کوین دورانت توضیح می‌دهد که چرا نیویورک نیکس برای بازیکنان NBA جذاب نیست

تعدادی از کارشناسان انتظار داشتند که کوین دورانت در نقل و انتقالات لیگ NBA به نیویورک نیکس بپیوندد. نیویورک نیکس پول هنگفتی در اختیار داشت و علاوه بر آن جذابیتی داشت که به تجربه‌اش می‌ارزید.

نظر کوین دورانت در خصوص نیویورک نیکس

هنوز دورانت به نیویورک نیکس نرفته است. او از نیکس گذشت تا با بروکلین نتس قرارداد ببندد. اما چرا؟ چون براساس نظر کوین دورانت درخواست نیویورک نیکس در حال حاضر جالب نیست. کوین دورانت درباره تصمیمش برای عقد قرارداد با نیویورک نیکس و اینکه چرا همیشه شایعه قراردادش با نیکس منتشر می‌شود صحبت کرده است. وی همچنین درباره اینکه چرا تیم نیویورک نیکس امروزه برای بازیکنان جذاب نیست سخن به میان آورده است. این‌طور که کوین دورانت شرح می‌دهد، نیکس آن ارتباط را با بازیکنان جوان امروزی ندارد. هواداران پا به سن گذاشته شاید به یاد بیاورند که نیویورک نیکس در فینال سال ۱۹۹۹ حاضر بود اما بازیکنان جوان این سطح از موفقیت نیکس را تا به حال به چشم خود ندیده‌اند. دورانت اعتقاد دارد بازیکنان جوان با تیم‌هایی مانند گلدن استیت واریرز و لس آنجلس لیکرز به عنوان تیم‌های مطلوب خود بزرگ شده‌اند. او بروکلین نتس را هم به این دو تیم می‌افزاید.

کوین دورانت

کوین دورانت ۳۱ ساله هیچ‌یک از این سخنان را برای غیرمحترم شمردن نیویورک نیکس نمی‌گوید. او فقط صادقانه درباره تیم‌های مورد علاقه جوانان امروزی صحبت می‌کند. بدست آوردن افتخارات قبلی کار آسانی نیست. برای این‌که نیویورک نیکس بار دیگر به آن دوران بازگردد نیاز به این دارد تا بازی‌هایش را ببرد و در مرحله پلی‌آف عملکرد خوبی از خود نشان دهد. نیویورک نیکس از فصل ۱۳-۲۰۱۲ دیگر در مرحله پلی‌آف حاضر نبوده است، پس بازگشت به دوران موفق قبلی گام بزرگی برای قدم نهادن در مسیر درست است. لازم به ذکر است نیویورک نیکس دوبار در سال‌های ۱۹۷۰ و ۱۹۷۳ قهرمان شده و ۸ بار نیز قهرمانی کنفرانس شرق را به تجربه کرده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *