athletic گفته است که کایری اروینگ و کوین دورانت که در ماه ژولای به بروکلین نتس پیوسته‌اند به این باشگاه پیشنهاد کرده‌اند که با کارملو آنتونی قرارداد امضا کند.

هم سن و سال‌های کارملو آنتونی کاملاً برای او احترام قائل هستند. او بازیکن بسیار خوبی است که مهارت اصلی‌اش «امتیازگیری فردی» توجهات بسیاری از جمله اروینگ و دورانت را به خود معطوف ساخته است. اما آنتونی دیگر آن بازیکن موفق سابق نیست.

کارملو آنتونی

این را به استناد عملکرد ناامیدکننده‌اش در هیوستون راکتس و بالا رفتن سن او می‌گوییم. کارملو حالا ۳۵ سال سن دارد. اما هنوز هم می‌تواند در یک تیم از لیگ NBA به میدان برود. بروکلین نتس با محرومیت ویلسون چندلر از فوروارد دیگری استفاده می‌کند. کارملو آنتونی شاید بتواند مکمل بهتری برای این نقش باشد (و شاید هم نتواند). این احتمال برای کوین دورانت و کایری اروینگ جذاب به نظر رسیده است. اما این می‌تواند آخرین انتخاب تیمی باشد که یک سال سنگین را باید تا بازگشت کوین دورانت از مصدومیت تحمل کند. پس جذب آنتونی نمی‌تواند ایده خوبی باشد. آیا مدرک بیشتری می‌خواهید که ثابت کند این پلن نقل و انتقالاتی ضعیف است؟ طبق گزارشات نیویورک نیکس تمایل داشت این بازیکن را جذب کند اما این نقل و انتقال را منوط به این کرده بود که کایری ایروینگ و کوین دورانت را نیز به خدمت بگیرد.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *