• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • در غیاب لبران جیمز، آنتونی دیویس گلدن استیت را به زانو درآورد

در غیاب لبران جیمز، آنتونی دیویس گلدن استیت را به زانو درآورد

با توجه به غیبت لبران جیمز، آنتونی دیویس می‌دانست که مسئولیت سنگین‌تری دارد. تمام بازیکنان لیکرز تلاش بیشتری برای بدست آوردن پیروزی انجام دادند.

درخشش آنتونی دیویس برابر گلدن استیت

آنتونی دیویس ۲۳ امتیاز و ۶ ریباند در ۳ کوارتر بدست آورد و لس آنجلس لیکرز هفتمین پیروزی متوالی خود را بدست آورد و در آمار مصاف خارج از خانه با تیم‌های کنفرانس غرب در رتبه هجدهم NBA ایستاد. این تیم پنجشنبه شب و بدون پادشاه خود توانست گلدن استیت واریرز را با نتیجه ۱۱۶ بر ۸۶ از پیش رو بردارد. آن‌ها در نیمه دوم دقت بیشتری روی توپ‌های خود داشتند و در هر دو سمت زمین پرانرژی ظاهر شدند. آنتونی دیویس پس از پایان این بازی اظهار داشت:

وقتی لبران در بازی نیست موارد زیادی را باید در زمین انجام دهیم. بنابراین این که بتوانیم تمام خلأها را پر کنیم به همه ما بستگی دارد و فکر می‌کنم امشب این کار را انجام دادیم.

راجون روندو در پست لبران جیمز بازی کرد و توانست ۱۲ امتیاز و ۶ پاس گل بدست آورد تا لس آنجلس لیکرز در کوارتر سوم با نتیجه ۴۰ بر ۱۷ پیروز شود. لبران جیمز به دلیل مصدومیت در این بازی حاضر نبود. دیویس ۶ پرتاب موفق از ۱۳ پرتاب خود داشت و توانست ۱۰ پنالتی از ۱۲ پنالتی خود را به درون سبد بفرستد و همچنین ۲ بلاک شات از خود به جای بگذارد. لس آنجلس لیکرز در نیمه اول ۱۲ بار توپ را لو داد تا گلدن استیت واریرز به این تیم نزدیک شود. کایل کوزما که به عنوان یار تعویضی به زمین آمده بود ۱۸ امتیاز برای لیکرز به ارمغان آورد.

اریک پاسکال، بازیکن سال اولی به عنوان یار تعویضی ۲۳ امتیاز بدست آورد و حالا یازدهمین باری است که در این فصل به امتیاز ۲۰ می‌رسد. جردن پول ۱۶ امتیاز برای واریرز کسب کرد اما این تیم هشتمین شکست متوالی خود را متحمل شد. پای جردن پول در ۵:۴۴ دقیقه مانده به کوارتر سوم آسیب دید و پس از درمان به بازی بازگشت اما همین وقفه کوتاه موجب شد گلدن استیت فقط ۸ بازیکن دردسترس داشته باشد که ۲ تن از آنان قرادادهای ۱۰ روزه داشتند!

بازگشت دریموند گرین بعد از دو بازی دوری از ترکیب گلدن استیت کوتاه بود: او قبل از نیمه اول و در ۵:۴۵ مانده به پایان آن به دلیل دومین خطای فنی از بازی اخراج شد. گلدن استیت واریرز همچنین اندرو ویگینز را نیز به دلیل مصدومیت در ترکیب خود نداشت. واریرز در ابتدا بازی پایاپایی ارائه داد اما نتوانست مانند بازی هشتم فوریه که با باخت ۱۲۵ بر ۱۲۰ این تیم همراه بود تا پایان با صلابت پیش برود.

آنتونی دیویس

استیو کر در پایان بازی گفت:

ما نیار به این داریم تا در یک بازی پیروز باشیم. نیاز به این داریم تا هر چه زودتر پیروز باشیم تا احساس بهتری نسبت به همه چیز داشته باشیم. در حال حاضر در شرایط بدی هستیم و واقعاً لحظات دشواری است.

لبران جیمز در بازی روز چهارشنبه نیز در ترکیب قرار نگرفته بود و فرانک ووگل گفت بعد از بازی درباره وضعیت لبران جیمز تصمیم می‌گیریم و شنبه صبح مشخص می‌شود که او به بازی شنبه شب به ممفیس گریزلیز خواهد رسید یا خیر. فرانک ووگل دراین باره اظهار داشت:

او فقط مشکل مصدومیت دارد و ما دو بازی او را در ترکیب قرار ندادیم.

جیمز که فصل قبل و در بازی روز کریسمس با گلدن استیت واریرز مصدوم شد و ۲۷ بازی از ترکیب لیکرز دور ماند در بازی خانگی روز سه‌شنبه مقابل زاین ویلیامسون و نیو اورلینز پلیکانز ۴۰ امتیاز بدست آورد. گلدن استیت به ۵ فینال متوالی رسید اما در این فصل نمی‌تواند این کار را تکرار کند. بنابراین بازیکنانی نظیر استفن کری، دریموند گرین و کلی تامپسون از استراحت بیشتری سود خواهند برد.

نکات بازی:

لس آنجلس لیکرز: لس آنجلس لیکرز ۳ دیدار اول خود با گلدن استیت را با پیروزی پشت سر گذاشته است و فقط دیدار ۷ آوریل در لس آنجلس باقی مانده است. لیکرز چهارمین پیروزی متوالی خود را در بازی‌های خارج از خانه بدست آورد تا آمار بازی‌های خارج از خانه فصل خود را به ۲۴ پروزی و ۵ شکست برساند.

گلدن استیت واریرز: واریرز بیست و نهمین ترکیب اصلی متفاوت فصل خود را تجربه کرد که بیشترین آمار آن‌ها از سال ۱۰-۲۰۰۹ بود که ۴۹ ترکیب متفاوت را به خود دیده بودند. گلدن استیت روز شنبه آخرین وضعیت استفن کری را تشریح خواهد کرد. گلدن استیت واریرز در بازی‌های خانگی آمار ۷ پیروزی و ۲۳ شکست را به ثبت رساند و این آمار مقابل تیم‌های کنفرانس غرب به ۵ پیروزی و ۱۶ شکست رسید. گلدن استیت ۱۲ دیدار از ۱۴ دیدار خانگی قبلی خود مقابل لس آنجلس لیکرز را با پیروزی پشت سر گذاشته بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *