کلیولند، جی آر اسمیت را بازیکن آزاد اعلام کرد

باشگاه کلیولند، روز گذشته گارد سابقش، جی آر اسمیت را رسما به عنوان بازیکن آزاد اعلام کرد و این بازیکن، از قرارداد با تیم ایالت اوهایو، خارج شد.

این اتفاق که یک روز پیش از قطعی شدن قرارداد وی برای یک فصل دیگر رخ داد، بعد از تلاش بی حاصل کاوالیرز برای ترید کردن وی به تیم دیگری بود که از نوامبر سال گذشته، در دستور کار کلیولندی ها قرار داشت. سران کلیولند، حتی پیشنهاد ترید ایگودالا و جی آر اسمیت را هم در روز های آخر پیش از نقل و انتقالات آزاد به گلدن استیت دادند که این پیشنهاد هم رد شده بود.

به هرحال نگه داشتن جی آر اسمیت برای 15 روز از 30 ژوئن تا 15 جولای، باعث نشد که برای وی تریدی پیدا شود تا این بازیکن، توسط باشگاه کلیولند آزاد اعلام شود. با این آزادسازی، کلیولند بخش زیادی از حقوق سالیانه خود را قطع کرد و به همین ترتیب این تیم در فصل 2019-2020، دیگر مالیات پرداخت بیش از حد مجاز را نخواهد داد.

جی آر اسمیت فصل گذشته تنها 11 بازی برای تیمش انجام داد و سپس در نوامبر، با سران کلیولند به این توافق رسید که تیم را ترک کرده و آماده ترید یا آزادسازی باشد. او در فصل گذشته 37 درصد شوت سه امتیازی موفق داشت.

هنوز از تیم های خواهان جی آر، اطلاعاتی در دست نیست اما گفته می شد که لس آنجلس لیکرز و لبران جیمز، ممکن است او را برای فصل آینده بخواهند که البته به گفته منابع آگاه در ESPN این اتفاق نخواهد افتاد و انتقال جی آر اسمیت به لس آنجلس، کاملا منتفی است.

لس انجلسی ها که تنها یک جای دیگر در ترکیب خود دارند، به دنبال گزینه ای برای تقویت لیست خود هستند تا شانس قهرمانی فعلی خود در NBA را تا حد زیادی بهبود بخشند. شانسی که در حال حاضر هم زیاد به نظر می رسد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *