کوین دورانت از قرارداد سال آخر خود با گلدن استیت، انصراف میدهد

در قرارداد کوین دورانت ، ستاره تیم گلدن استیت وریرز بندی وجود دارد که به ازای آن میتواند در این تیم کنفرانس غرب باقی بماند. اما دورانت بند ۳۱.۵ میلیون دلاری خود را فعال نخواهد کرد تا بتواند به عنوان بازیکن آزاد و قراردادی جدید در هر تیمی از لیگ NBA به بازی بپردازد.

کوین دورانت قصد دارد از گلدن استیت جدا شود

آدرین وجناروسکی، خبرنگار سایت ESPN روز چهارشنبه در گزارشی پیرامون وضعیت بازیکن مصدوم گلدن استیت عنوان داشت که دورانت، تمدید اختیاری قرارداد خود با طلایی پوشان را رد کرده و بدین ترتیب او از روز یکشنبه می تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی در لیگ حرفه ای آمریکا بپیوندد. دورانت ستاره ای مشهور در لیگ NBA به حساب می‌آید که دو بار و در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ توانسته عنوان MVP یا بهترین بازیکن فینال ها را در لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا را به دست آورد. او همچنین در سال ۲۰۱۴ و در مراسم NBA Awards توانست عنوان ارزشمندترین بازیکن این مسابقات را به دست آورد. ستاره مشهور گلدن استیت در بازی پنجم فینال بسکتبال NBA و بازی برابر تورنتو رپترز از ناحیه آشیل پا آسیب دید و چند ماهی را باید دور از مسابقات و میادین بسکتبال بگذراند.

کوین دورانت

این بسکتبالیست ۳۰ ساله، مطمئنا بخش اعظمی از فصل بعد را باید صرف ریکاوری و توانبخشی خود نماید و باشگاه هایی که خواهان او هستند، به خوبی شرایط و حال و روز این ستاره را می‌دانند. کوین دورانت در فصل گذشته و در بازی های عادی NBA توانست در هر دیدار به طور میانگین آمار ۲۶ امتیاز، ۶.۴ ریباند، ۵.۹ پاس گل و ۱.۱ توپ ربایی را به ثبت برساند. وی همچنین در دیدارهای پلی آف با گلدن استیت نیز آمار ۳۲.۳ امتیاز و ۷.۷ ریباند را از خود برجای گذاشت که آماری فوق العاده در این لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا به شمار می‌رود. با وجود مصدومیت، اما با توجه به اینکه دورانت بازیکن آزاد قلمداد می شود، این امر می‌تواند توجه بسیاری از باشگاه های بزرگ NBA را به سوی او جلب نماید. کوین دورانت طبق قوانین حرفه ای بسکتبال ایالات متحده، نیازمند قرارداد با گلدن استیت در سال آخر خود نبوده و می‌تواند با صرف نظر از بند قرارداد و مبلغ درج شده در آن، فصل بعد به عنوان بازیکن آزاد راهی هر تیمی در این لیگ شود. باشگاه هایی نظیر نیویورک نیکس، بروکلین نتس و حتی خود گلدن استیت حاضر به عقد قراردادی جدید با او با حداکثر حقوق دریافتی هستند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *