یانیس آنته توکومپو به عنوان ارزشمندترین بازیکن NBA در فصل ۱۹-۲۰۱۸ انتخاب شد

رقابت های بسکتبال لیگ حرفه ای آمریکا NBA در فصل ۱۹-۲۰۱۸ با معرفی تورنتو رپترز به عنوان تیم قهرمان این مسابقات به پایان رسید. یانیس آنته توکومپو ارزشمند ترین بازیکن این رقابت ها شد.

یانیس آنته توکومپو ارزشمند ترین بازیکن NBA شد

کوای لنارد از رپترز نیز به عنوان بهترین بازیکن فینال های این مسابقات شناخته شد تا برای دومین بار به این افتخار بزرگ نائل گردد. حال در مراسم NBA Awards ۲۰۱۹ که بامداد سه شنبه به وقت ایران در شهر سانتا مانیکای ایالت کالیفرنیا برگزار شد، بهترین های فصل گذشته مسابقات بسکتبال باشگاهی آمریکا معرفی شدند. مجری این مراسم دیدنی برعهده «شکیل اونیل» اسطوره بسکتبال جهان و یکی از برترین بازیکنان تاریخ مسابقات NBA بود. یانیس آنته توکومپو ، فوق ستاره یونانی تیم میلواکی باکس، توانست عنوان ارزشمندترین بازیکن NBA در فصل ۱۹-۲۰۱۸ را در این مراسم ازآن خود نماید. میلواکی به همراه یانیس ۲۴ ساله در مرحله پلی آف این مسابقات در مجموع شش بازی با نتیجه ۴-۲ مقابل تورنتو رپترز قهرمان این مسابقات شکست خورد تا فصل فوق العاده یانیس و یاران با این شکست، تلخ گردد. یانیس آنته توکومپو ، ستاره یونانی میلواکی به طور میانگین در فصل گذشته توانسته بود در هر بازی آمار ۲۷.۷ امتیاز و ۱۲.۵ ریباند را به نام خود به ثبت برساند. پس از یانیس آنته توکومپو ، جیمز هاردن از هیوستون راکتس و استفن کری از گلدن استیت وریرز توانستند در جایگاه های دوم و سوم ارزشمندترین بازیکنان فصل قرار گیرند. یانیس آنته توکومپو کودکی سختی را در آمریکا سپری کرد و از مهاجری فقیر توانست به برترین بازیکن فصل مسابقات NBA برسد.

 یانیس آنته توکومپو

در بخش برترین سرمربیان فصل نیز مایک بودنهولزر، سرمربی میلواکی باکس توانست عنوان برترین سرمربی فصل را به خود اختصاص دهد. روند او در فصل گذشته با میلواکی فوق العاده بود و وی توانست تیمش را با بیشترین پیروزی به مسابقات پلی آف برساند. پس از او مایکل مالون از دنور ناکتس و داک رایورس از لس آنجلس کلیپرز در جایگاه های بعدی ارزشمندترین مربیان فصل قرار گرفتند.

دیگر جایزه های این مراسم نیز به این بازیکنان اختصاص یافت:

رودی گوبرت از تیم یوتا جاز به عنوان ارزشمندترین بازیکن دفاعی فصل شناخته شد.

لوکا دونچیچ از دالاس موریکس جایزه روکی یا بهترین بازیکن سال اولی را به خود اختصاص داد.

پاسکال سیاکام از تورنتو رپترز جایزه بیشترین پیشرفت سال را ازآن خود نمود.

جایزه بهترین هم تیمی سال نیز به مایک کانلی از ممفیس گریزلیز رسید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *