پورتیس: همه می‌دانستند که کوین دورانت و کایری اروینگ به بروکلین نتس می‌روند

اگر از انتقال کوین دورانت و کایری اروینگ به بروکلین نتس متعجب شدید احتمالا اخبار NBA را بطور جدی دنبال نکره بودید. دو سوپراستار بزرگ دنیای بسکتبال در آغاز فری اگنسی این تابستان بطور رسمی اعلام کردند که از تیم هایشان (وریرز و بوستون سلتیکس) جدا خواهند شد و در ادامه پیشنهادات نیویورک نیکس و سایر رقبا را برای پیوستن به نتس رد کردند.

سخنانس بابی پورتیس در خصوص پیوستن کوین دورانت و کایری اروینگ به بروکلین نتس

از چند ماه پیش رسانه ها خبر از پیوستن کوین دورانت و کایری اروینگ به نیکس داده بودند اما بابی پورتیس فروارد کارکشته نیکس که در فری اگنسی به این تیم پیوسته بود طی مصاحبه ای با اتلتیک گفته که می‌دانسته دورانت و اروینگ به بروکلین می‌روند:

من می‌دانم که در فوریه چه اتفاقی افتاد. ما می‌دانستیم که چه اتفاقی خواهد افتاد (دورانت و اروینگ به نتس می روند). همه این را می دانستند. نمی‌دانم که رسانه ها این را می‌دانستند یا خیر اما همه بسکتبالیست های شاغل در NBA بر این موضوع واقف بودند.

بابی در پاسخ به اینکه منبع او چیست و یانیس آنته توکومپو هم دو سال پیش تمام احتمالات را برهم زد و به تیم دیگری پیوست، گفت:

من منبعم را لو نمی دهم اما همه می دانستیم آنها به کجا می روند و شخصا در این مورد تحقیق کردم.

کوین دورانت کایری اروینگ

وقتی از فوریه حرف می زنیم دقیقا به همان زمانی اشاره می کنیم که ویدیوئی از دورانت و اروینگ منتشر شد که آنها در تونل بازیهای آل استار NBA درباره برنامه های فری اگنت خودشان صحبت کردند و جنجال های زیادی هم به پا شد و آنها در نهایت اعلام کردند که از تیم هایشان خارج می شوند. دورانت و اروینگ رابطه خوبی باهم دارند و احتمالا باهم برای انتخاب تیم آینده شان بسیار بحث کردند. وقتی این ها را در کنار بخدمت گیری اسپنس دینویدی برای کایری اروینگ و خوشبینی کاریس لورت به پیوستن دورانت به نتس می گذاریم، می توانیم به صحبت های پورتیس اعتماد کنیم. دورانت دو NBA و دو MVP فینال را طی سه سال گذشته با وریرز بدست آورد. با این حال با خروج دورانت از گلدن استیت، جنگجویان احتمالا دی آنجلو راسل ۲۳ ساله را با تریدی به اوراکل آرنا می آورند. هرچند که وریرز احتمالا نبود دورانت را حس کند، اما این تصمیمی است که به احتمال بالا از چندی پیش گرفته شده بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *