گریفین: پس از قهرمانی با کلیولند کاوالیرز ،می‌دانستم باید باشگاه را ترک کنم

هنگامی که کلیولند کاوالیرز جام قهرمانی لیگ NBA سال ۲۰۱۶ را بالای سر برد، کایری اروینگ ناراحت بود. دیوید گریفین، مدیر ورزشی کلیولند نیز چنین حسی را هنگام قهرمانی تیمش داشت.

گریفین پس از قهرمانی با کلیولند کاوالیرز می‌دانست که زمان جدایی است

دیوید گریفین در مصاحبه با جیک فیشر، خبرنگار رسانه Sports Illustrated در این باره گفت:

هر کاری که ما انجام دادیم غیرعادی و ناپایدار و بی حرف و حدیث بود اما بسیار جدی بود. اما بسیار اندوهگین بودم. وقتی قهرمان شدیم می‌دانستم که باید باشگاه را ترک کنم. با هیچ روشی و هیچ پیشنهاد مالی نمی‌توانستم در باشگاه بمانم.

وقتی که در رختکن صدای جدا شدن در شامپاین‌ها می‌آمد، گریفین در کمد نظافت اوکلند نشسته بود و در خلوت خود گریه می‌کرد. تصور اینکه کلیولند پس از ۵۲ سال قهرمانی در NBA را بدست آورده بود هر فکری را از ذهن انسان بیرون می‌کرد.

گریفین می‌گوید:

من لیگ را ندیدم و بازی را هم به هیچ عنوان دوست نداشتم. اما زمانی خود را تثبیت کردم که باید با این لذت خداحافظی می‌کردم. لبران جیمز عزت و اعتبار خود را بدست آورده بود و این برای مردم جذابیتی نداشت. نمی‌خواستند او فقط بخشی از دنیای آن‌ها باشد، آن‌ها لبران را برای همیشه می‌خواستند.

کلیولند کاوالیرز دیوید گریفین

گریفین هیچ‌گاه در لباس مدیریت کلیولند کاوالیرز احساس راحتی نکرد. وی در این باره می‌گوید:

این را می‌دانستم. تفکر من با تفکر آن گروه و مالک باشگاه به طور کلی فرق داشت.

کار کردن با لبران جیمز شبیه به هیچ چیز نمی‌تواند باشد. چه با شرایط بهتر و چه با شرایط بدتر! همیشه فشار و نیاز و هجوم مثبت را به همراه خود دارید. همچنین با چنین بازیکن بزرگی درهای قهرمانی NBA به روی شما باز است. گریفین با تمام سختی‌هایی که می‌دانست انتظارش را می‌کشد قرارداد بست و در نهایت در لیگ NBA قهرمانی را بدست آورد. آن عنوان قهرمانی تا پایان دوران زندگی‌اش با او باقی خواهد ماند. قهرمانی برای او سکوی پرتاب شد و هم اکنون در نیواورلینز پلیکانز مشغول است. آیا دیوید گریفین بدون قهرمانی در رزومه کاری خود به جایگاه فعلی می‌رسید؟ تجربه او از کار با لبران جیمز امتیازی را برای وی به دنبال داشت که فکرش را هم نمی‌کرد.

مطمئناً کار کردن با دن گیلبرت، مالک کلیولند کاوالیرز آسان نیست. رفتار او می‌تواند برای شما زجرآور باشد. اما مثل لبران جیمز، گیلبرت نیز درها را به روی او گشود. جیپ پرپول گیلبرت به گریفین این اجازه را داد تا کلیولند کاوالیرز را آنگونه که می‌خواهد برای قهرمانی NBA بچیند. گریفین، بعد از قهرمانی یک سال دیگر در کلیولند کاوالیرز ماند. او واقعاً جنبه‌های کاری خود در کلیولند را دوست داشت و همین برای ماندن در این تیم کافی بود. به نظر می‌رسید اگر پیشنهاد مالی بهتری به او می‌دادند حتی بیشتر از یک سال در این تیم می‌ماند. اما حالا گریفین در نیواورلینز پلیکانز است و خوشحال تر به نظر می‌رسید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *