مالک بوستون: از هیجان شنیدن خبر جذب کمبا واکر نزدیک بود تصادف کنم

در این پیش‌فصل، بوستون سلتیکس در حال از دست دادن بازیکنانش بود. با جدایی قریب الوقوع کایری اروینگ و آل هورفورد، به نظر می‌رسید که بوستون وارد فاز بازسازی تیمش بشود که در نتیجه آن باید به استعدادهای جوان خود بازی می‌داد. حالا کمبا واکر به این تیم پیوسته است.

خوشحالی مالک بوستون از پیوستن کمبا واکر به این تیم

به جای این وضعیت، بوستون سلتیکس می‌توانست تیم خود را با بازیکنان نامی ترمیم کند و آن‌ها باید از کمبا واکر متشکر باشند که به پیوستن به این تیم علاقه نشان داد. علاقه کمبا واکر، استیو پاگلیوکا، مالک بوستون را شگفت‌زده کرد و حالا او از لحظه‌ای می‌گوید که نسبت به این خبر واکنش نشان داد. وی به نیکول یانگ، خبرنگار بوستون گلاب می‌گوید:

وقتی این خبر را شنیدم مشغول رانندگی بودم و نزدیک بود تصادف کنم.

درک این مسئله که چرا پاگلیوکا از شنیدن چنین خبری شگفت‌زده شده آسان است. کمبا واکر که تمامی ۹ سال فعالیتش در لیگ NBA را در شارلوت هورنتس گذرانده بود می‌توانست تا پایان دوران بازیگری‌اش در هورنتس بماند و تبدیل به یک اسطوره شود. به جای آن، او تصمیم گرفت که به یک تیم برنده بپیوندد و برحسب تصادف بوستون سلتیکس را انتخاب کرد.

کمبا واکر

کمبا واکر جانشین کامل و شایسته‌ای برای کایری اروینگ محسوب می‌شود و نسبت به فصل گذشته بوستون سلتیکس می‌تواند جو صمیمانه‌تری را در رختکن این تیم رقم بزند و این طور که پاگلیوکا می‌گوید حضور واکر در کنار گرنت ویلیامز، رومئو لنگفورد، کارسن ادواردز و ترمنونت واترز می‌تواند شخصیت بالقوه‌ای را برای بوستون سلتیکس بسازد.

پاگلیوکا در این باره می‌گوید:

امسال نگرش مثبتی نسبت به همه بازیکنان تیم دارم. ما بازیکنان سخت‌کوشی را در اختیار داریم که واقعاً می‌خواهند به اهداف خود دست پیدا کنند و احتیاج نیست هیچ چیز اضافه‌ای از آن‌ها بخواهیم.

بعد از فصل قبل، هواداران بوستون باید باید فضای جدیدی را تجربه می‌کردند و اگر آن‌ها بتوانند در کنفرانس شرق فضای رقابتی را با رقیب شماره ۱ خود یعنی میلواکی باکس حفظ کنند این فضا در اختیار هواداران خواهد بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *