• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • آنتونی دیویس مقابل مینسوتا ۵۰ امتیاز کسب کرد؛ ۲۱ پیروزی و ۳ باخت برای لیکرز

آنتونی دیویس مقابل مینسوتا ۵۰ امتیاز کسب کرد؛ ۲۱ پیروزی و ۳ باخت برای لیکرز

  • توسط سروش
  • 10/12/2019
  • خبر
  • 0
آنتونی دیویس

آنتونی دیویس در تقابل لیکرز برابر مینسوتا عملکرد خوبی داشت و توانست نقش پررنگی در پیروزی تیمش داشته باشد.

درخشش آنتونی دیویس برابر مینسوتا

آنتونی دیویس در ۴:۳۹ مانده به پایان بازی برای اولین بار در لس آنجلس لیکرز به عدد ۵۰ رسید. فرانک ووگل، سرمربی لس آنجلس لیکرز در پایان بازی اظهار داشت:

پرتاب‌های سه امتیازی، ۲۰ پرتاب موفق از ۲۹ پرتاب، پرتاب پنالتی موفق، عملکرد عالی در پست، ریباندهای هجومی، بازی فیزیکی، همه و همه در بازی آنتونی دیویس دیده شد. فقط یک بازیکن کهنه‌کار قادر به انجام این کارهاست و حالا او با این سن چنین کارهایی می‌کند.

آنتونی دیویس با کسب ۵۰ امتیاز بیشترین امتیاز فصل خود را کسب کرد و لس آنجلس لیکرز با ثبت ۲۱ پیروزی و ۳ شکست بهترین آمار لیگ را در اختیار گرفت و یکشنبه شب موفق شد با نتیجه ۱۴۲ بر ۱۲۵ مینسوتا تیمبرولوز را از میان بردارد. دیویس ۲۰ پرتاب موفق از ۲۹ پرتاب خود داشت و همه ۱۰ پنالتی او تبدیل به امتیاز شد. در کنار آن ۷ ریباند کسب کرد. وی چهارمین بار در طول دوران بازیگری خود است که به امتیاز ۵۰ می‌رسد. آنتونی دیویس پس از پایان بازی اظهار داشت:

خیلی خاص است که مقابل این هواداران فوق‌العاده چنین کاری انجام دادم، رکوردشکنی و مخصوصاً بازی خوبی که هم‌تیمی‌هایم ارائه دادند. فقط می‌توانم بگویم شگفت‌انگیز بود.

لبران جیمز ۳۲ امتیاز بدست آورد و ۱۳ پاس گل داد و در نیمه اول مرتکب ۴ خطا شد. الکس کروسو ۱۶ امتیاز بدست آورد و لس آنجلس لیکرز در چهارمین دیدار متوالی پیروز شد تا رکورد ۱۰ پیروزی و ۲ شکست خانگی را به جا بگذارد. به نظر لبران جیمز، آنتونی دیویس هر کاری که از دستش برمی‌آمد در این بازی انجام داد. آنتونی دیویس ۴۲ امتیاز در سه کوارتر به دست آورد که یک امتیاز بیشتر از بازی با نیو اورلینز پلیکانز در تاریخ ۲۷ نوامبر بود. او ۱۵ امتیاز را در کوارتر سوم کسب کرد. مینسوتا تیمبرولوز ۷ بازیکن در ترکیب خود داشت که حداقل ۱۲ امتیاز به دست آوردند که هر ۵ بازیکن ترکیب اصلی در این جمع بودند.

کارل آنتونی تاؤنز و اندرو ویگینز هر کدام ۱۹ امتیاز کسب کردند اما مینسوتا چهارمین شکست متوالی خود را تجربه کرد. در کوارتر چهارم لس آنجلس لیکرز نفس راحتی کشید و راجون روندو و دمارکوس کازینز قدم در راه آنتونی دیویس گذاشتند. دیویس نیز برای اولین بار از تاریخ ۲۶ فوریه ۲۰۱۸ توانست ۵۰ امتیاز بدست آورد. در حالیکه رایان سندرز، سرمربی مینسوتا تیمبرولوز نمی‌توانست اما از توانایی آنتونی دیویس که همه کاری در خط حمله انجام داد تحت تأثیر قرار گرفت و آن را به چشم درس مهمی دید که تیمش باید برای تقابل با بهترین‌های بسکتبال NBA فرا گیرد.

آنتونی دیویس

سندرز در پایان بازی اظهار داشت:

فکر می‌کنم این سنگ محک خوبی برای ما بود تا یک تیم نخبه در لیگ بینیم، اینکه بازی فیزیکی چیست، بازی یک رقابت است و اشتباهتمان باید کاهش یابد. اگر شما یک دقیقه و نیم از بازی غافل شوید و نظم خود را از دست بدهید خواهید دید که چه اتفاقی می‌افتد. آن‌ها کاملاً بر شما برتری می‌یابند.

نکات بازی

مینسوتا تیمبرولوز: کارل آنتونی تاؤنز در زمینه بیشترین پرتاب سه امتیازی تاریخ مینسوتا از آنتونی پیلار پیشی گرفت. شباز نپیر با ۱۳ امتیاز با بیشترین امتیاز فصل خود برابری کرد. او همچنین در بازی قبلی تیمبرولوز ۱۳ امتیاز کسب کرد، بازی که آن‌ها اوکلاهاما سیتی تاندر را با نتیجه ۱۳۷ بر ۱۲۹ از پیش رو برداشتند.

لس آنجلس لیکرز: دوایت هاوارد که به عنوان یارتعویضی به این بازی آمده بود تولد ۳۴ سالگی خود را با کسب ۸ امتیاز و ۶ ریباند در ۲۲ دقیقه پرانرژی خودش جشن گرفت. راجون روندو به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ در این بازی حضور نداشت. به گفته فرانک ووگل، اوری بردلی احتمالاً در سفر پیش روی تیم به میادین بازخواهد گشت. بردلی در تمرینات ۳ به ۳ و ۴ به ۴ یکشنبه حاضر شده بود. او به دلیل شکستگی از ناحیه سر از تاریخ ۱۳ نوامبر به بعد بازی نکرده است.

لس آنجلس لیکرز برای اولین بار از فصل ۰۹-۲۰۰۸ توانست به رکورد ۲۱ پیروزی و ۳ شکست دست یابد. در آن فصل آن‌ها با کمک پائو گسول و کوبی برایانت موفق شدند عنوان قهرمانی بسکتبال NBA را بدست آورند.

بازی بعدی:

مینسوتا تیمبرولوز: روز دوشنبه در دیداری خارج از خانه به مصاف فینیکس سانز خواهند رفت.

لس آنجلس لیکرز: روز چهارشنبه در اولین دیدار از پنج دیدار متوالی خارج از خانه خود به مصاف اورلاندو مجیک خواهند رفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *