• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • یانیس آنتتوکومپو: زاین ویلیامسون نباید برای بازگشت به مسابقات عجله کند

یانیس آنتتوکومپو: زاین ویلیامسون نباید برای بازگشت به مسابقات عجله کند

یانیس آنتتوکومپو ، دارنده عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل عادی لیگ NBA برای بازیکنی که بسیار از دوستداران بسکتبال به او چشم MVP آینده لیگ نگاه می‌کنند، نصیحت‌هایی دارد.

مصاحبه یانیس آنتتوکومپو در خصوص زاین ویلیامسون

زاین ویلیامسون روکی در اولین بازی فصل خود نمایش چشمگیری داشت داشت و همین باعث شد تا توجه بسیاری به او جلب شود. اما پیام ستاره تیم میلواکی باکس یعنی یانیس آنتتوکومپو به زاین ویلیامسون که روز سه‌شنبه ارسال شد این بود که او اصلا نباید عجله کند. اما زاین، بازیکن ۱۹ ساله تیم نیواورلینز پلیکانز اولین بازی خود در NBA را که بسیار منتظر آن بودند چهارشنبه شب در مقابل سن آنتونیو اسپرز برگزار کرد. زاین و تمام کسانی که مشتاق تماشای عملکرد او در بالاترین سطح بسکتبال بودند مجبور شدند چند ماه برای دیدن نخستین هنرنمایی او صبر کنند زیرا این بازیکن سال اولی در جریان بازی‌های پیش‌فصل مصدوم شده بود. انتخاب شماره یک مراسم یارکشی سال ۲۰۱۹ توجه کامل تماشاگران را به خود کرد.

هواداران در کوارتر چهارم و پس از آنکه زاین ۱۷ امتیاز از کل ۲۲ امتیاز خود را در این مقطع از بازی به دست آورد به وجد آمده بودند. حتی شکست ۱۲۱-۱۱۷ پلیکانز مقابل اسپرز زیر سایه درخشش زاین قرار گرفته بود. آنتتوکومپو، کسی که در سه سال گذشته آل استار NBA بود، می‌داند که در جریان جو رسانه‌ها و هواداران قرار گرفتن چه معنایی دارد و به همین دلیل به ویلیامسون توصیه کرد که اصلا عجله نکند. میلواکی باکس به خاطر بازی برابر شارلوت هورنتس در پاریس حضور دارد اما ابرستاره این تیم درباره زاین گفت:

تو قرار است یک هیولا باشی. تمام لیگ NBA می‌دانند که تو قرار است به یک هیولا تبدیل شوی. تنها باید قدم به قدم و روز به روز پیش بروی.

به علت تفاوت زمانی، وقتی که ویلیامسون در نیواورلینز مشغول ارائه نمایش خودش بود، آنتتوکومپو خوابیده بود. یانیس در ادامه حرف‌های خود گفت:

من نتوانستم این بازی را تماشا کنم چون اینجا دیروقت بود. اما زمانی که بیدار شدم، هایلایت‌های بازی را تماشا کردم و دیدم که او ظرف تنها چند دقیقه ۱۷ امتیاز کسب کرده است. او فوق‌العاده بود. من واقعا برایش هیجان‌زده هستم.

یانیس آنتتوکومپو

یانیس آنتتوکومپو امسال نیز یکی از نامزدهای اصلی کسب عنوان MVP است و در مقابل شارلوت هورنتس به دنبال پنجمین ترپیل دابل فصل خود خواهد بود. بازی میلواکی و شارلوت نخستین دیدار فصل عادی NBA است که در فرانسه برگزار شده است. این بسکتبالیست ۲۵ ساله در فرم درخشانی قرار دارد. او ظرف مدت تنها ۳۱ دقیقه در جریان بازی دوشنبه شب باکس برابر شیکاگو بولز که با برد ۱۱۱-۹۸ گوزن‌ها همراه بود ۲۸ امتیاز، ۱۴ ریباند و ۱۰ اسیست کسب کرد. آنتتوکومپو در همین بازی به رکورد ده هزار امتیاز در لیگ رسید. ویلیامسون به خاطر عمل جراحی زانو نیم‌فصل اول را از دست داده بود و حالا ستاره یونانی NBA به او توصیه کرده است که در همین ابتدای دوران حرفه‌ای خود زیاد به بدنش فشار نیاورد. او گفت:

واضح است که یک بچه قوی است. نصحیتی که من می‌توانم به او بکنم این است: تنها باید صبور باشد، به سختی تلاش کند و مطمئن باشد که سالم می‌ماند. از آنجایی که من هایلایت‌های بازی را تماشا کردم و دیدم که او روی زانوی مصدوم خود ضربه‌گیر پوشیده بود. پس نباید عجله کند و برای این پروسه عجله نداشته باشد.

آدام سیلور، ریییس هیئت مدیره NBA فکر می‌کند که زاین ویلیامسون برای کنار آمدن با فشاری که رویش قرار دارد به خوبی مجهز است. سیلور گفت:

او قلمرویی دارد و خیلی قبلتر از آنکه در دانشگاه دوک در عرصه ملی بازی کند به شهرت رسیده بود. او قرار است یکی از ستاره‌های شبکه اجتماعی این روزها باشد و این برای بازیکنان جوان اصلا ساده نیست. اما فکر کنم زاین توانایی کنار آمدن با این شرایط را داشته باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *