• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • طبق برنامه پیش‌بینی ESPN، گلدن استیت در مرحله پلی آف به مصاف کلیپرز می‌رود

طبق برنامه پیش‌بینی ESPN، گلدن استیت در مرحله پلی آف به مصاف کلیپرز می‌رود

در غیاب کوین دورانت و با مصدومیت پارگی رباط صلیبی کلی تامپسون و تغییرات زیاد دیگر، در فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ NBA بخش کنفرانس غرب توزیع قدرت از هر فصلی بیشتر شده است. قدرت گلدن استیت کاهش یافته است.

شانس گلدن استیت برای موفقیت کم شده است

عصر حکومت گلدن استیت واریرز بر کنفرانس غرب نیز شاید به پایان رسیده باشد. گلدن استیت ، دورانت را از دست داد و این بازیکن به بروکلین نتس پیوست و برای چندین ماه نیز کلی تامپسون را در اختیار ندارد. به همین دلایل، برنامه پیش‌بینی ESPN گویای این است که گلدن استیت فصل عادی خود را به جای سید ۱، نزدیک به سید ۸ به پایان می‌رساند. این سیستم پیش‌‌بینی، گویای این است که واریرز در سید ششم کنفرانس غرب قرار می‌گیرد. این برنامه که اولین قهرمانی استیو کر با گلدن استیت را پیش‌بینی کرده بود ، اکنون پیش‌بینی کرده است که واریرز به ۶۰ پیروزی خواهد رسید. از نظر برنامه پیش‌بینی ESPN ترکیب جدید گلدن استیت تنها ۴۶.۵ برد کسب کرده است. واریرز تحت هدایت استیو کر به حداقل ۵۷ پیروزی در دیدارهای گذشته رسیده است.

گلدن استیت استفن کری

براساس سیستم پیش‌بینی، واریرز از هیوستون راکتس، دنور ناگتس، لس آنجلس کلیپرز، یوتا جاز و لس آنجلس لیکرز بردهای کمتری به دست می‌آورد. دالاس موریکس و پورتلند بلیزرز در جمع هشت سید اول حضور ندارند و ساکرامنتو کینگز نیز به احتمال زیاد در مرحله پلی آف حضور خواهد داشت. این وضعیت گویای این است که واریرز و کلیپرز در راند اول مرحله پلی آف لیگ NBA به مصاف هم خواهند رفت. این دو تیم در پلی آف فصل قبل نیز به مصاف هم رفتند و لس آنجلس کلیپرز در میان تعجب همگان قافیه را به واریرز باخت. اما کلیپرز در این فصل ترکیب خود را تقویت کرده و فوق ستاره‌هایی مانند پال جرج و کوای لنارد را به تیم خود افزوده است. به هر حال زمانی که مرحله پلی آف فرا برسد واریرز باید تامپسون را در اختیار داشته باشد و بازیکنان فعلی نیز به خوبی نسبت به هم شناخت داشته باشند.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *