۱۰ نمونه از برترین کفش های لبرون جیمز کدامند؟

بدون شک لبرون رایمون جیمز یک افسانه است و تمام افراد علاقه‌مند به بسکتبال و حتی مادربرزگ‌ها هم او را می‌شناسند. او رکوردها و دستاوردهای زیادی را در کارنامه بسکتبالی خود رقم زده است. از بزرگ‌ترین کارهایی که انجام داده است می‌توان به امضای قرارداد ۹۰ ملیون دلاری با نایک برای شروع به تولید کفش های لبرون جیمز برای برند خود بود. در آن زمان او تنها ۱۸ سال داشت. در این میان لاین تولید نایک بزرگ‌تر و معروف‌تر شد چراکه با تولید کفش‌های باکیفیت همراه با ویژگی‌های خاص توانستند جای خود را در بازار باز کنند. آنها می‌گویند: ما در مجموع ۷۲ ساعت وقت صرف کردیم تا کفش‌ های لبرون جیمز را مورد بررسی قرار دهیم و آنها را باهم مقایسه کنیم و از تجربیات مشتریان قبلی استفاده کنیم. در نهایت ۱۰ نمونه از بهترین کفش‌های لبرون را انتخاب کردیم.

برتری کفش‌ های لبرون جیمز

برتری کفش‌ های لبرون جیمز

در ۱۵ سال اخیر لبرون با نایک کار می‌کرد و لاین کفش‌ های لبرون جیمز را به عنوان یک سبک و استایل در زمین بازی و خیابان جا انداخت.طبق گزارشات، کفش‌های او بعد از میکل جردن بهترین فروش را داشته‌اند. دلیل محبوبیت و شهرت کفش‌های او بسیار واضح است. دلیل اول، این است که تمامی کفش‌های او با تکنولوژی منحصر به فردی تولید می‌شوند که سطح کارکرد آنها را بسیار بالا می‌برد در این صورت می‌توانید با اطمینان از کفش‌های او در زمین بازی استفاده کنید. این کفش‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌‌اند که کاملاً با آنها احساس راحتی کنید. در نمونه‌های لبرون از بالشتک‌های نرم برای راحتی بیشتر پا استفاده شده است که تمام روز می‌ت.انید آن را حس کنید. هر بازیکنی که از این کفش‌ها استفاده کرده است درباره راحتی بی‌نظیر آن صحبت کرده‌است. دوام کفش‌های این لاین تولید از جمله شاخص‌های بی‌نظیر کفش‌های لبرون است. کارشناسان تیم نایک از بهترین مواد مانند به کاربردن لاستیک بادوام در کفه خارجی با کشش و واکنش عالی استفاده کرده‌اند که باعث دوام هرچه بیشتر این محصول شده است.بنابراین می‌توانید از پولی که برای خرید کفش خرج می‌کنید مطمئن باشید. لبرون در ادامه می‌افزاید که برای تولید و طراحی برند او نایک برروی استایل کفش‌ها هم تمرکز زیادی داشته است و آنها را در نظر مخاطب بسیار جذاب کرده است. به همین دلیل است که کفش‌های لبرون نه تنها برای بازی در زمین مناسب هستند بلکه برای داشتن سبکی فشن هم بسیار مناسب‌اند. هر نمونه برند لبرون که توسط نایک تولید شده است احتیاجات بازیکنان را در زمین بازی برآورده می‌کند. حال بیایید ۱۰ نمونه زیر را باهم بررسی کنیم.

بهترین کفش‌ های لبرون

۱-کفش بسکتبال مردانه لبرون مدل Soldier XI ۸۹۷۶۴۴-۶۰۱

لیست خود را با این نمونه که مخصوص مردان برای بسکتبال است شروع می‌کنیم. این نمونه یازدهمین محصول از سریZoom soldier (زوم سلجر) توسط نایک و لبرون جیمز است. این کفش از ویژگی‌های بهتری نسبت به مدل قبلی خود برخوردار است و مطمئناً هر حرکت شما را به یک حرکت برنده تبدیل می‌کند. اساس طراحی آن بدون بند است( این طراحی از کفش سربازان الهام گرفته شده است که وقت کافی در میدان جنگ برای بستن بندها نداشته‌اند) جای بندها به وسیله ۴ رکاب که با چفت قفل و محکم می‌شوند عوض شده است. ۲ رکاب اول ضخیم‌تر هستند که ساپورت بیشتری را برای قسمت جلوی پا و ناحیه میانی آن فراهم می‌کنند. ۲ رکاب دیگر سبک‌تر هستند و کاملاً دور مچ پای شما را برای اکنیت بیشتر پوشش می‌دهند. این محصول از تکنولوژی نایک در به کاربردن بالشتک‌های مخصوص در قسمت جلو ، مرکز و پاشنه این محصول برای راحتی و نرمی بیشتر و گرفتن شوک ناشی از ضربه استفاده کرده است. مانند نمونه‌های دیگر لبرون ،این محصول هم دارای تنوع رنگ و سایز برای راحتی انتخاب شما می‌باشد. اگر شما بازیکن بسکتبال هستید و به دنبال کفش مناسبی می‌گردید که با آن حس‌های بسیار خوبی را در زمین تجربه کنید از این نمونه استفاده کنید.

ویژگی‌های مهم:
-وجود ۳ لایه سبک وزن در قسمت فوقانی
-۳ رکاب قابل تنظیم
-بالشتک‌های پر از هوا
-وجود لایه فشرده
-کفه خارجی از جنس لاستیک که دارای چند جهت حرکتی است

۲-کفش مردانه بسکتبال XIV Low

این محصول یکی دیگر از نمونه‌هایی است که برای بازیمنان بسکتبال با هر سطحی از مهارن درنظر گرفته شده است. طبیعت زیبایی این کفش با یک طراحی بکر به علاوه استفاده از رنگهای روشن ،آن را قابل استفاده برای سبک‌ها و استایل‌های غیررسمی کرده است. بسیاری از دارندگان این کفش از وزن سبک آن راضی هستند که با استفاده از بافت در قسمت بالای این کفش امکان‌پذیر شده است. همچنین ساختار قسمت فوقانی این نمونه به گونه‌ای است که انعظاف و امنیت را برای پاهایتان فراهم می‌کند. به علاوه، با داشتن قابلیت عبور هوا و فراهم کردن امکان تهویه پا را خشک و خنک نگه می‌دارند. همچنین استفاده از تکنولوژی (نایک ایر) برای جذب ضربه در زمین و استفاده از فوم سبک ایوا در قسمت میانی  برای راحتی هرچه بیشتر باعث بالا رفتن قابلیت این نمونه شده است. کفه خارجی آن از الگوی کشش دیجیتال (دارای شیارهای فلکس عمیق) برخوردار است که باعث چسبندگی مناسب آن روی زمین و ساپورت چرخش‌های مچ پا و در نتیجه امنیت آن می‌شود. توجه داشته باشید که برای بستن این کفش از بند استفاده می‌شود بنابراین می‌توانید به راحتی آن را تنظیم کنید تا یک ظاهر زیبا و راحت داشته باشید. استفاده از تکنولوژی مشبک و محکم علاوه بر راحتی و نرمی، امنیت و محافظت خوبی برای پای شما فراهم می‌کند.
ویژگی‌های مهم:
-وزن سبک، استفاده از بافت مشبک در قسمت بالایی
-الگوی آج دیجیتال برای کشش
-واحدهای هوایی نایک زوم
-بستن بند برای محکم کردن کفش
-وجود کفه خارجی لاستیکی
-وجود بالشتک‌ها برای نرمی

۳- کفش مردانه بسکتبال نایک لبرون مدل Witness II

اگر از لحاظ مالی در مضیقه هستید، این مدل می‌تواند انتخاب خوبی باشد. نیمه ساقدار است و در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شد و مانند مدل‌های قبل خود دارای ویژگی‌های منحصر به خود است. این کفش با بند در پا فیت می‌شود که به معنی آن است که شما به راحتی می‌توانید آن را در پا فیکس کنید و با تنظیم زبانه و بندها پا را در کفش محکم کنید. قالب کفش به گونه‌ای است که از پا محافظت می‌کند.درون کفش دارای پوشش خاصی است که مانند جوراب برای پا عمل می‌کند. این کفش‌ها عملکرد شما را در زمین افزایش می‌دهند چراکه دارای واحدهای هوای کوچک شش ضلعی مانند در قسمت جلوی پا هستند تا بیشترین پاسخ را در هنگام فشار بدهند و از پای شما در برابر ضربه محافظت کنند. لاستیک کفی خارجی آن طرحی شش ضلعی و شبیه الماس دارد که بهترین کشش و برخورد را با زمین فراهم می‌کند. این کفی بادوام، ضخیم و قابل استفاده در شرایط گونانگون می‌باشد. قسمت فوقانی و بالایی کفش از چرم سنتز شده ساخته شده و مواد به کاربرده شده در ساخت آن امکان عبور هوا از و خشک و خنک ماندن پا را فراهم می‌کنند.وجود پوشش چرمی و محکم دوام این نمونه و محافظت از انگشتان پا را در برابر کشش و ضربه تضمین می‌کند. با این وجود، ناحیه فوقانی کفش بسیار سبک است.
ویژگی‌های مهم:ََ
-پوشش داخلی مناسب برای راحتی
-واحدهای هوایی ششضلعی
-وجود مواد مشبک برای عبور هوا
-کفی خارجی بادوام
-واحد مجزا برای محافظت از مچ

۴-کفش بسکتبال مردانه نایک ۱۵

این مدل یک نمونه ساق‌دار است که توسط یکی از طراحان نایک ، جیسون پتری ، با هدف پاسخگویی به نیازهای بازی بازیکنان سریع ، قدرتمند و بزرگی مانند لبرون جیمز طراحی و در سال ۲۰۱۸ وارد بازار شد. قیمت آن معقول به صرفه است و در قسمت نوک انگشتان وکناره‌های آن و پاشنه پا از تکنولوژی battleknit (بتلنیت) استفاده شده است.
برای افرادی که از این مدل آگاهی ندارند باید بگویم که استفاده از تکنولوژی (فلای‌نیت) در مواد سازنده آن باعث انعطاف، سبکی،نرمی، قابلیت عبور هوا، دوام و فیت شدن خوب پا شده است. این مواد این محصول را برای بازیکنان بزرگی همچون لبرون جیمز، که بهترین‌ها را در زمین برای بازی انتخاب می‌کنند، مناسب ساخته است. قسمت جلو پنجه ، کناره‌های آن و پاشنه  از جنس رشته‌های نایلون یا وکترا می‌باشد. برای بستن این کفش از بند استفاده می‌شود و حلقه‌هایی که بند از آنها عبور می‌کنند به بدنه کفش اتصال کامل دارند تا بتوانید کفش را کاملاً محکم کنید. در لایه‌های مرکزی کفش از تکنولوژی (ایر مکس و نایک ایر زوم) استفاده شده است که در این صورت همزمان می‌توانید حفاظت از پا و جلوگیری از ضربه به آن در هنگام فرود بر زمین را تجربه کنید. از جمله ویژگی‌های این محصول داشتن کفی بیرونی لاستیکی شفاف است که از الگوی مثلث چند جهته در کشش پیروی می‌کند. این الگو به ایجاد چسبندگی و اصطکاک مناسب چه در لایه خارجی و چه در بیرونی معروف است.
ویژگی‌های مهم:
-استفاده از تکنولوژی(بتلنیت) در ناحیه انگشتان و کناره‌های آن و پشت پا
-ترکیب (ایر زوم و واحدهای ایر مکس)
-پنل‌های جانبی با اثر ۳ بعدی
-کفه خارجی بادوام و پیروی از الگوی کشش در چند جهت
-استفاده از بافت‌های سبک برای افزایش تناسب
-به کاررفتن پلی‌اورتان در قسمت پاشنه

۵-کفش مردانه بسکتبال نایک لبرون Soldier XII

این کفش با وجود داشتن تکنولوژی عالی و استفاده از مواد مناسب برای عملکرد بی‌نظیر ، با قیمتی باورنکردنی کم ارائه می‌شود. از نکات مثبت در تهیه این محصول می‌توان در به کاربردن قظعات کوچک هوا به‌خصوص در قسمت جلو کفش و پاشنه آن اشاره کرد. همان‌طور که می‌داند استفاده از این تکنولوژی نقش بسیار مثبتی در گرفتن ضربات و بازگردادندن انرژی دارد. وجود پایلون در ناحیه مرکزی کفش به حرکت نرم و راحت شما کمک می‌کند و قوسی که در این ناحیه وجود دارد به قرار گرفتن طرز صحیح پا در کفش بسیار کمک می‌کند. نکته مثبت دیگر درباره این نمونه وجود بافتی کشباف مانند در قسمت جلوی پنجه و کناره‌های آن و پاشنه کفش است که مانند نمونه قبل برای داشتن حرکتی راحت بسیار موثر است. این کفش با قلاب و رکاب در پا ثابت می‌شود که به پا حس امنیت را القا می‌کند. از آنجایی که این رکاب‌ها کشی هستند، اندازه کردن پا در کفش را بسیار آسان می‌کنند. به خاطر داشته باشید که وجود الگوی کشش چند جهته در کفی خارجی باعث ایجاد چسبندگی و اصطکاک مناسب روی زمین می‌شود.
ویژگی‌های مهم:
-مهندسی و طراحی خوب در قسمت‌های جلو و پشت کفش باعث رفت و آمد هوت در آن می‌شود.
-وجود بالشتک‌های کوچک هوا برای گرفتن ضربات
-رکاب‌های قابل انعطاف برای محکم شدن پا
-وجود قوس در کف کفش برای فیت شدن قوس پا
-کفی خارجی لاستیکی با الگوی کشش در چند جهت

۶-کفش مردانه بسکتبال لبرون ۱۶

جدیدترین نسخه از کفش ورزشی لبرون این محصول است. دارای ساقی کوتاه، مناسب برای اکثر شاخه‌های ورزشی و از پا محافظت خوبی برابر ضربه می‌کند. پنجه و اطراف آن و ناحیه پاشنه کفش از (بتلنیت ۲) ساخته شده که به کفش درست در جایی که فشار واردد می‌شود استقامت خوبی می‌دهد. زبانه کفش دارای طراحی جدیدی است که ورور پا را آسان و فیت شدن کفش را میسر کرده است. به دلیل داشتن ریسه‌های سبک و نوارهای اضافه امکان فیکس شدن خوبی برای پا فراهم می‌آورد. برای نرمی و راحتی در این کفش از ترکیب (زوم ایر و قطعات ایر مکس) استفاده شده است که برای جذب ضربه بسیار مناسب است. کفی خارجی آن دادای الگوی خطی است که کشش و چسبندگی خوبی روی زمین ایجاد می‌کند. از ویژگی‌های دیگر این کفش ارتفاع متناسب کفش در قسمت پاشنه، بالشتک‌های کوچک برای راحتی بیشتر و استفاده از نگه‌دارنده‌های اضافی برای ساپورت بیشتر.
ویژگی‌های مهم:
-استفاده از(بتلکیت ۲) در ساختار کفش
-وجود نوارهای بسیار سبک در مواد سازنده کفش
-ترکیب سیستم ایرمکس و زوم ایر
-ساپورترهای درون کفش
-کفه خارجی لاستیکی و مارپیچی شکل

۷-کفش کوتاه نایک لبرون XV

اگر هنوز به دنبال یک کفش جادویی ارزان قیمت جیمز هستید ، اینجا گزینه عالی دیگری داریم. کفش را به قیمت آن قضاوت نکنید … مانند همه نمونه‌های این لیست ، این کفش هم از مواد و فن آوری برتر سطح نایک برای تأمین نیازهای شما در بازی کاربرد دارد. در ناحیه پنجه و کناره‌های آن و همچنین قسمت پاشنه از (بتلنیت) استفاده شده تا بتواند به خوبی جوابگوی نیازهای یک بسکتبالیست باشد و مواردی از جمله نرمی، دوام، راحتی، انعطاف و اجازه عبور هوا را برای کفش تأمین کند. به علاوه این مواد در قسمت‌های کناری خود دارای ظاهری ۳ بعدی و زیبا هستند که کفش را بسیار جذاب کرده است. نایک از واحدهای (ایر زوم) در قسمت پنجه و (ایر مکس) در ناحیه پاشنه استفاده کرده است. این مدل در کفی خارجی خود از الگوی شکلی مثلث‌های در هم و در چند جهت استفاده کرده که دارای شیارهای عمیق و آماده چسبیدن به سطوح مختلف است.
ویژگی‌های مهم:
-واحدهای (زوم ایر و مکس ایر)
-الگوی مثلثی در جهات مختلف در کف کفش
-کفی خارجی از جنس لاستیک
-استفاده از تکنولوژی نوارهای سبک برای داشتن فیت مناسب
-وجود پنل‌های ۳ بعدی در کنار کفش

۸-کفش مردانه بسکتبال نایک لبرون XIII

این کفش خاص به گونه ای طراحی شده است که از سبک بازی قدرتمند لبرون پشتیبانی کند که به معنای مهندسی کفش برای محکم و فیت شدن آن در پا ، وجود بالشتک‌های نرم برای جذب ضربات و انعطاف کافی. در این نمونه از واحدهای بزرگ‌تر و بیشتر ]ایر زوم) نسبت به نمونه‌های دیگر استفاده شده است که شامل ۴ واحد (ایر زوم) که در گرفت ضربات و بازگشت انرژی بسیار موثرند. در قسمت جلویی کفش و کناره‌های پنجه و همچنین پاشنه آن از مواد مشبکی استفاده شده است که باعث ایجاد نرمی در کفش شده است. همچنین وجود ساپورت‌های مختلف در این محصول باعث محکم شدن پا در کفش می‌شود. وجود ترکیب فوم و هایپرفیوز در ساختار کفش و در محل‌هایی مانند میانه پا و پنجه‌ها باعث حفاظت بیشتر در این مناطق شده است. کفه خارجی هم دارای شیارهای مختلف در چند جهت است که باعث ایجاد تماس و چسبندگی هرچه بیشتر به سطح زمین می‌شود.
ویژگی‌های مهم:
-استفاده از مواد مشبک و سنتزی
-مجهز به واحدهای (ایر زوم)
-فوم‌های خطی در ساختار
-کفه خارجی بادوام
-وجود الگوی شیار دار در کفه خارجی کفش در جهات مختلف

۹-کفش مردانه بسکتبال نایک لبرون XII

این جفت مانند سایر کفش‌های ذکر شده در اینجا ، به همه چیزهایی که برای سلطه و پیروزی در زمین نیاز دارید مجهز شده است.قسمت پاشنه و نواحی پنجه و کنار آن از ترکیب فوم و کامپوزیت‌هایی ساخته شده‌اند که نه تنها باعث وزن نسبک کار شده‌اند بلکه روند ورود هوا را هم تسهیل می‌کنند تا پا خنک و خشک در کفش بماند. مانند مدل‌های دیگر در کفی مرکزی آن از بالشتک‌های هوای کوچکی استفاده شده که نرمی و امنیت را برای پاها به همراه دارد. وجود رشته‌های سبک و محکم که به ناحیه بندی کفش متصل است باعث سفت نگه داشتن پا در آن هنگام حرکت سریع و جهشی می‌شود که به معنی رسیدن به دامنه حرکتی در زمین به طور کامل است. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه عبور هوا از کفش ، طراحی نیمه ساقدار برای امن نگه داشتن پا و کفی خارجی از جنس لاستیک شفاف برای کششی خوب که در انجام حرکت کات در بازی بسیار موثر است.
ویژگی‌های مهم:
-استفاده از ترکیب کامپوزیت و فوم در ساختار کفش
-امکان عبور هوا
-وجود کابل‌های سبک متصل به بدنه از جای بند کفش
-وجود واحدهای (ایر زوم) برای انعطاف
-کفی خارجی شفاف

۱۰-کفش مردانه بسکتبال نایک لبرون XII LOW

این نمونه آخرین محصول لیست است که دارای قسمت بالایی کوتاه و بوت شکلی است که برای استفاده‌های معمولی و کاربرد در زمین به شما پیشنهاد می‌کنیم. در ساخت این کفش از ترکیب مواد مشبک و لایه‌های سبک اسنفاده شده. وظیفه این مواد اجازه دادن به هوا برای عبور از کفش و خنک ماندن و خشک ماندن پا است. و وجود لایه‌های فشرده کمک به دوام کفش است. مواد تی.پی.یو در در طرف کفی پایداری و امنیت را برای پا به همراه دارند. قسمت جلویی کفش دارای ۲ واحد (ایر زوم) است که انعطاف و ساپورت زیادی را در زمین برای بازیکنان فراهم می‌آورد.به علاوه، در این کفش از تکنولوژی (ایر مکس ۱۸۰) استفاده شده که پاها را در برابر ضربه مسلح می‌کند. این کفش با بند بسته می‌شود که به معنای این است که با بستن آنها و محکم کردنشان می‌توانید پا را در آم فیکس کنید.کفی خارجی آن دارا کشش در چند جهت است که در زمین‌های مختلف چسبندگی خوبی روی سطح ایجاد می‌کند.
ویژگی‌های مهم:
-دارای پوشش‌های سبک و مشبک
-وجود (ایر زوم و مکس ایر ۱۸۰ در ترکیب)
-وجود پدهای ویژه برای حفاظت از مچ
-بستری از جنس فیلون برای راحتی بیشتر
-الگوی کشش در چند جهت
-لاستیک خارجی ضخیم

چند نکته برای خرید

چند نکته برای خرید

حال می‌خواهید یک جفت کفش لبرون بخرید ولی درباره قیمت آن نمی‌توانید تصمیم بگیرید. نکته ای که باید بدانید این است که کفش های بسکتبال در رنج قیمتی تقریباً یکسانی قرار دارند. این به این معناست که شما می‌توانید کفش مناسب بودجه خود را پیدا کنید. کمترین قیمت کفش لبرون ۱۰۰ دلار است و می‌تواند تا ۵۰۰ دلار هم افزایش پیدا کند که قیمت کفش بسته به نوع مواد به کار رفته در آن و تکنولوژی استفاده شده در تولید تغییر می‌کند. قبل از خرید کفش باید به چند نکته کلیدی توجه کنید. این نکات شامل:

-سایز

برای خرید هر کفش لبرون باید چارت سایز بندی کفش‌ها توجه کنید و ببینید چه سایزی از کفش مناسب پای شماست. در هر صورت این را در نظر بگیرید که همیشه سایزها برای همه کفش‌ها یکسان نیستند و برای گرفتن تصمیم درست می‌توانید با خریداران قبلی مشورت کنید. نظرات آنها اطلاعات اولیه راجع به سایز کفشی که می‌خواهید بخرید مانند اینکه آیا کفش انتخابی شما مناسب پاهای پهن است یا خیر و یا سایزبندی کفش از بزرگ به کوچک استاندارد است یا نه به شما می‌دهد.

-قطعات نرم

وجود این بالشتک‌های در کفش بسکتبال بسیار ضروری است چراکه راحتی و امنیت پا را تضمین می‌کنند. کفش‌های لبرون دارای ۲ نوع از این بالشتک‌ها هستند: قطعاتی از جنس فوم و بالشتک‌های هوا. قطعاتی که از جنس هوا هستند معمولاً عملکرد بهتری دارند. اگرچه آنهایی که از جنس فوم هستند هم در پاسخ‌گویی به ضربات خوب عمل می‌کنند ولی دوام کمتری نسبت به نوع پر از هوا دارند. همان‌طور که در معرفی محصولات بالا دیدید کفش‌های تاپ و خوب این برند دارای قطعات هوا یا (ایر زوم) بوده‌اند

-کفه خارجی

برای خرید کفش باید نوع کفی مورد نظرتان را که در زیبایی آن نقش دارد و میزان اصطکاک و چسبندگی آن را به زمین چک کنید. اکثر کفی‌های کفش‌های لبرون شفاف هستند که تماس خوب و قابل قبولی را با زمین ایجاد می‌کنند. این کفی‌ها بادوامند و قابل استفاده در سالن‌های ورزشی و یا زمین‌های محیط بیرون هستند. درباره کشش و چسبندگی آن به سطح باید مطمئن شوید.اگر امکان این را دارید با کفش حرکات مختلف را امتحان کنید و از کارایی آن مطمئن شوید.

-قیمت

کفش‌های مختلف قیمت‌های گوناگونی دارند و بسته به ویژگی‌های آن و تکنولوژی به کار رفته در کفش این قیمت متفاوت است.میزانی را که می‌خواهید برای کفش هزینه کنید را در نظر بگیرید و با توجه به آن در گستره قیمتی کفش‌های مطابق با بودجه خود قدم بردارید. و اما سوال مهم این است:
چگونه بفهمیم کفش اصل لبرون را خریداری می‌کنیم؟
کفش‌های تقلبی زیادی در بازار وجود دارد و به نام لبرون جیمز به فروش می‌رسند و نکته بدتر این است که شناختن کفش اصل از فیک اصلاً ساده نیست. خوشبختانه نایک لیستی را در وب سایت خود ارائه کرده است که تا با استفاده از آن مطمئن می‌شوید که نمونه تقلبی را انتخاب نمی‌کنید.
در این مقاله ۱۰ کفش برتر لبرون را دیدید و متوجه شده‌اید که نایک در هر عرضه جدید خود سطح کیفیت محصولات را با استفاده از ویژگی‌های منحصر به فرد در تولید و تکنولوژی‌های به روز دنیا بالا برده است. در نتیجه این ضمانت وجود دارد که کفش‌های نایک سطح توقعات لبرون را برای استفاده این کفش‌ها در زمین برآورده کرده است. تمام این ۱۰ نمونه میزان کارایی شما را در زمین به حداکثر می‌رسانند و تمام حرکاتتان را در زمین ساپورت می‌کنند و از پاهایتان محافظت می‌کنند. یکی از آنها را تهیه کنید و تجربه خوبی در زمین داشته باشید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *