راجان روندو: می‌توان آنتونی دیویس را با کوین گارنت مقایسه کرد

راجان روندو به دومین فصل حضورش در لس آنجلس لیکرز پای می‌گذارد. وقتی از او درباره همبازی جدیدش آنتونی دیویس می‌پرسیم، روندو او را با بازیکن سابق بوستون سلتیکس و عضو آتی تالار مشاهیر بسکتبال، کوین گارنت مقایسه می‌کند.

نظر روندو در خصوص آنتونی دیویس

وی در خصوص آنتونی دیویس گفت:

من از زمان کوین گارنت که قادر به انجام هر کاری بود و در هر دو طرف زمین تفاوت را رقم می‌زد، چنین همبازی هیجان‌انگیزی نداشته‌ام.

راجان روندو و آنتونی دیویس دو سال پیش در تیم نیو اورلینز پلیکانز با یکدیگر همبازی بودند و همراه با این تیم به نیمه‌نهایی کنفرانس غرب صعود کردند و آن بازی را به پورتلند بلیزرز واگذار کردند. راجان روندو و آنتونی دیویس در آن فصل توقف‌ناپذیر بودند و کاروان لس آنجلس لیکرز امیدوار است که این دو بازیکن گوشه‌ای از عملکرد جادویی خود در آن فصل را در فصل پیش‌رو ارائه دهند.

لس آنجلس لیکرز آنتونی دیویس لبران جیمز

آنتونی در گذشته نیز به لطف بازی در پست پاور فوروارد در تمام طول بازی‌ها با کوین گارنت مقایسه شده است اما شنیدن هیچ‌یک از این جملات برای هواداران بوستون سلتیکس خوشایند نیست، مخصوصاً اینکه آنتونی قبل از این‌که اعلام کند هرگز با نیو اورلینز پلیکانز تمدید قرارداد نمی‌کند، یک پتانسیل نقل و انتقالاتی بالقوه برای بوستون سلتیکس به حساب می‌آمد.

دیویس با پیوستن به لس آنجلس لیکرز با راجان روندو، لبران جیمز و دیگر سلتیکی سابق، آوری بردلی همبازی شده است تا یکی از بهترین تیم‌های فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ NBA را شکل دهند. اگرچه آن‌ها بهترین تیم شهر خود نخواهند بود اما لیکرز هنوز یک رقیب جدی در کنفرانس غرب محسوب می‌شود. لازم به ذکر است آنتونی دیویس در پیک اول راند اول مراسم درفت سال ۲۰۱۲ لیگ NBA توسط نیو اورلینز هورنتس انتخاب شد که نام این تیم به نیو اورلینز پلیکانز تغییر کرد. دیویس تا سال ۲۰۱۹ در این تیم بود و توانست ۶ بار آل استار شود. وی در ۱۵ ژوئن ۲۰۱۹ به لس آنجلس لیکرز پیوست.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *